آموزشی مشکل پر شدن حافظه آیفون را اینگونه حل کنید! ۹ روش استاندارد و کاربردی

چاپ

یکی از معضلاتی که کاربران آیفون همیشه با آن روبرو هستند کمبود فضا است. این مشکل مخصوصا زمانی شما را دچار سردرگمی می کند که در لحظه ای که نیاز به ثبت تصاویر و یا ویدیوی جدید دارید با اروری مبنی بر عدم وجود فضای کافی مواجه می شوید.

متاسفانه در آیفون امکان افزایش فضای ذخیره سازی وجود ندارد، ای کاش این امکان بود و کاربر می توانست به آسانی مثل باقی تلفن های هوشمند با نصب کارت های حافظه این مشکل را حل کند.

متاسفانه در آیفون امکان افزایش فضای ذخیره سازی وجود ندارد، ای کاش این امکان بود و کاربر می توانست به آسانی مثل باقی تلفن های هوشمند با نصب کارت های حافظه این مشکل را حل کند.

یکی از معضلاتی که کاربران آیفون همیشه با آن روبرو هستند کمبود فضا است. این مشکل مخصوصا زمانی شما را دچار سردرگمی می کند که در لحظه ای که نیاز به ثبت تصاویر و یا ویدیوی جدید دارید با اروری مبنی بر عدم وجود فضای کافی مواجه می شوید. متاسفانه در آیفون امکان افزایش فضای ذخیره سازی وجود ندارد، ای کاش این امکان بود و کاربر می توانست به آسانی مثل باقی تلفن های هوشمند با نصب کارت های حافظه این مشکل را حل کند. اگر شما هم مثل خیلی ها حین خرید با توجه به کمبود بودجه بیخیال خرید گوشی با حجم های بالاتر شده اید نگران نباشید، این مشکل گریبانگیر تعداد بیشماری از آیفون داران است، در این مطلب و مطلب دیگری که بزودی در نت‌نوشت منتشر خواهد شد به بررسی راه های ساده و در عین حال کاربردی در زمینه استفاده بهینه و افزایش حجم در گوشی های آیفون خواهیم پرداخت. در این مطلب با به شما خواهیم گفت مشکل پر شدن حافظه آیفون را چگونه رفع کنید.

متد هایی که در ادامه برای حل مشکل پر شدن حافظه آیفون به شما ارائه می شود، تاثیر بسزایی در بخش مورد نظر ما یعنی Settings > General > Storage & iCloud Usage خواهد داشت. با ما همراه باشید و نگران مدل و سال تولید دستگاهتان نباشید، متد هایی که با هم مرور می کنیم برای  iPhone 7/6/6s/5/5s/4/4s و iPad mini/Air/Pro کارساز هستند!

مشکل پر شدن حافظه آیفون را اینگونه حل کنید!

یکی از ارور های متداول وقتی که حافظه آیفون شما پر شده است!

یکی از ارور های متداول وقتی که حافظه آیفون شما پر شده است!

متد ۱: تهیه آرشیو از تصاویر و ویدیوها در آیفون و آیپد

در اولین روش برای حل مشکل پر شدن حافظه آیفون باید گفت از مهمترین مواردی که حجم بالایی از فضای ذخیره سازی را اشغال کرده و همواره ایجاد مشکل می کنند تصاویر و ویدیو هایی هستند که با دوربین آیفون ثبت کرده اید.ارور Enough“Not Available Storage” از منفور ترین آلرت هایی است که کاربران آیفون را نا امید میکند. پیشنهاد می کنیم حتما به صورت هفتگی و یا حداکثر ماهیانه با اتصال دستگاه به کامپیوتر از تمامی تصاویرتان بک آپ تهیه کرده و سپس تصاویر و ویدیو را از گوشی کاملا حذف کنید. این حرکت بدون شک عمده مشکلات شما را حل خواهد کرد!