اعلام دستور جلسه اولین نشست سرپرستان کاروان‎های المپیک آرژانتین

چاپ

از طرف کمیته برگزاری بازی‎های المپیک نوجوانان، دستور جلسه اولین نشست سرپرستان کاروان‎های اعزامی به این بازی‌ها در چهار محور کلی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار هدف، سومین دوره بازی های المپیک نوجوانان مهرماه به میزبانی آرژانتین و در شهر بوئنوس آیرس برگزار می شود. اولین نشست هماهنگی سرپرستان کاروان های اعزامی به این بازی ها نیز ۳ اردیبهشت ماه درمحل برگزاری بازی ها آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

از طرف کمیته برگزاری بازی های المپیک نوجوانان، دستور جلسه این نشست به کمیته ملی المپیک کشورهای شرکت کننده در بازی ها اعلام شده است. بر این اساس ۱- بازدید از محل برگزاری مسابقات، مراسم افتتاحیه و اختتامیه ۲- گزارش اقدامات انجام شده و میزان پیشرفت کار در زمینه های مختلف ۳- ارائه گزارشی از سهمیه های توزیع شده بازی ها و وضعیت هر کشور در این زمینه همراه با ۴- برگزاری نشست های جداگانه میان مسئولان برگزارکننده بازی ها با سرپرستان کاروان هر یک از کشورها دستور جلسه تعیین شده برای نشست اردیبهشت ماه است.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک نوجوانان در این نشست حضور خواهد داشت. وی بامداد اول اردیبهشت ماه عازم آرژانتین می شود.