برای درخشش در وزن جدید به زمان نیاز دارم

چاپ

برای درخشش در وزن جدید به زمان نیاز دارم/ فقط به المپیک می‌اندیشم.نایب قهرمان وزن ۷۷ کیلوگرم رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هنوز در وزن جدید جا نیافتاده ام و نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارم.

به گزارش خبرنگار هدف، محمدعلی گرایی بعد از کسب مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ پاریس در وزن ۷۱ کیلوگرم به یکی از فرنگی‌کاران آینده دار در کلاس جهانی تبدیل شد و توانست جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی کسب کند.

این جوان شیرازی با توجه به شرایط فیزیکی و وزنی خود و همچنین با صلاحدید شورای فنی در یک وزن بالاتر یعنی در وزن ۷۷ کیلوگرم در رقابتهای انتخابی به میدان رفت که البته در فینال به پژمان پشتام باخت و دوم شد.

شکست او در فینال به هیچوجه چیزی از ارزش ها و توانایی های او کم نخواهد کرد و همچنان وی برای حضوردر رویدادهای مهم پیش رو، یکی از مهره های اصلی و قابل اطمینان کادر فنی است.

محمدعلی گرایی در همین راستا در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به خبرنگار هدف گفت: من در فینال رقابتهای باختم، اما به هیچ عنوان قصد توجیه این باخت را ندارم. به هر حال من تازه به وزن جدید آمدم و هنوز باید برای رسیدن به جایگاه اصلی در این وزن تلاش و تمرین کنم. ضمن اینکه من به زمان کافی نیاز دارم تا به اصطلاح عامیانه بتوانم هر چه بیشتر در این وزن جا بیافتم.

وی افزود: البته در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی با ذهنی ناآماده وارد میدان شدم و به دلیل برخی مسایل و مشکلات پیش از رقابتها نتوانستم با شرایط روحی و روانی خوبی به مصاف حریفانم بروم. به هر حال توانستم تا فینال پیش آیم و در نهایت به عنوان یکی از اردونشینان تیم ملی به جمع دیگر فرنگی کاران تیم ملی اضافه شوم.

گرایی در پایان، مهمترین هدف خود را رسیدن به المپیک و کسب مدال در این میدان مهم خواند و گفت: فرصت زیادی تا المپیک باقی نمانده اما با تمام وجود سعی می کنم به شرایطی برسم که یکی از ملی پوشان کشتی فرنگی ایران در بازیهای المپیک باشم. من هم مثل تمامی ورزشکاران، آروزی حضوردر المپیم و افتخارآفرینی در این آوردگاه بزرگ را دارم و مطمئنا برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.