• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • انتقاد لاریجانی از عدم همکاری اقتصادی انگلیس پس از برجام

    تقدیمی هدف:

    رئیس مجلس گفت: انگلیس پس از تصویب برجام اقدام جدی برای همکاری اقتصادی انجام نداد، در حالی که برخی از کشورها تلاش بسیار بیشتری کردند.

    به گزارش خبرگزاری هدف ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر خارجه بریتانیا و هیات همراه از ابراز همدردی دولت و ملت انگلیس در مورد زلزله اخیر تشکر کرد و گفت: ما خواهان گسترش روابط اقتصادی با اتحادیه اروپا هستیم، روابط ایران و انگلیس اگرچه تاریخ طولانی دارد اما همیشه با فراز و فرود روبه رو بوده است.

    علی لاریجانی افزود : ما مخالف لشگرکشی به سایر کشورها هستیم؛ از سال 2000 که ارتش های آمریکا و انگلیس ابتدا به افغانستان و سپس عراق حمله کردند منطقه شاهد آشفتگی شد و هر روز این آشفتگی بیشتر می شود. این حملات عامل مهمی در گسترش تروریسم بود. باید به جای ایران هراسی به آنچه در واقعیت کشورهای منطقه می گذرد توجه کرد.

    وی تصریح کرد : مردم بحرین جز دموکراسی چیز دیگری نمی خواهند، آن ها خواهان حق رأی منصفانه هستند. چرا شما از سرکوب آنان حمایت می کنید، شما خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کنید اما در اینجا از کسانی که حقوق مردم بحرین را ضایع می کنند حمایت می کنید.

    رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در یمن هم همین گونه است چرا اجازه داده نمی شود که مردم یمن خودشان برای خود تصمیم بگیرند. شما برای کسانیکه مردم یمن را بمباران می کنند سلاح و امکانات می دهید.

    وی افزود: ما در مبارزه با تروریسم جدی هستیم در عراق و سوریه به دعوت رسمی دولت های آن کشورها وارد مبارزه با تروریسم شدیم. ما راه حل مشکلات منطقه را سیاسی و از طریق گفت وگو و مذاکره می دانیم. برجام که از نظر شما یک اقدام درست و موفق بود چه کشورهایی در منطقه با آن مخالفت می کنند؟ و حداکثر تلاش خود را به کار بردند که به نتیجه نرسد.

    لاریجانی در این دیدار،با اشاره به موضوع برجام نیز تاکید کرد : شما بعد از تصویب برجام اقدام جدی برای همکاری اقتصادی انجام ندادید در حالی که برخی از کشورهای اروپایی تلاش بسیار بیشتری کردند حتی شما مشکل بانکی سفارت ایران در لندن را هم حل نکرده اید.

    وی افزود : تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت آن کشور به بیت المقدس یکی دیگر از اشتباهات بسیار بزرگ دولت آمریکا است که میزان اشتباه بودن آن در آینده مشخص می شود.

    وزیر خارجه بریتانیا: انگلیس پشتیبان اجرای برجام است

    بوریس جانسون گفت: این اولین باری است که به ایران سفر می کنم و تسلیت مردم انگلیس را به خاطر زلزله اخیر به ملت ایران ابراز می دارم.

    وی افزود: ما از برجام به عنوان یک توافق نامه بین المللی حمایت می کنیم زیرا این یک توافقنامه خیلی مهم است و ما علاقمندیم نه تنها در بخش هسته ای، بلکه در بخش اقتصادی نیز مردم ایران از آن بهره ببرند.

    وزیر خارجه بریتانیا اظهار داشت: در حال حاضر توافق میان ایران و انگلیس در حد کافی نیست و ما در مقایسه با آلمان و فرانسه مبادلات تجاری کمتری داریم.

    وی تصریح کرد: ماموریت من در این سفر، افزایش سطح همکاری ها در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و پارلمانی و برداشتن موانع موجود میان گسترش این روابط است و خواستار آن هستیم که هیئت های بیشتری میان دو کشور در تبادل باشد و توریست های بیشتری از ایران به انگلیس بیایند.

    وی از گروه دوستی ایران و انگلیس هم که تلاش های خوبی در جهت ارتقای سطح روابط داشتند، تشکر کرد.

    وی افزود: این درست است که ما در خصوص انحلال رژیم ها در منطقه اشتباهاتی داشتیم ولی نیتمان ایجاد ثبات در منطقه بود و اکنون هم بر این اعتقادیم که باید آرامش و امنیت به منطقه برگردانده شود.

    وزیر خارجه بریتانیا با اشاره به روابط کنونی میان ایران و عربستان تصریح کرد: تنش میان ایران و عربستان به نفع هیچ کشوری نیست و فقط باعث ایجاد جو ناپایداری می شود و باید مسایل میان دو کشور حل شود و ما قصد داریم تا تلاش ایران در جهت استقرار ثبات را به گوش سایر کشورها برسانیم.

    بوریس جانسون ضمن ابراز تاسف از حضور گروهک های تروریستی در منطقه، خاطرنشان کرد: متاسفانه پارلمان ایران و مجلس عوام انگلیس هر دو تحت حملات تروریست ها قرار گرفتند ما علاقمند به همکاری با ایران در خصوص مبارزه با تروریسم هستیم و مطمئنا از تجارب شما در این زمینه می توانیم بهره مند شویم./

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.