افتخاری: استقلال شانس آورد من مدیرعاملش شدم

ff

چاپ

افتخاری: استقلال شانس آورد من مدیرعاملش شدم/ در فدراسیون کسی مثل من نیست

ff

ورزش > لیگ برتر – رضا افتخاری گفت در فدراسیون کسی مثل او نیست که تمام مراحل و مسئولیت‌ها را طی کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف سید رضا افتخاری سرپرست جدید باشگاه استقلال امروز در تمرین این تیم حاضر شد. او در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه از نزدیک شاهد فعالیت تیم هستم خوشحالم. امروز اگر فرصت شود با کادر فنی صحبت می کنم تا برنامه های آن ها را ارزیابی کنم. بازی های زیادی باقی مانده و می توان نتایج از دست رفته را جبران کرد. تیم های دیگر هم در آینده می بازند و این طور نیست که همه بازی های خود را ببرند.
خبرنگاری از افتخاری درباره اشتباهش درباره تعداد قهرمانی های استقلال در آسیا پرسید که او با خنده گفت: اگر آن حرف را نمی زدم که روزنامه ها چیزی برای نوشتن نداشتند. گفتم چیزی بگویم که بتوانند صفحه هایشان را پر کنند. البته حقیقت این است که آن حرفم یک اشتباه لپی بود. اهالی فوتبال من را می شناسند. وقتی سرپرست تیم ملی بودم منصوریان بازیکن تیم من بود. فوتبال ایران را کامل می شناسم. منتقدان اگر رزومه من را بخوانند می بینند در فدراسیون کسی نیست که مثل من تمام این مراحل و مسئولیت ها را طی کرده باشد.
او ادامه داد: کسب تجربه و فعالیت کافی است. الان وقت بهره برداری از تجربیات زیاد من است. استقلال شانس آورد من مدیرعاملش شدم تا تجربیاتم را در اختیار این باشگاه بگذارم.

افتخاری درباره نحوه کارش در استقلال گفت: استقلال امسال کمی بدشانسی آورد. با کمک هم تیم را به جایگاهش برمی گردانیم. با وزیر ورزش جلسه داشتم. اکنون احساس می کنم در استقلال به من نیاز دارند. هنوز از کمیته فوتسال استعفا نداده ام. موافقت هیات مدیره باشگاه را گرفته ام که تا جام جهانی فوتسال به تیم ملی کمک کنم. بعد از آن تمام وقتم را برای استقلال می گذارم.