اعترافاتی درباره اختلاف با مربی؛از کی‌روش تا عبدالله گوآردیولا!

اعترافاتی درباره اختلاف با مربی؛از کی‌روش تا عبدالله گوآردیولا!

چاپ

ورزش > لیگ برتر – هادی عقیلی در 90 درباره سال تلخی گفت که باعث شد از فوتبال وداع کند.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف ؛هادی عقیلی در 90 از مشکلاتی گفت که فوتبالش را یکباره تمام کرد. خیلی تلخ . او که این سال ها با چند مربی به مشکل خورده ، در برنامه فردوسی پور گفت:«من با استیماچ اصلا مشکلی نداشتم. مدیر باشگاه سپاهان اصل مشکل من با استیماچ بود. قبل از اخراجم ، خیلی برخورد خوبی با استیماچ داشتیم. ولی بعد از آن نمی دانم چرا باشگاه مرا گذاشت کنار.»

او درباره ویسی هم گفت:«این آقای ویسی هم که گفتید را من اصلا با او کار نکردم که مشکلی داشته باشم. این آقا گفت مدیریت باشگاه با من مشکل داشته است. بعد از بازی اول هم گفتند من هادی عقیلی را نمی خواهم و می خواهم انقلاب ایجاد کنم. نمی دانم چرا این انقلاب شان به سپاهان ضربه زد و برای اولین بار در این سال ها از اوایل لیگ مشخص شد مدعی قهرمانی لیگ نیست. به من هم ضرر زد که فوتبالم را نابود کرد. من دوست داشتم بازی کنم. حتی می توانستم بروم در لیگ دوی چین بازی کنم اما مرا سر کار گذاشتند. بعد می گفتند برایش تجلیل بگیریم که از فوتبال خداحافظی کرده است. من تجلیل بیرون از زمین فوتبال را می خواهم چه کار؟ این آقای ویسی به اسم جوانگرایی فوتبال ما را نابود کردند.»

هادی عقیلی در 90 درباره ماجرای اختلاف با کی روش و رفتن از تیم ملی و نامه عذرخواهی که امضا نکرد هم گفت:«نکونام با من تماس گرفت و گفت عذرخواهی کن ، من حاضر بودم عذر بخواهم. گفت نیازی به نامه نوشتن نیست ، در رسانه ها بگو. من در روزنامه عذر خواستم. بعد آقای نبی به من زنگ زد و گفت باید بروم نامه ای را امضا کنم. مهدی رحمتی هم قرار بود برود 90 و عذر بخواهد. متن نامه ای که نبی به من گفت درباره بحث امنیت ملی بود و هیچ وقت این نامه را امضا نمی کردم. هنوز هم از اینکه آن نامه را امضا نکردم ، پشیمان نیستم. از اینکه اردو را ترک کردم ، عذر می خواهم و بزرگترین اشتباهم بود. »