استقلال در یک چهارم به نفت و دایی رسید

چاپ

استقلال در یک چهارم به نفت و دایی رسید/رحمتی باز هم پنالتی گرفت

ورزش > لیگ برتر – دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم به وقت اضافه کشیده‌شد.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف  در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور، تیم های استقلال تهران و صبای قم از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که دیدار دو تیم در پایان 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم خیلی مختاط بازی کردند و به خصوص در نیمه دوم، موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. به جز دقایق پایانی نیمه دوم که استقلال فشار بیشتری روی دروازه حریف آورد اما موفق به گلزنی نشد. سرانجام دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای و یا حتی ضربات پنالتی، تعیین کننده برنده بازی خواهد بود.

در ادامه بازی در دو وقت اضافه هم برنده ای نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. البته نکته جنجالی که بازی را به وقت اضافه برد، اتلاف وقت حامد لک بود که حسابی صدای طرفداران استقلال را هم درآورد.در ادامه، بازی در دو وقت اضافه هم برنده ای نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. البته نکته جنجالی که بازی را به وقت اضافه برد، اتلاف وقت حامد لک بود که حسابی صدای طرفداران استقلال را هم درآورد.

در ضربات پنالتی استقلالی ها به لطف درخشش مهدی رحمتی که اولین پنالتی صبایی ها را مهار کرد، 5-3 حریف را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.
استقلال در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف نفت تهران برود.