با حضور سرجیو شرایط فرق کرده است

چاپ

با حضور سرجیو شرایط فرق کرده است/ هدف کسب سهمیه المپیک است.تنها نماینده سه گانه ایران در بازی‌های آسیایی گفت: نمی‌توانیم کسب مدال را پیش بینی کنیم چراکه همه چیز را شرایط روز مسابقه تعیین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری هدف ، با اعلام رسمی سرجیو سانتوز سرمربی پرتغالی تیم های ملی ورزش سه گانه، بهزاد نوبری پور سه گانه کار، از استان آذربایجان شرقی در دو مرحله ارزیابی و رکوردگیری بهترین عملکرد را در بین ورزشکاران بزرگسال و امید که رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند به خود اختصاص داد و مسافر بازی های آسیایی شد. این نخستین حضور ورزش سه گانه کشورمان در بازی های آسیایی است.

بهزاد نوبری پور در گفتگو با خبرنگار هدف درباره وضعیت و شرایط آمادگی‌اش برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تقریبا حدود یک ماه است که مربی پرتغالی قرارداد خود را با تیم ایران بسته است. اگر این اتفاق زودتر رخ می داد و ۸-۷ ماه پیش سرجیو در ایران حاضر می شد، بسیار می توانست موثرتر باشد.

وی افزود: اما خدا را شکر  با همین حضور یک ماههِ او نیز، شرایط فرق کرده است. در حال حاضر تمرینات خود را طبق برنامه ای که سرجیو داده است انجام می دهیم و به روزهای آمادگی می رسیم، با اینکه خود من آمادگی نسبی داشتم اما با تمرینات مربی پرتغالی تا بازی های آسیایی به آمادگی لازم دست خواهم یافت.

ملی پوش سه گانه ایران در پاسخ به این سوال که آیا حضور یک هفته ای سرجیو در ایران کافی است یا خیر؟ گفت: قرار است هر سه ماه یک بار سرجیو یک هفته در ایران حضور داشته باشد و مطمئن باشید در همان مدت زمانِ هفت روزه که در ایران حضور دارد ارزیابی‌های خوبی را انجام می دهد و این مدت زمان برای برنامه ریزی کافی است.

نوبری پور تصریح کرد: هدف سرجیو کسب سهمیه المپیک و همچنین حضور در بازی های آسیایی جاکارتا برای نخستین بار است که حضور در جاکارتا محقق شد. یکی دیگر از اهداف سرجیو کسب مدال در رقابت های قهرمانی آسیاست که او در یک پروسه زمانی 10 ماهه قرار است دو یا سه بازیکن را برای رقابت های قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۹ آماده کند و این بازیکنان را در کمپ پرتغال به سطح آمادگی برساند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شانس مدال در بازی های آسیایی جاکارتا دارد یا خیر؟ گفت: نمی توانیم درباره کسب مدال پیش بینی داشته باشیم همانطور که نمی توان درباره نگرفتن مدال پیش بینی کرد. سه گانه ورزش رکوردی نیست و شرایط مسابقه تعیین کننده است. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم و با بهترین عملکرد دل مردم و تمام کسانی که برای من زحمت کشیده اند را شاد کنم.

تنها نماینده سه گانه کار ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در پایان گفت: در پایان از مدیرکل آذربایجان شرقی، شهردار، مدیرعامل باشگاه شهرداری و همچنین فدراسیون سه گانه به دلیل حمایت هایشان تشکر می کنم.