برخورد با مشاغل مزاحم در کمربند مرکزی تهران

bb

چاپ

برخورد با مشاغل مزاحم در کمربند مرکزی تهران/ سدمعبر اصناف در پیاده روهای خیابان انقلاب برچیده می شود

bb

جامعه > مشکلات مردم – شهردار منطقه 7 گفت: در راستای ایجاد توسعه پایدار شهری کارگاهها و مشاغل مزاحم که فعالیت آنها همراه با مزاحمت و آلایندگی زیست محیطی است ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف، پس از اینکه شهروندان زیادی در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشتند چرا به وضعیت اصناف مزاحم و مشاغلی که سدمعبر می کنند، رسیدگی نمی شود، شهرداری تهران اعلام کرده طرح ساماندهی مشاغل مزاحم را در خیابان انقلاب، کمربند مرکزی پایتخت در دست اجرا دارد.
سعید طلوعی، شهردار منطقه 7 در پاسخ به مطالبات شهروندان و در راستای حل مشکلات تهرانی ها گفت: صدور اخطار و پیگیری پرونده های مشمول بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها به اصناف وکارگاه های مزاحم در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه قرار دارد.
او در ادامه از اجرای طرح مشترک ساماندهی اصناف مزاحم محور خیابان انقلاب با همکاری منطقه 12 شهرداری تهران خبر داد و یادآور شد: طرح مشترک ساماندهی اصناف مزاحم در ضلع جنوبی خیابان انقلاب از ابتدای سعدی تا میدان امام حسین (ع) در حال اجراست.
به گفته شهردار منطقه 7 براساس برنامه ریزی های انجام شده با تمامی صنوفی که در پیاده راه ایجاد سد معبر کرده اند در این راسته برخورد قانونی خواهد شد.
او گفت: ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی و گل فروشی ها، اجرای طرح فوریتی حذف زوائد و نازیبایی های بصری از نماها و معابر نواحی 5 گانه و شروع طرح کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.