ایگواین: می خواهم در ناپولی تاریخ ساز شوم

چاپ

سایت گل- گونسالو ایگواین، مهاجم ناپولی، قصد دارد در باشگاه جدیدش تاریخ ساز شود.
این ستاره آرژانتینی در تابستان گذشته با انتقالی 37 میلیون یورویی از رئال مادرید به ناپولی پیوست تا جای خالی ادینسون کاوانی را پر کند.
او شروع خوبی در سن پائولو داشت و در 14 دیدار، 8 گل زد تا تیمش با تنها 4 امتیاز اختلاف نسبت به رم صدرنشین، در رتبه سوم سری آ قرار بگیرد.
ایگواین معتقد است اکنون زمان بازگشت ناپولی به جمع بزرگان فوتبال ایتالیاست.
او به خبرنگاران گفت:” من اینجا هستم تا با باشگاه به جام های مختلف برسم و تاریخ ساز شوم. ما هنوز در بهترین شرایط نیستیم اما مطمئنم که خیلی زود به آن نقطه خواهیم رسید. من برای تکمیل این پروژه به ناپولی آمده ام.”
ایگواین همچنین رافا بنیتس، سرمربی تیمش را مورد ستایش قرار داد و گفت:” سرمربی به من اعتماد به نفس داد تا بازی کردن در این تیم برای من راحت شود.
بازی کردن برای این هواداران هم خیلی خوب است؛ هوادارانی که با فوتبال زندگی می کنند. من خیلی خوشحالم . من باید به خوبی گذشته کار کنم تا بتوانم این هواداران را راضی کنم.”
ناپولی این هفته در چمپیونزلیگ باید مقابل بوروسیا دورتموند قرار خواهد گرفت اما ایگواین تاکید کرد که در حال حاضر به دیدار فردا مقابل پارما فکر می کنند.

” ما ابتدا به دیدار مقابل پارما فکر می کنیم. ما باید در این دیدار پیروز شویم تا بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم. آنگاه روی دیدار مقابل دورتموند تمرکز خواهیم کرد که دیدار مهمی برای ماست.”