• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • انصاری: برخی جنگ خونین راه انداخته و اشک تمساح می‌ریزند

    تقدیمی هدف:

    انصاری: برخی جنگ خونین راه انداخته و اشک تمساح می‌ریزند

    معاون ظریف: بازیگران بین‌المللی نمی‌خواهند در سوریه صلح برقرار شود

    بین الملل > خاورمیانه – معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه درباره بحران سوریه و عدم توفیق گفتگوهای صلح بین آمریکا و روسیه درباره سوریه توضیح داد.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف  حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره آخرین تحولات منطقه به خصوص بحران سوریه توضیح داد که در ادامه این نشست مفصل را می خوانید:

    چشم انداز آینده سوریه و سخنان استفان دیمیتریو نماینده سازمان ملل بسیار ناامید کننده بوده؟

    بله، بحران سوریه 5 سال است ادامه دارد. یکی از دلایل این بحران، اعتقاد برخی بازیگران به راه حل نظامی است. جمهوری اسلامی ایران از ابتدا معتقد بود راه حل نظامی به جایی نخواهد رسید و راهی جز گفتگوهای سوری-سوری وجود ندارد.

    در طی این سالها طرحهای مختلفی برای حل بحران ارائه شده ولی عامل اصلی ادامه بحران، این است که برخی از کشورهای بازیگر و دخیل در این بحران، همچنان سیاست خود را در مسیر نظامی ادامه می دهند و تا زمانی که این سیاست ادامه دارد، چشم اندازی برای این بحران نداریم.  علت دیگر افزایش و تعدد بازیگران دولتی و غیردولتی است. وقتی تعداد بازیگران زیاد شود، راه حل آن سخت تر می شود. بحران سوریه از مسئله ای سوری یا منطقه ای به مسئله ای بین المللی تبدیل شده. سه سطح درون سوری، منطقه ای و بین المللی باعث تراکم و پیچیدگی بحران شده.

    شما امروز گفتگوهایی با وزارت خارجه سوریه و روسیه داشتید. چه خبری از این گفتگوها دارید؟

    بنده بعدازظهر با معاون وزیر خارجه سوریه و معاون وزیر خارجه روسیه گفتگو داشتیم. محورهای اصلی تاکید بر بحران انسانی این موضوع بود. یکی از ابعاد مهم بحران، فاجعه انسانی است که در اثر درگیری شدید و گسترش حرکتهای تروریستی پیش آمده. تلفات انسانی بسیار بالاست. همواره در این جنگها نیروی انسانی بیشترین خسارتها را می بیند. با توجه به اهمیت این بعد و ضرورت توجه به آن، مجموعه ای از رایزنی ها را با همتایان خود داشتم. اعلام آمادگی برای امداد رسانی در منطقه حلب را داشتیم. برخورد سیاسی و ابزاری نباید با مسئله انسانی شود. مسئله انسانی بعد مهم بحران سوریه است. البته بسیاری از بازیگران از این مسئله هم به عنوان ابزار سیاسی در چهارچوب اهداف خود استفاده می کنند.
    مذاکرات آتش بس شکست خورد. پشت صحنه این مذاکرات چه بود؟

    توافقی بین آمریکا و روسیه در ارتباط با آتش بس بود. فراهم کردن مقدمات از وضعیت جاری به سمت راه حل های سیاسی، دوره طولانی بود. هر دو طرف پیگیر بودند ولی مشکلات اساسی و سئوالات و تناقضات در زمینه رویکرد دو کشور درباره روشهای حل بحران سوریه باعث طولانی شدن گفتگوها شد. با فاصله کوتاهی بعد از توافق شاهد به هم خوردن آتش بس بودیم.

    علاوه بر پیچیدگی بحران سوریه هر طرح صلحی به طور همزمان باید سه مسئله اساسی را باید طراحی و برنامه ریزی داشته باشد. بحران سوریه سه بعد اساسی دارد: امنیتی، سیاسی، و انسانی را باید در نظر داشت. مثلا در طرح امنیتی باید راه حل دقیقی درباره مسئله تروریزم و مهار جریان های تکفیری که بخش مهمی از امتداد بحران سوریه هستند را ارائه دهد. اگر طرحی نگاه جدی نداشته باشد، امکان استمرار ندارد. همچنین افق سیاسی باید ارائه شود تا طرفین و گروه ها و دولت سوریه بپذیرند وارد این پروسه شوند. برای مسئله انسانی و امداد رسانی نیز باید راه حلی داشت. اضافه بر شعار دادن برخی طرفها و عمل متفاوت، عدم توجه به این ابعاد نیز باعث تداوم بحران شده است.
    شورای امنیت نشستی داشت و آمریکا الفاظ شدیدی را علیه روسیه به کار برد. چرا اینطور بود؟
    وقتی توافق به دلیل بمباران شدید ارتش سوریه در دیرالزور به خطر افتاد، هدف این بود که امکان رویارویی همه جانبه با گروههای تروریستی یا داعش، النصره و جبهه فتح الشام را فراهم کند. بعد از توافق، مکانهای استقرار ارتش سوریه مورد بمباران قرار گرفت و اعلام شد اشتباه صورت گرفته. یک ساعت اشتباه امتداد نمی یابد. بعد از آن هم گروه داعش این مناطق را در اختیار گرفت و این مطلب که اتفاقی باشد را زیر سوال برد. عملا توافق در نخستین روزهای خود با مشکل مواجه شد.
    یعنی آمریکایی ها با داعش هماهنگ بودند؟
    قضاوت نمی توان داشت ولی اتفاقی بودن هم به هیچ وجه قابل اثبات نیست. شاید اشتباه در مدت کوتاهی متصور باشد، ولی این که در یک ساعت موقعیت شناخته شده در اختیار ارتش برای یک ائتلافی که منطقه برایش شناخته شده است، پذیرش این که عملیات با این وسعت و شکل با آن همه نتایج باشد، منطق تصادفی ندارد. فرض بر این است که عملیات منطق اتفاقی ندارد.
    آیا روسها در این مورد اطلاعاتی دادند؟
    در رایزنی هایی که در دمشق و مسکو داشتیم در ابعاد مختلف نگاه روسیه، با همتایان خود گفتگوهای مفصلی داشتیم. توافق بین دو رقیب و دو بازیگر عمده بود که هر یک منافع خود را دارند. بر مفهوم مشترک این دو توافق کردند ولی از همان آغاز تضمینی برای توفیق این توافق نبود چون رویکرد بین آمریکا و روسیه تفاوت داشت. آمریکا علی رغم شعارهای خود از مسئله تروریزم به عنوان ابزار استفاده می کند و دنبال تغییر سیاسی تحمیلی در سوریه است. رویکرد روسیه این است که مسئله اصلی سوریه تروریزم است و موضوع محوری بحران سوریه مهار و دفع جریانات تروریستی است. تناقض بین این دو دیدگاه همیشه وجود دارد.

    این تعارض دیدگاه ها و تجربیات شکست خورده مذاکرات، آیا چشم اندازی برای صلح آینده دارد؟
    علایم نشان می دهد اینها دوباره به تلاشهای خود برای صلح ادامه می دهند. دیریا زود مسئله سوریه باید از طریق سیاسی خاتمه یابد. این بحران با کنار گذاشتن راه حل های نظامی باید به سمت راه حل توافقی سیاسی حرکت کند. تا زمانی که غالب بازیگران این بحران حرکت جدی به سمت این راه حل نروند، بحران تداوم می یابد. شعارهای بازیگران مهم نیست بلکه باید به سیاست ابزاری و تاکتیکی از تروریزم خاتمه داده شود و رویارویی با تروریزم در دستور کار همه قرار گیرد. البته باید افق سیاسی برای حرکت به سمت گفتگوی سوری-سوری را نشان دهد.
    واشنگتن پیش شرطهایی برای حل بحران دارد. این پیش شرطها اعلام شده؟
    بازیگران به دنبال تحمیل شروط خود در راه حل های سیاسی هستند. منطقی نیست نتیجه گفتگو به عنوان پیش شرط مطرح شود. تا زمانی که پیش شرطهایی مانند آینده وضعیت سوریه مطرح می شود و اینکه فلان شخص باید باشد یا نه، یعنی بحران ادامه دارد. بازیگران باید بپذیرند امکان تحمیل نظرات خود را بر ملت سوریه ندارند. اگر بازیگران خارجی اعتقاد دارند بحران به فاجعه انسانی تبدیل شده و نقض کننده امنیت ثبات منطقه و جهان است باید به نتایج این ایده هم ملتزم باشند و یکی از نتایج تسهیل گفتگوهای سوری-سوری جهت حرکت به سمت برگزاری انتخابات و انتخابات توسط ملت سوریه باشد.
    چرا آمریکایی ها از آتش بس برای شرق حلب حمایت نمی کنند؟
    دو علت اساسی اینجا مطرح است. برخی یا بسیاری از بازیگران از تروریزم به عنوان ابزار سیاسی استفاده می کنند. امداد این گروه ها از لحاظ مالی، سیاسی و تسلیحاتی توسط این بازیگران انجام می شود. استفاده ابزاری از مسئله انسانی بحران سوریه نیز توسط بازیگران مطرح است. این بازیگران در راه افتادن این جنگ خونین اقدام موثر داشتند.. همانها اشک تمساح میریزند و ترکیبی از استفاده ابزاری از تروریزم و بحران انسانی باعث سیاستی چند استانداردی شده که از جمله عوامل ادامه بحران است. ما معتقدیم مسئله فاجعه انسانی در سوریه جدی است و بازیگران به تشکیل این بحران و تداوم آن کمک کرده اند و سوخت بر آتش می ریزند در فاجعه انسانی نقش اساسی دارند. تنها سر و صدا و تبلیغات از موضوع انسانی برای دیپلماسی عمومی کفایت نمی کند. بحران انسانی باید مقدمه ای جهت حل سیاسی بحران باشد.
    موضع جمهوری اسلامی در مذاکرات با گروه های سیاسی چیست؟
    ما معتقدیم هر گروه سیاسی که به دنبال حل مسالمت آمیز بحران سوریه و پایان دادن به وضعیت موجود باشد می تواند در روند سیاسی مشارکت کند. هر گروهی به صورت آشکار استفاده از تروریزم به صراحت نفی کند و پای بندی خود را به راه حل سیاسی و گفتگوی سوری-سوری اعلام کند، امکان مشارکت در حل بحران را دارد. گروههایی که به صراحت از تروریزم استفاده می کنند و به ادامه کشتار و ویرانی اصرار دارند علاوه بر نامهای متنوع خود، عملا با برنامه و اقدامات خود، خود را از راه حل سیاسی خارج کرده اند. نامها مهم نیست. در سوریه همانند شنهای روان صحرا شاهد تغییر علایم، نامها، نشانها و اشخاص هستیم. مهم این است آیا تروریزم برای گروه ها مهم است یا استفاده ابزاری می کنند.
    موضع جمهوری اسلامی ایران در آتش بس اخیر چه بود؟
    جمهوری اسلامی ایران در طول بحران چند طرح را ارائه داده و راه حل هایی را با بازیگران، دولت سوریه و برخی گروههای معارض در میان گذاشتیم. مستمرا با سازمان ملل بحث داشتیم. در توافق اخیر که بین روسیه و آمریکا بود، ما نقشی نداشتیم ولی اعلام کردیم از هر راه حلی که مقدمه حل بحران را ارائه کند و مسئله انسانی را مدیریت کرده و مسئله سیاسی را افق آینده بداند و با تروریزم مقابله کند، استقبال می کنیم. از آتش بس واقعی استقبال می کنیم و دستور العمل و برنامه واضحی باید وجود داشته باشد.

    در مذاکرات اخیر ایران با گروههای خاصی از معارضان مذاکره داشته؟
    ایران در مقاطع مختلف گفتگوهایی با برخی از گروه های سیاسی مخالف تروریزم همواره داشته. گفتگوهای اخیر اساسا گفتگوی ما نبود. ما کمابیش گاه در جریان تحولات طبیعتا قرار می گرفتیم ولی جزئی از گفتگوها نبودیم. گفتگو با معارضه سوریه جزئی از برنامه ما بوده. ارتباط با معارضه جزئی از راه حل سیاسی بحران می تواند باشد.

    چرا روسها همیشه خواهان تفکیک بین معارضان سیاسی و تروریستها بودند؟

    تمایل واقعی و تمایز شکلی و بازی کردن با مفاهیم را داریم. وقتی برخی از بازیگران از گروههای میانه رو حرف می زنند درباره گروه هایی که روابط خاصی با آنها دارند حرف می زنند. در این رویکرد تروریزم به خوب و بد تقسیم می شود. برخی دیگر از بازیگران که درباره معارضان میانه رو و تندرو حرف می زنند منظورشان این است که برخی گروه ها راه حل سیاسی را دنبال می کنند و حتی اقدامات نظامی را کنار گذاشته اند و آماده تغییر رویکرد نظامی به سیاسی هستند.

    روسیه به این طیف تعلق دارد و منظورش از گروههای میانه رو، گروههایی است که تمایل به راه حل سیاسی دارند. برخی دیگر از بازیگران البته دنبال تقسیم بندی تروریزم به خوب و بد هستند. مثلا می گویند تروریزم شامل النصره و داعش هستند ولی در تعریف آنها گروه های میانه رو هم با این تروریست ها رفت و آمد دارند. تغییر در بین این گروه ها زیاد است و تمایز واقعی وجود ندارد. با مفاهیم بازی می شود. هر گروهی که صراحتا تروریزم و خشونت برای تحقق اهداف سیاسی در دستور کارش است، تروریست است.
    در عراق شاهد پیروزی ارتش عراق بوده ایم. چرا آمریکایی ها اصرار دارند کردها را وارد این قضیه کنند؟

    آمریکایی ها در سوریه و عراق نوعی رابطه خاص با برخی گروه های قومی و نژادی دارند و استفاده از این گروه ها را همواره در دستور کار سیاسی خود دارند. استفاده از موضوع کردی و ارتباط با گروه های کردی که در صحنه تحولات نقش دارند یکی از ابزارهای سیاسی آنهاست. در ارتباط با موصل و صحنه میدانی تحولات عراق آمریکایی ها نگرانند ارتش و بسیج مردم عراق منشا تحولات اساسی باشند. آمریکایی ها اساسا از سقوط شهرها به دامن تروریزم بهره برداری داشته اند.

    اگر بنا باشد آزادی مناطق عراق و به ویژه موصل از دست داعش توسط نیروهای مردمی و ارتش به انجام برسد نتایج سیاسی آمریکایی ها محقق نخواهد شد و ابتکار عمل در اختیار مردم قرار می گیرد. سعی می کنند از تناقض های نژادی، مذهبی و سیاسی استفاده کنند و یکی از روشها نیز وارد کردن گروه های کردی به معادلات است تا اجازه ندهند صحنه میدانی به سمت نتایج غیرقابل کنترل پیش نرود. با مدیریت این تناقضات امکان بازیگری خود را حفظ می کنند. این سیاست آنهاست.

    چرا برای پنجمین بار محاکمه شیخ عیسی قاسم به تعویق افتاد؟

    مطالبه گسترده مردمی بحرین برای تحقق حقوق شهروندی و طبیعی جامعه در جریان بوده. با مداخله نظامی عربستان و تحمیل سرکوب به نهضت تحول خواهی بحران، عملا راه طبیعی تحولات سد شده و سیاستهای مبتنی بر سرکوب و تشدید درگیری از سوی عربستان دنبال می شود. حذف همه شخصیتها، احزاب، گروه ها و موسسات فرهنگی، سیاسی و علمی است که نقش رهبری در نهضت تحولخواهی را دارند. حزب رفاه منحل شد و آقای شیخ علی سلمان به زندان طولانی محکوم شد.

    با شیخ عیسی قاسم به عنوان موثرترین رهبر سیاسی و دینی بحرین که تاکید بر مسالمت آمیز بودن نهضت داشته برخورد شدید کردند. لغو تابعیت و محاکمه را داشتند. علت تعویق محاکمه نگرانی دولت بحرین از اعتراض مردم درباره صدور احکام در خصوص شیخ عیسی قاسم هستند و گام به گام می خواهند سیاستهای تند خود را دنبال کنند. بارها اعلام کردیم این نحوه سیاست گذاری عقیم است و بخش عمده ای از جامعه بحرین خواهان مطالبات تحول خواهانه است و ادامه سرکوب و برخورد با شخصیتها و گروه ها باعث بحران می شود. اگرچه در کوتاه مدت حامیان دولت بحرین فکر کنند موفق بوده اند.
    درباره یمن، گروه های حقوق بشری خواستار تحقیق بودند ولی انگلیس و عربستان مخالف بودند. سیاست جمهوری اسلامی برای کاهش بحران یمن چیست؟

    ملت یمن واقعا مظلوم هستند. بیش از یکسال است عربستان و ائتلاف خودساخته آنها عملیات طولانی مدت و بمباران داشته. تعداد زیادی از مردم کشته شدند و زیربناهای یمن نابود شده ولی شاهد سیاست متناقض از سوی قدرتهای بین المللی در این باره بودیم. صحنه یمن شناخته شده است. ملت یمن در چهارچوب خیزش اسلامی خود به دنبال تحول و تغییر مثبت در مسیر استقلال و آزادی بیشتر است. عربستان به دنبال اعاده وضعیت سابق و تابعیت یمن از عربستان است.

    عربستان برای جنگ با زمان و تحولات واقعی می جنگد. عربستان با همه واقعیتهای پیرامونی خود سالهاست می جنگد. سالهاست به صورت نیابتی و از طریق گروه های تروریستی می جنگد و هنوز وضعیت جدید عراق و انتخابهای ملت عراق را به رسمیت نشناخته. در نقاط دیگری از جهان عرب این سیاست اشتباه را دنبال کرده. شاید در کوتاه مدت نتایجی را این سیاست نشان دهد ولی سیاستی عمیق و غیرقابل تداوم است. از دید جمهوری اسلامی ایران مسئله یمن هم راه حل نظامی ندارد و باید با گفتگوهای داخلی و انتخابات آزاد، سرنوشت یمن تعیین شود.

    عربستان از ایران شکایت کرده به یمن موشک می فرستند. آیا ایران با عربستان اخیرا مذاکره ای داشته؟
    خیر، هیچ مذاکره ای نبوده. سیاست ما درگیری و تنش نبوده و نیست. عربستان با سیاستهای اشتباه خود دنبال تشدید تناقضات منطقه ای و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دنبال می کند. یکی از ابزارهای دائمی عربستان صدور مشکلات به دیگران است. واقعیت منطقه و یمن، نهضت استقلال خواهانه ملتهای منطقه به خصوص یمن از قید و بند عربستان و سایر قدرتهای بین المللی است. این یک نهضت تحول خواهانه است. عربستان چون می خواهد امکان سرکوب این نهضت را فراهم کند از ابزارهای تروریزم، تشدید اختلافات تاریخی و سیاسی و صدور مشکلات خود به بازیگران خارج از مرزهایش است. این تاکتیکها در کوتاه مدت نتایجی داشته، ولی هزینه های زیادی هم به ملتها تحمیل کرده ولی دیر یا زود به شکست منجر می شود.
    آقای ظریف در حاشیه اجلاس سازمان ملل رایزنی هایی اخیرا با طرفهای درگیر در سوریه داشته که رسانه ای نشده؟
    دکتر ظریف در حاشیه مجمع عمومی یا اجلاس نم داشتند، رایزنی هایی هم برای پیگیری رفع بحران سوریه داشته که اخبار آن تماما منتشر شده. در مجموع تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران دستور کار اساسی ما، کمک کردن به پایان این رویارویی فرسایشی و جنگ درون امت اسلامی و توجه دادن به مسئله فلسطین و اشغال صهیونیستهاست. این دستور کار نخست ما در همه رایزنی هاست.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.