• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • بیانیه پایانی اجلاس سران شورای همکاری خلیج‌فارس

    تقدیمی هدف:

    بیانیه پایانی اجلاس سران شورای همکاری خلیج‌فارس/ اعراب دربارۀ ایران چه تصمیمی گرفتند؟

    bb

    بین الملل > دیپلماسی – بیانیه پایانی اجلاس سران عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا با حضور باراک اوباما در ریاض منتشر شد.

    در بیانیه پایانی اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا در ریاض بار دیگر بر گذار سیاسی در سوریه بدون حضور بشار اسد و همکاری استراتژیک میان دو طرف با هدف به اصلاح تقویت ثبات، امنیت‌ و شکوفایی در منطقه تاکید شد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مستقل رای الیوم، در بیانیه پایانی این نشست که روز گذشته در ریاض برگزار شد بر نیاز به گذار سیاسی در سوریه بدون حضور بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور و حمایت از نهادهای دولتی در این کشور و همچنین تمرکز بر مبارزه با داعش و جبهه النصره تاکید شد.

    همچنین در این بیانیه بر همکاری استراتژیک میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و واشنگتن در راستای ایجاد ثبات، امنیت و شکوفایی منطقه اشاره شده و آمده است: این کنفرانس اقداماتی را که موجب تقویت همکاری میان کشورهای عضو شورا و آمریکا می‌شود و همچنین تقویت همکاری این دو را به همراه دارد مورد بررسی قرار داد.

    در ادامه این بیانیه ذکر شده است: با توجه به بزرگی چالش‌هایی که منطقه با آن مواجه است سران کشورهای عضو تعهداتشان را نسبت به در پیش گرفتن اقدامات سریع‌تر برای افزایش اقدامات در جهت شکست گروه‌هایی همچون داعش، القاعده و کاهش شدت درگیری‌های منطقه‌ای، ایجاد راه حل‌های مناسب برای آن، تقویت توان کشورهای عضو شورا برای مقابله با تهدیدات خارجی و داخلی و بررسی فعالیت‌های ایران و همکاری با یکدیگر در جهت جلوگیری از بحران‌های طایفه‌ای و منطقه‌ای که موجب بی‌ثباتی منطقه می‌شود، اجرایی می‌کنند.

    سران کشورهای عضو شورای خلیج فارس در این بیانیه اعلام کردند که دیدگاه‌های مشترک به منظور مقابله با درگیری‌ها در منطقه را مورد بررسی قرار دادند و همچنین از پیشرفتی که از زمان نشست اول آنها در کمپ دیوید در ماه مه 2015 ایجاد شده خرسند هستند و بر ضرورت حفظ دستاوردهای به وجود آمده تاکید دارند.

    بر اساس این بیانیه، سران کشورهای عضو بر حمایت از اصول مشترک مورد توافق در کمپ دیوید از جمله در پیش گرفتن راه حل‌های سیاسی و مسالمت آمیز برای درگیری‌های داخلی مسلحانه در منطقه و احترام به حق حاکمیت همه کشورها و عدم دخالت در امور داخلی آنها تاکید می‌کنند.

    آنها همچنین بر همبستگی با ملت سوریه تاکید و اهمیت اجرای کامل قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ارائه کمک‌های انسانی فوری به مناطق تحت محاصره و یا مناطق صعب العبور و آزادی همه زندانیانی که بی‌دلیل زندانی شده‌اند، تاکید کردند.

    سران کشورهای عضو به توقف اقدامات خشونت آمیز اشاره و بر نیاز گذار سیاسی در سوریه بدون حضور بشار اسد و با حمایت از نهادهای دولتی این کشور تاکید کردند.

    آنها همچنین به مبارزه با داعش و جبهه النصره اشاره و نگرانی‌ عمیق‌شان را از کمک به پناهندگان و آوارگان داخل و خارج این کشور اعلام کردند.

    اعضای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و طرف آمریکایی همچنین از طرح واشنگتن برای برگزاری کنفرانس سران کشورها به منظور بررسی اوضاع پناهندگان در سپتامبر 2016 و به دست آوردن حمایت‌های بیشتر بین‌المللی استقبال کرده و بر نیاز به ارائه امدادرسانی‌های بیشتر به پناهندگان طی دوره‌های آتی تاکید کردند.

    در این بیانیه همچنین تحقق پیشرفت‌های بیشتر در عراق، کاهش بحران‌های طایفه‌ای، تلاش برای تحقق آشتی بین گروه‌های عراقی و اجرای اصلاحات در این کشور خواسته شده است.

    کشورهای صادرکننده این بیانیه نسبت به حمایت از تلاش‌های عراق در جهت شکست داعش متعهد شدند.

    در این بیانیه همچنین سران کشورهای عضو از توقف اقدامات خشونت آمیز در یمن استقبال کرده و همه طرف‌های یمنی را به تعهد نسبت به آن فراخوانده و اعلام کردند که از تلاش‌های اسماعیل ولد شیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن در این خصوص حمایت خواهند کرد.

    آنها همچنین همه طرف‌های درگیر را به در پیش گرفتن تصمیمات دشوار و لازم برای تحقق آشتی سیاسی دائم و فراگیر براساس قطعنامه 2216 شورای امنیت سازمان ملل و طرح کشورهای حوزه خلیج فارس فرا خواندند.

    در رابطه با مساله لیبی نیز سران کشورهای عضو از اینکه دولت وفاق ملی در طرابلس قدرت را در این کشور به دست گرفته، استقبال و ابراز عقیده کردند که لیبیایی‌ها توانستند موانعی را که دیگران پیش پایشان قرار دادند، پشت سر بگذارند.

    آنها احترام به دولت را خواستار شده و درخواست کردند تا طرف‌ها از این فرصت برای تحقق آینده‌ای همراه با صلح و آرامش استفاده کنند.

    در رابطه با مساله فلسطین نیز سران این کشورها بر ضرورت حل درگیری‌های اسرائیل و فلسطین براساس توافق صلح عادلانه و دائم و فراگیر که موجب ایجاد دولت فلسطینی با حق حاکمیت و منطقه جغرافیایی در کنار اسرائیل شود و همچنین بر اهمیت طرح صلح کشورهای عربی مصوب سال 2002 تاکید کردند.

    سران کشورهای عضو همچنین در رابطه با مساله ایران بر ضرورت آنچه که بیداری و هوشیاری در قبال رفتارهای این کشور در جهت بی‌ثبات کردن منطقه خوانده شده از جمله برنامه‌های موشک‌های بالستیک آن و حمایت از گروه‌هایی همچون حزب الله و دیگر گروه‌ها در سوریه، یمن، لبنان تاکید کردند.

    در این بیانیه آمریکا و کشورهای عضو نسبت به افزایش تبادل اطلاعاتی در خصوص ایران و تهدیدهای نامتعارف در منطقه متعهد شدند.

    همچنین کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس متعهد شدند تا مطالعات بیشتری در خصوص پیشنهادات آمریکا برای همکاری در زمینه امنیت دریایی و سرعت‌دهی به توافقات موجود در خصوص راه اندازی سیستم سپر موشکی برای مقابله با موشک‌های بالستیک متعهد شدند.

    طرفین همچنین بر ضرورت انجام گفت‌وگوهای گسترده برای حل درگیری‌های منطقه و تلاش مشترک در جهت کاهش بحران‌های منطقه‌ای تاکید کردند.

    آنها بر توانایی خود در جهت اعتمادسازی و حل اختلافات طولانی مدت با ایران به شرط آنکه تهران نسبت به اصل حسن همجواری، عدم مداخله در امور داخلی و احترام به حق حاکمیت اراضی بر اساس قوانین بین‌المللی و آنچه در منشور سازمان ملل آمده متعهد باشد، تاکید کردند.

    در این بیانیه آمده است که سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به گزارش نشست مشترک وزرای دفاع کشورهای عضو شورا و آمریکا که در آن بر اهمیت انجام تمرین‌های نظامی بین دو طرف تاکید شده گوش فرا دادند و اعلام کردند که به زودی برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت انجام تمرینات نظامی مشترک در مارس 2017 آغاز خواهند کرد تا توان نظامی مشترک دو طرف را به نمایش بگذارند.

    کشورهای عضو همچنین با اجرای سریع طرح جدید آموزش یگان‌های برگزیده نیروهای عملیات ویژه کشورهای عضو به منظور تقویت توان عملیاتی مشترک برای مبارزه با تروریسم موافقت کرده و همچنین از توسعه توان همکاری با آمریکا در زمینه امنیت فضای سایبری حمایت کردند.

    براساس این بیانیه، این کشورها بر تعهدشان نسبت به ادامه هماهنگی‌ها بین کشورهای عضو و واشنگتن در خصوص مسائل حائز اهمیت دو طرف از جمله برگزاری نشست‌های وزیران خارجه و دفاع، تلاش برای برگزاری نشست سالیانه سران تاکید کردند.

    آمریکا نیز از خواست کشورهای عضو به منظور افتتاح دفتری در واشنگتن برای پیگیری همکاری‌ها استقبال و اعلام کرد که تلاش‌هایش را در راستای تحقق این امر بکار خواهد بست.

    در پایان سران کشورها متعهد شدند تا همه گروه‌های کاری مشترک سالیانه حداقل دو بار گرد هم آیند تا به تسریع در روند همکاری بر سر مبارزه با تروریسم، نقل و انتقال توان دفاعی و امنیت سایبری بپردازند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.