- ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ , ساعت ۹:۲۵
- 489 views
- ثبت یک دیدگاه
- چاپ مطلب
برندهای لوازم آرایشی به ایران چشم دوختند
تقدیمی هدف:
برندهای لوازم آرایشی به ایران چشم دوختند/یک بازار 4 میلیارد دلاری
به گزارش خبرگزاری خبرهدف، طبق آمار ها ایران بیشترین فروش را در لوازم آرایش در خاورمیانه دارد و بازار با ارزش بیش از ۴ میلیارد دلار در سال است. از سوی دیگر ایران در منطقه خاورمیانه، ایران کشوری است که بیشترین سالن های آرایشی را دارد.
حالا با لغو تحریم های اقتصادی برخی تجار جهانی نگاه ویژه ای به این بازار دارند بطوریکه فتحی دسمال، یکی از این تجار فکر می کند زمان آن رسیده که برندهای مطرح جهان را به ایران ببرد.
او که اصالتا ایرانی و متولد امارات است در مصاحبه ای می گوید: از آن جایی که محصولات تقلبی در بازار ایران زیاد است، ایرانی ها تشنه هر آن چیزی هستند که واقعی، اصلی و از غرب وارد شده باشد.
از سوی دیگر مدیر عامل کیف دستی های Longchamp در مصاحبه ای گفت:« ایران پتانسیل خوبی برای بازار لوازم آرایشی است ولی ما هنوز دنبال شرکای خوب هستیم.»
حتی در زمان تحریم ها هم مغازه های مستقل می توانستند آخرین کلکسیون برندهای جهانی مانند Dolce & Gabbana ، Louis Vuitton ، Gucci و Roberto Cavalli را به مشتریان ارائه دهند.
فتحی برنامه دارد تا یکی از برندهای خود را به ایران بیاورند. Jetset نیز به ایران می آيد.
نوشتن دیدگاه
شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .