• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • از نمایش اشعار کیارستمی تا نادیده‌های ناصر اویسی

    تقدیمی هدف:

    از نمایش اشعار کیارستمی تا نادیده‌های ناصر اویسی

    بازگشت رونق و تنوع به گالری‌ها | شروع پرشور عکاس‌ها در سال ۹۶

    فرهنگ > تجسمی – در اولین آدینه اردیبهشت، با پرپایی ۳۶ نمایشگاه جدید بار دیگر رونق به هنرهای تجسمی بازخواهد گشت.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، هنرهای تجسمی پس از سپری کردن چند هفته آرام و راکد، در اولین جمعه از اردیبهشت 96 با افتتاح ۳۶ نمایشگاه جان تازه‌ای به خود می‌گیرد.

    این هفته 40 نمایشگاه در گالری‌ها و نگارخانه‌های سطح تهران برپا خواهد بود که ۳۶ نمایشگاه روز جمعه اول اردیبهشت افتتاح می‌شوند.

    چند هفته‌ گذشته به دلیل آغاز سال 96، گالری‌ها و نگارخانه‌های انگشت شماری میزبان هنرمندان و آثارشان بودند و از امروز بار دیگر رونق به هنرهای تجسمی باز خواهد گشت.

    نمایشگاه‌های تجسمی این هفته بسیار متنوع و رنگارنگ است و شاهد حضور هنرهای نقاشی، عکاسی، خطاطی، چیدمان، مجسمه سازی، چاپ دستی، ویدئو آرت خواهیم بود. نقاشی همچون گذشته با 14 عنوان نمایشگاه، بیشترین تعداد افتتاحیه را به خود اختصاص داده است.

    نکته مهم این هفته حضور عکاسان با 11 نمایشگاه است، که پس از چندین ماه تعداد افتتاحیه‌هایشان دو رقمی شده است.

    خطاطی، چیدمان و چاپ دستی هم دیگر هنرهای این هفته هستند که با بیش از یک نمایشگاه به استقبال مخاطبان خود می روند.

    در ادامه با جزییات نمایشگاه‌هایی که این جمعه افتتاح می‌شوند بیشتر آشنا خواهید شد:

    گالری اُ: «زمین» عنوان نمایشگاه طراحی و چیدمان نیلوفر سهرابی است که از یکم تا 12 اردیبهشت برپا خواهد شد.

    گالری آب/انبار: نمایشگاه عکس‌های نیوشا توکلیان با عنوان «می‌دانم چرا شورشی آواز سر می‌دهد» یکم تا 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

    گالری آتبین: «نادیده‌ها»ی ناصر اویسی نمایشگاه آثار دیده نشده‌ای از این هنرمند مدرنیست ایرانی است که یکم تا 12 اردیبهشت به نمایش در می‌آید.

    گالری آتشزاد: «فراسوی نیک و بد» شعرهای عباس کیارستمی در خط نگاره‌های مهدی راضی است که یکم تا 10 اردیبهشت‌ میزبان علاقه‌مندان است.

    گالری الهه: نمایشگاه نقاشی‌های شیرین آزادی با نام «خلسه پر لذت» یکم تا 11 اردیبهشت برپا می شود.

    گالری اثر: «واریاسیون‌هایی بر ابزار یک آناتومی انسانی» نمایشگاه طراحی، مجسمه، ویدئو و چاپ دستی پیام مفیدی است که از یکم تا 22 اردیبهشت رو به روی خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید.

    گالری امکان: نمایشگاه آثار احسان شاهمردی با عنوان «دوردست» از یکم تا 12 اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

    گالری ایوان: نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ احمد وکیلی با عنوان «رو در رو با طبیعت» یکم تا 15 اردیبهشت‌ در این گالری برقرار است.

    باغ موزه هنر ایرانی: نمایشگاه خوشنویسی ناصر جواهرپور با عنوان «سخن عشق» جمعه یکم اردیبهشت در باغ موزه هنر ایرانی برپا می‌شود. علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 تا 21 همه روزه تا 13 اردیبهشت مراجعه کنند .

    گالری پروژه‌های آران: نسترن صفایی سه مجموعه از آثار اخیر خود با عنوان «بنای یادبود آنچه از یاد رفته‌ است»، از یکم تا 22 اردیبهشت به نمایش در می‌آورد.

    گالری پلتفرم ٢٨ : نمایشگاه آثار بهناز فرهى، معمار و طراح تعاملى روز جمعه اول اردیبهشت‌ در این گالری برپا می‌شود. این نمایشگاه تا جمعه هشتم اردیبهشت دایر است.

    گالری جرجانی: عکس‌های کامران غربی با عنوان «پارازیت: روز جمعه اول اردیبهشت افتتاح و تا 11 این ماه برقرار است.




    گالری دنا: نمایشگاه گروهی مولتی مدیا با عنوان «انسان دشواری وظیفه است(1) توان دوست داشتن و دوست داشته شدن» که فرشید پارسی‌کیا آن را گردآوری کرده است، در این گالری میزبان علاقه‌مندان می‌شود. این مجموعه با ارائه آثاری از  آرش تنهایی، محسن ثقفی، حمید جانی‌پور، بابک حقی، مصطفا دهقانیان، یاسمن رسولی، فرشید شفیعی، زُروان، فرشاد عسگری‌کیا، سارا کاوه، رحیم مولائیان، سیاوش مقیمیان و احسان نصری یکم اردیبهشت افتتاح می‌شود و تا 25 اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد بود.

    گالری راه ابریشم(لاله): ایزابل اشراقی هنرمند ایرانی- فرانسوی قرار است عکس‌های خود از زادگاهش با عنوان «ریشه‌های من» را به نمایش در آورد. این نمایشگاه جمعه اول اردیبهشت افتتاح می‌شود و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد.

    گالری سایه: «رقصنده خطوط» نمایشگاه نقاشی‌های فرزانه فرجی است که از یکم تا ششم اردیبهشت برپاست.

    گالری سیحون: نمایشگاه نقاشی‌های علی ترقی‌جاه با عنوان «بهشت» یکم تا 13 اردیبهشت در این گالری به نمایش در می‌آید.

    گالری شکوه: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرمندان جوان با عنوان «شاخ» به نمایش در می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن نمایند.

    گالری شیرین: نمایشگاه آثار امیتیس سلطانی (عباسیون) و محمدامین پوراسکندریان که عواید آن صرف آموزش، پیشگیری و درمان بیماران اچ.آی.وی می‌شود یکم تا 13 اردیبهشت در این گالری برپاست.

    گالری شیرین دو: طراحی‌ها و چاپ دستی‌های مرجان سیدین از یکم تا 13 اردیبهشت به نمایش در می‌آید.

    نگارخانه علیها: خطاطی‌های علی پسندیده با عنوان «دیگرگون» از یکم تا 12 اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

    گالری فردا: این گالری در این هفته نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «12 پلان آخر» را روی دیوار خواهد برد. این نمایشگاه یکم تا هفتم اردیبهشت در برپا خواهد بود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 مراجعه کنند. در این نمایشگاه آثاری از نازنین زادمهر، فاطمه ابراهیمی، یلدا فخیمی، مهرنوش ساوری، آرزو غلامی، غزال وکیلی، زیبا پاکار، مهسا زندوکیلی، بنفشه انیش، عصمت واحدی، مریم صباحی و مهرنوش فرض‌الهی به نمایش در می‌آید.

    گالری فرشته: در این گالری، نمایشگاه عکس‌های کن راسک، هنرمند کانادایی با عنوان «ایران در ابتدای دهه‌ ٥٠» آدینه اول اردیبهشت، ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا 12  اردیبهشت همه روزه به استثنای روزهای شنبه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    نگارخانه کبیری: نقاشی‌های شفق هادوی با عنوان «یار» از یکم تا ششم اردیبهشت به نمایش در می‌آید.

    گالری گلستان: نمایشگاه نقاشی و چیدمان محمد رخ‌صفت یکم تا ششم اردیبهشت برپا می‌شود.

    گالری ماه: نمایشگاه عکس‌های بهروز رستکار با عنوان «کار» یکم تا 12 اردیبهشت به تماشا گذاشته می‌شود.

    گالری محسن(پاسیو): فراخوان جایزه حمایتی تاداگرنت ۲۰۱۷ در قالب یک چیدمان تعاملی برنامه‌ فاندینگ هنر دیجیتال است که برای هنرمندان ایرانی و بین‌المللی شرایطی مطلوب جهت بسط و تکمیل ایده‌ فراهم می‌آورد. این جایزه حمایتی که توسط این گالری راه‌اندازی و تأمین مالی شده است، به پروژه‌ای بینارشته‌ای و تعاملی اعطا می‌شود که به بهترین شکل بسط یافته و قابل ارائه باشد. این جایزه تاکنون از سه پروژه‌ درخور توجه در حوزه‌ نیومدیا حمایت فنی و مالی کرده است. تاداگرنت ۲۰۱۷ از تولید و عرضه‌ آثار منتخب در زمینه‌ نیومدیا تا سقف ۵۰۰۰ دلار حمایت خواهد کرد. علاقه‌مندان می توانند از یکم تا 27 اردیبهشت به این گالری مراجعه کنند.

    گالری مهروا: نمایشگاه نقاشی‌های الهام قبادی با عنوان «خلوت زنانه» یکم تا 11 اردیبهشت به نمایش در می آید.

    گالری نگر: نمایشگاه نقاشی جواد بیاد با عنوان «فعل دنیای معاصر» یکم تا ششم اردیبهشت برپا می‌شود.

    گالری نگاه: نمایشگاه گروهی اساتید هنر ایرانی یکم تا 20 اردیبهشت به تماشا در می‌آید.

    گالری نیاوران دو: «به رنگ طبیعت دو» نمایشگاه عکس‌های ایمان اعتمادی‌فر است که عصر جمعه یکم اردیبهشت ساعت 16 گشایش خواهد یافت و تا 10 اردیبهشت، از ساعت 10 تا 19 و جمعه‌ها از ساعت 14 تا 19 برپا خواهد بود.

    گالری والی: نمایشگاه عکس‌های اسفندیار پرومقدم با عنوان «موج‌ها» یکم تا 12 اردیبهشت به نمایش در می‌آید.

    گالری ویستا: نمایشگاه نقاشی‌های آذین رستمی با عنوان «فرگشت تاریک» یکم تا 12 اردیبهشت‌ برقرار است.




    گالری هپتا: در روز بزرگداشت سعدی، گالری هپتا نمایشگاه «اول اردیبهشت ماه جلالی» را در نکوداشت این شاعر بزرگ ایرانی برگزار می‌کند. در این نمایشگاه آثار شماری از هنرمندان نامدار ایرانی که هر یک غزلی از سعدی را در قالب یک اثر هنری بیان کرده‌اند، در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد. بهنام کامرانى، پرستو حقى، نسترن صفایى، مهناز پسیخانی، مسعود کشمیری، هامد جابرها، عادل یونسی، کتایون کرمی، محمود محرومی، امین باقری، پویا رضی و مهدی مقیم‌نژاد هنرمندانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه ارائه می‌شود. در روز افتتاحیه نمایشگاه، در کنار نمایش آثار هنری برنامه سعدی‌خوانی نیز با حضور اعضای هفته‌نامه کرگدن در گالری هپتا برپا خواهد شد. همچنین از هفتم اردیبهشت سلسله سخنرانی‌هایی درباره سعدی با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران این حوزه برقرار است. این نمایشگاه از جمعه یکم اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برپاست.

    گالری Agنمایشگاه انفرادی عکاسی با عنوان «من، سفر» با ارائه آثاری از پرنیان فردوسی یکم تا 22 اردیبهشت برگزار می‌شود.

    نگارخانه لاله: نمایشگاه آثار منتخب چهارمین سالانه تبادل چاپ دستی (کارت پستال) یکم تا 19 اردیبهشت در این گالری برپا می‌شود. این سالانه با هدف تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات جدید هنرمندان شکل گرفته و در طول چند دوره علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب نموده است. این رویداد هر سال در دو بخش بهار و آزاد برگزار می‌شود.

    گالری W01: نمایشگاه تک اثر نقاشی منوچهر یکتایی، نقاش و شاعر ایرانی- آمریکایی در سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی، یکم تا 29 اردیبهشت برپا می‌شود.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.