• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • با لولوی تعلیق کسی را نترسان آقای منصوریان!

    تقدیمی هدف:

    با لولوی تعلیق کسی را نترسان آقای منصوریان!

    مربی استقلال در 90 ادعا کرد می‌توانند فوتبال ایران را تعلیق و بازی با نفت را تجدید کنند

    ورزش > لیگ برتر – علیرضا منصوریان ادعایی کرده که چه خوب است همه اصرار کنند او و باشگاهش یک بار تا ته قصه را بروند!

    ماجرای محرومیت بازیکنان استقلال و حکم فدراسیون که به برنامه 90 هم کشیده شد، باز نکاتی داشت که قابل بررسی است. باز یک طرف قصه شروع کرد به تهدید برای تعلیق. کاش یکبار این بازی تعلیق تا تهش برود و این لولو برای همیشه از سر فوتبال ایران برداشته شود.

    این بار علیرضا منصوریان عزیز بود که صدایش را بلند کرده بود و تقریبا داشت سر دبیرکل فدراسیون فوتبال فریاد می زد. او فریاد می زد چون اعتقاد داشت فدراسیون به ناحق سه بازیکنش را محروم کرده است و استقلال قانونی به تیم ملی فوتبال امید ایران بازیکن نداده است. این همان علیرضا منصوریانی بود که خودش 4 سال قبل با بغض از اینکه تیم های باشگاهی یاری به او نداده اند، امیدها را 2روز مانده به مسابقات ول کرد و رفت. همان منصوریانی که وقتی با اشتباه فاحش در استفاده از بازیکن سه اخطاره، امیدهای ایران را ناامید کرد، باز هم می نالید که چرا تیم های باشگاهی بازیکن در اختیارش نمی گذاشتند. او که در دو سال گذشته همه ژست روشنفکرانه اش دادن پز حمایت از تیم های ملی بود!

    همه بحث های او و ساکت به کنار. فقط بیایید روی بخشی از حرف هایی زوم کنیم که سرمربی آبی ها از سوی مشاورانش شنیده بود و مطرحش کرد: «اگر ما برویم به فیفا شکایت کنیم، فوتبال ایران را تعلیق می کنند و بازی مان با نفت آبادان را تجدید.»

     

    آقای منصوریان اما فقط به این فکر کنید که با صدا بالا بردن و تهدیدهای اینچنینی، می توانید مصرف داخلی داشته باشید. محض اطلاع تان، به رغم اینکه در مباحث صرف قانونی، حالا شاید حکم در نظر گرفته برای‌تان با قوانین فیفا در تضاد باشد و باشگاه می تواند برای ندادن بازیکنان امروز توجیه داشته باشد اما باید بپذیرید بر اساس قوانین داخلی فوتبال ایران شما تخلف کرده اید. شکایت به فیفا هم در نهایت فقط به یک تذکر ممکن است ختم شود.

    ماجرا هم خیلی ساده است. برای‌تان چند مثال در سوی مخالف مثال هایی که زدید و مشاوران‌تان برای‌تان تعریف کرده اند، یادآوری می کنم. ساکت با همه اشتباهاتی که دارد و همه اعتراض هایی که درباره چندشغلگی به او وارد است، نکته ای را گفت که انگار خیلی نمی خواستید بشنوید. اینکه بازی های ملی امیدها در تقویم رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است. حالا حتی اگر در روزهای فیفا نباشد. جالب است ولی خیلی از مسابقات مهم بین المللی حتی در رده تیم های بزرگسالان هم گاهی در تقویم فیفا نیست. مثلا جام ملت‌های افریقا به آن بزرگی. بعضی از مسابقات مهم در آفریقای جنوبی و حتی بازی های المپیک. در همه این موارد احتمالا مربیان باشگاهی نباید در فصل بدنسازی‌شان بازیکن در اختیار تیم های ملی بگذارند. یا اصلا چرا راه دور می روید؟ همین در ای اف سی، مگر یادتان نیست، زمانی که یکی از دستیاران دور کارلوس کی روش بودید، در مسیر صعود به برزیل، تیم ملی همزمان دو بازی هم در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا داشت. آن دو بازی در تقویم بازی های فیفا نبود. کارلوس کلی فریاد می زد که این عدم انطباق بازی های ملی باعث می شود تیم های اروپایی ملی پوشانش را به تیم ملی ندهند ولی حتی خیلی از تیم های اروپایی با تیم ملی ایران همراهی کردند و بازیکنان را در اختیار گذاشتند، آن هم بی منت. تیم های داخلی هم که اصلا چیزی در این باره نگفتند چون بر اساس قانونی که آن زمان هنوز مدیران باشگاهی قانون مصوبش نکرده بودند و این ماده 83 آیین نامه انضباطی نشده بود، همه می دانستند اولویت در حمایت از تیم های ملی است.

     

    ولی مطمئن باشید در صورت پیروزی در این پرونده، تنها جمله ای که می شنوید این است که به فدراسیون فوتبال تذکری می دهند درباره بازبینی این بند از اساسنامه و انطباق آن با قوانین فیفا. در سوی مقابل هم فدراسیون فوتبال استدلال به تقویم مسابقات ای اف سی می کند و ماجرا به سیکلی می افتد که فدراسیون ایران از فوتبال آسیا بخواهد تا تغییری درتقویم مسابقاتش ایجاد کند.

     

    واقعیت این است که شما برای هیچ لج کردید و خواستید بگویید بازیکن نمی دهیم و هیچ چیز نمی شود، این بار اما چیزی شده است. دودش برای هیچ به چشم تیم‌تان رفته و حالا برای توجیه این همه شلوغش کرده اید. حالا هم می توانید با ادبیات تهدید پیش بروید. ولی کاش حالا که تهدید کردید، تشکیلات فوتبال یک بار بایستد و ترغیب‌تان کند تا ته ماجرا بروید و یاد بگیرید دیگر از لولوی تعلیق برای فوتبال ملی استفاده نکنید.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.