اخبار کدام گوشی میان رده را بخرم ؟

چاپ

کدام گوشی میان رده را بخرم ؟ بررسی یک سوال کاربردی

 

خبرهدف – کدام گوشی میان ­رده را بخرم؟ این روزها با گران شدن عجیب گوشی­ های موبایل، این سوال بیش از گذشته پرسیده می ­شود. پاسخ دادن به این سوال زیاد سخت نیست؛ این روزها برندهای ال ­جی، سونی و اچ­ تی سی تقریبا از بازار موبایل ایران خارج شده ­اند و شیائومی نیز با تعدادی محدود و گران ­تر از سطح توقعات، در بازار موجود شده است. در نتیجه اگر قصد خرید یک موبایل مقرون به صرفه را دارید، بهتر است به سراغ برندهای سامسونگ و هوآوی بروید. در این میان قصد داریم به معرفی دو موبایل با ویژگی­ های مناسب بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

کدام گوشی میان رده را بخرم ؟ اگر طرفدار سامسونگ هستم

گوشی سامسونگ گلکسی J8 یک انتخاب بسیار خوب برای کاربرانی محسوب می­شود که قصد خرید یک میان ­رده باکیفیت را دارند. این گوشی هوشمند 6اینچی از پنل صفحه نمایش سوپرآمولد بهره می ­برد و با در نظر گرفتن رزولوشن اچ­ دی پلاس و نسبت تصویر 18 به 9 از نظر صفحه نمایش فوق ­العاده خواهد بود. این گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 450 بهره می­ برد و در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم  نرم ­افزاری 4گیگابایتی یک شرایط بسیار خوب را برای کاربران فراهم می­کند.

کدام گوشی میان رده را بخرم ؟ بررسی یک سوال کاربردی

در بخش دوربین نیز شرایط عالی به نظر می­ رسد؛ حضور لنزهای 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، نوید یک دوربین فوق ­العاده را به کاربران می­دهد. در بخش دوربین سلفی نیز شرایط بسیار مناسب است و حضور یک لنز 16 مگاپیکسلی باکیفیت کار را برای سایر رقبا بسیار سخت خواهد کرد. به طور کلی این محصول ضعف خاصی ندارد و یک خرید بسیار خوب در بازار محسوب می­شود.

کدام گوشی میان­ رده را بخرم؟ اگر طرفدار هوآوی هستم

موبایل آنر 9 لایت در سال جاری یک خرید بسیار خوب برای کاربران سراسر جهان محسوب می ­شود. این موبایل قدرتمند که از پردازنده پرطرفدار کایرین 659 بهره می­ برد، با قیمتی کمتر از 4میلیون در بازار موبایل موجود است. این گوشی هوشمند قدرتمند در بخش دوربین بسیار مناسب است و هوآوی لنزهای  13 و 2 مگاپیکسلی را برای دوربین­های سلفی و اصلی این موبایل در نظر گرفته است.

موبایل جوان ­پسند هوآوی دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم ­افزاری سه گیگابایتی است که برای کارکردهای معمول و بسیاری از بازی­ های موجود در استورهای گوگل مناسب است.

کدام گوشی میان رده را بخرم ؟ بررسی یک سوال کاربردی

نظر شما در مورد سوال کدام گوشی میان­ رده را بخرم، چیست؟ آیا پاسخ به این سوال در بازار جهانی و بازار موبایل ایران متفاوت است؟