بزرگترین چالش کارلوس کروش با فیسبوک

bb

چاپ

بزرگترین چالش کارلوس کروش با فیسبوک و اینستاگرامی که می خواهد راه بیاندازد!

bb

ورزش > فوتبال ملی – کارلوس کروش می گوید به دو دلیل برای خود فیسبوک درست کرده و بزودی اینستاگرامش را هم راه اندازی می کند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرهدف؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تازگی صفحه رسمی فیسبوکش را افتتاح کرده و وارد زندگی مجازی شده است. او در گفت و گوی نوروزی اش با خبرهدف درباره این تجربه جدید سخن گفت. اینکه چرا فیسبوک راه اندازی کرده و چرا این قدر دیر به فضای مجازی پیوسته است. او مدت ها از این کار طفره می رفت اما حالا نظرش عوض شده است. او در این باره می گوید:«راستش به دو دلیل به این فکر افتادم. ما دو واژه داریم که زندگی جدید را می سازند. یکی ضروری بودن ارتباط است و دیگری رسانه گرایی . یعنی الان عصر ارتباطات شده و همه چیز با این رسانه های جدید دگرگون شدند. برای ارتباط باید به آنها بپیوندی. من خیلی مقاومت کردم اما حالا اعتقاد دارم این رسانه ها بهترین پل ارتباطی هستند. این نیاز زندگی امروز است. من هم فعلا فیسبوکم را راه اندازی کردم تا از آنجا با همه دنیا در ارتباط باشم و بزودی به اینستاگرام می پیوندم . البته این رسانه های بزرگ چالشی دارند که برای یکی مثل من خیلی سخت و اذیت کننده است. اینکه در این دنیا ، همه با هم حرف می زنند و هر چیزی بخواهند می نویسند و کنترل ارتباط دست خود آدم نیست.»

این تقریبا بزرگترین چالش رسانه های مجازی است که همه از آن می نالند و البته از سوی دیگر بزرگترین حسن این رسانه ها هم محسوب می شود.