• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • از عکس‌های اینستاگرامی تا ساخت مجسمه‌ از روی دی.ان.ای

    تقدیمی هدف:

    از عکس‌های اینستاگرامی تا ساخت مجسمه‌ از روی دی.ان.ای

    اولین حضور یک هنر در تهران | هفته کم‌تنوع هنرهای تجسمی

    فرهنگ > تجسمی – نمایشگاه‌های هنری برپاشده در گالری‌ها، فرهنگسراها و مراکز هنری تهران میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی در روزهای پایانی دی‌ماه هستند.

    مهدی درستی: هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی در آخرین روزهای اولین ماه زمستان با افتتاح 30 نمایشگاه به استقبال مخاطبان خود می‌روند.

    تعداد نمایشگاه ها نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است و از لحاظ مقایسه با هفته‌های سپری شده تعداد قابل قبولی است.

    طبق روال هر هفته هنر نقاشی با افتتاح 21 نمایشگاه پیشگام هست. هنرمندان نقاش این بار به سراغ آبرنگ، ترکیب نقاشی، ویدئو و تاپستری رفته‌اند.

    عکاسان نیز همانند هفته‌های گذشته به برپایی سه نمایشگاه بسنده کرده‌اند. این نمایشگاه‌ها شامل عکس، چیدمان و عکس‌های اینستاگرامی است.

    هنر چاپ دستی این هفته یک نمایشگاه برپا کرده است و هنرهای مجسمه‌سازی و ساخت زیورآلات هم این هفته هیچ نمایشگاهی برگزار نکرده‌اند.

    در این هفته یک هنر جدید حضور خواهد داشت، برای اولین بار نمایشگاه جواهرسازی هنری معاصر در گالری آریا برگزار می‌شود.

    همچنین سه نمایشگاه گروهی در حوزه‌های مختلف در این هفته برگزار خواهد شد که شاخص‌ترین آن نمایشگاه آثار پیشگامان ایرانی، ارمنی در گالری مریم است.

    گالری پلتفرم 28 هم در ادامه پروژه‌های خود سعی کرده است تا مخاطب را با نحوه ساخت چیدمان مشارکتی آشنا کند که این اثر تحت تأثیر توالی منحصربه‌فردی از ساختار DNA شکل می‌گیرد.

    در ادامه با جزییات برنامه نمایشگاه‌ها بیشتر آشنا خواهید شد:

    گالری آتبین: فائزه بهارلو نقاشی‌های خود را با عنوان «نوربان» از جمعه 17تا سه‌شنبه 28 دی در گالری آتبین به نمایش درمی‌آورد.

    گالری آریانا: نمایشگاه نقاشی مهرگان شمس با عنوان «از اینجا که منم» از 17 تا 23 دی میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

    گالری احسان: سمیرا حاتمی نقاشی‌های خود را با عنوان «آینه نقوش» از 17 تا 22 دی در گالری احسان به نمایش درمی‌آورد.

    گالری دلگشا: نقاشی‌های آیلار دستگیری از 17 تا 27 دی با عنوان «گردش چشم» در گالری دلگشا به تماشا درمی‌آید.

    گالری دنا: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان آتلیه‌ بابک اطمینانی به انتخاب مینا صابر با ارائه آثاری از پارمیس حکیمی، مصی ذوالقدر و المیرا علی‌اکبری که با عنوان «چهره‌ها» نمایش داده می‌شود از 17 تا 22 دی در گالری دنا میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

    گالری ژینوس: نمایشگاه نقاشی‌های علی معانی با عنوان «نقطه» از جمعه 17 دی در گالری ژینوس برپا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار این نمایشگاه تا 21 دی مراجعه کنند.

    گالری سایه: «ذرات خیال» نمایشگاه نقاشی‌های یاسمین شیرنگی است که از 17 تا 22 دی در گالری سایه برپاست.

    گالری سیحون: نمایشگاه نقاشی‌های وحید میرزا محمدی که «خاکستری» نام دارد از 17 تا 29 دی در گالری سیحون برگزار می‌شود.

    گالری شکوه: گالری شکوه میزبان نمایشگاه نقاشی‌های سیاوش مظلومی‌پور است که از 17 تا 22 دی برقرار است.

    گالری گلستان: نمایشگاه نقاشی‌های رضا سیفی از 17 تا 22 دی در گالری گلستان به نمایش درمی‌آید.

    گالری هپتا: نمایشگاه گروهی نقاشی تحت عنوان «در پرده» از 17 تا 23 دی میزبان علاقه‌مندان است.

    گالری هنر یک (فرهنگسرا ارسباران): فرشته زمانی نمایشگاه نقاشی های خود را با نام «تا ناکجا» از 16 تا 22 دی در گالری هنر یک برپا کرده است.

    گالری نگر: نمایشگاه نقاشی‌های ساحل طلیس‌چی با عنوان «اتفاق» از 17 تا 22 دی به نمایش درمی‌آید.

    گالری نیوان: نمایشگاه گروهی نقاشی آبرنگ با ارائه آثاری از کیخسرو خروش، محمدهادی فدوی، مظاهر آذرپی، اشرف سعیدی و نرگس عدیلی‌پور از 17 تا 24 دی برقرار است.

    گالری والی: نمایشگاه نقاشی‌های سیامک عزمی با عنوان «عروسک‌ها» از 17 تا 28 دی ماه در گالری والی نمایش درمی‌آید.

    گالری ویستا: ستاره حسینی نقاشی‌ و ویدئوهایش را با نام «تا این سو» از 17 تا 27 دی در گالری ویستا به نمایش می‌گذارد.

    گالری نقش جهان: نقاشی‌ و کلاژهای ثمره بدری با عنوان «بینایی یک رنگ» از 17 تا 22 دی در نگارخانه نقش جهان برپا خواهد بود.

    گالری هفت ثمر: نمایشگاه نقاشی محمدرضا فیروزه‌ای جمعه 17 دی در گالری هفت‌ثمر افتتاح می‌شود و تا 22 دی ادامه دارد.

    گالری هما: نمایشگاه نقاشی‌های المیرا اصل با عنوان «در بیست و نه سالگی» از 17 تا 28 دی در گالری هما برپاست.

    گالری 26: نمایشگاه نقاشی‌های هنرجویان خردسال آناهیتا تیموریان با عنوان «دانه‌های خاک سرزمین من» از 17 تا 22 دی در گالری 26 برپا خواهد شد.

    گالری «اُ»: طراحی‌های مونا امت علی با عنوان «بدون عنوان» از 17 تا 28 دی در گالری «اُ» برپاست.

    گالری فردا: گالری فردا عکس و چیدمان‌های طیبه نصراللهی و سارا ساسانی را با عنوان «بی‌زمین» روی دیوار می‌برد. این نمایشگاه از 17 تا 23 دی در گالری فردا برپا می‌شود.

    کافه گالری مارکوف: نمایشگاه گروهی عکس‌های اینستاگرامی که توسط پگاه بهروزفر گردآوری شده است از 17 تا 24 دی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

    نگارخانه آتشزاد: نگارخانه آتشزاد نمایشگاه عکس‌های شورش مباشری با عنوان «سیران» را  17 تا 27 دی میزبانی می‌کند.



    گالری مریم: نمایشگاه آثار پیشگامان ایرانی ارمنی هنر معاصر ایران با نام «دیدار» از ۱۷ دی‌ماه در نگارخانه مریم به‌نمایش درمی‌آید. علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند از ۱۸ تا ۲۲ دی‌ از ساعت ۱۱ تا ۱۸ به نگارخانه مریم مراجعه کنند.

    گالری نگاه: نمایشگاه گروهی به نفع کودکان کار پویا از 17 تا 22 دی در گالری نگاه برگزار می‌شود.

    گالری پلتفرم 28: پلتفرم ٢٨ میزبان دومین پروژه خود با عنوان «DNAted» است. در زمستان ١٣٩٥، پلتفرم ٢٨ پروژه‌ها و طرح‌هاى پیشنهادى را مرور مى‌کند که به آمیزش و به کارگیرى علوم پایه در امر طراحى مى‌پردازند. نمایش آتى این گالری که روز جمعه 17 دی افتتاح می‌شود مرورى است بر یک طرح معمارى، شهرى که تا یکم بهمن برقرار است.

    گالری دستان دو: نمایشگاه گروهی با عنوان «هندسه» با ارائه آثاری از منیر فرمانفرماییان، پویا آریان پور، نازگل انصاری‌نیا، سهند حسامیان و محمدرضا یزدی 17 بهمن در گالری دستان دو افتتاح می‌شود.

    گالری آریا: اولین نمایشگاه جواهر سازی هنری معاصر تهران 17 دی تا پنجم بهمن در گالری آریا تماشا درمی‌آید.

    گالری نک: چاپ دستی‌های محمد علیزاده با عنوان «رخ» از 17 تا 30 دی در گالری نک به نمایش درمی‌آید.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.