• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • تاریخچه دیدار تیم‌های استقلال و سایپا

    تقدیمی هدف:

    تاریخچه دیدار تیم‌های استقلال و سایپا/ بهترین‌ها چه کسانی هستند؟تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در شرایطی نوزدهمین دیدار خود در لیگ برتر را برگزار می‌کنند که بررسی تاریخچه دیدارهای دو تیم حکایت از برتری آبی‌پوشان دارد.

    خبرگزاری هدف- : از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و سایپا به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی آبی پوشان و در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که استقلال بازی هفته هجدهم را مساوی به پایان رسانده و سایپا در این هفته موفق به شکست دادن استقلال خوزستان شد. شاگردان شفر با ۲۷ امتیاز در رده چهارم و شاگردان دایی با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ششم قرار دارند. دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به اتمام رسیده است.

    * آمارها به سود استقلال
    دو تیم در همه ادوار گذشته لیگ برتر ۳۱ بار با هم دیدار داشتند. استقلالی‌ها ۱۵ و سایپایی‌ها ۶ بار بعنوان تیم پیروز از میدان خارج شده و ۱۰ بار هم تقابل دو تیم برنده‌ای نداشته است. استقلالی‌ها ۸ بار در شرایط میزبانی سایپا را بردند و ۷ هم وقتی برنده شده اند که میهمان این تیم بوند. سایپا ۳ بار در شرایط میزبانی و ۳ بار هم در شرایط میهمانی موفق به شکست دادن آبی پوشان شده است.

    تیم استقلال در همه دیدارهای گذشته بین دو تیم ۴۴ بار موفق به گلزنی شده و سایپایی‌ها ۳۲ بار موفق به باز کردن دروازه حریف خود شده‌اند. مقایسه این آمارها نشان می‌دهد که استقلال در همه آمارها نسبت به حریف خود عملکرد بهتری داشته است.

    * بهترین نتایج دو تیم مقابل هم
    بهترین نتیجه‌ای که تیم استقلال در ۳۱ دیدار گذشته مقابل سایپا گرفته به تاریخ ۲۱ دی سال ۸۲ باز می‌گردد. آبی پوشان در آن دیدار با دو گل رضا عنایتی و تک گل محمد نوازی از روی نقطه پنالتی حریف خود را ۳ بر صفر مغلوب کردند تا به این ترتیب بهترین پیروزی این تیم مقابل سایپا شکل گرفته باشد.

    * بهترین نتیجه سایپا
    تیم سایپا ۲ بار توانسته آبی پوشان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و این بهترین نتایجی است که آنها مقابل آبی پوشان گرفته‌اند. سایپایی‌ها یکبار در فصل ۸۲-۸۱، یکبار هم در فصل ۸۵-۸۴ با این نتیجه استقلال را شکست داده‌اند.

    * تکرار عجیب یک نتیجه خاص
    تیم استقلال یک نتیجه عجیب را به کرات مقابل سایپا تکرار کرده که این در نوع خود عجیب است. آبی پوشان ۳ بار در ۳۱ بازی گذشته موفق شدند سایپا را ا نتیجه مشابه ۳ بر ۲ مغلوب کنند تا این نتیجه تبدیل به یک نتیجه پرتکرار بین دو تیم باشد.

    اولین بار این اتفاق در فصل ۸۳-۸۲ افتاد. در آن دیدار فرزاد مجیدی دو گل و نیکبخت واحدی یک گل برای آبی پوشان زدند. سپس این نتیجه در فصل ۹۰-۸۹ تکرار شد که در آن دیدار امیر حسین صادقی، فرهاد مجیدی و آرش برهانی برای استقلال گل زنی کردند. این نتیجه یکبار دیگر در فصل ۹۴-۹۳ تکرار شد و آبی ها اینبار با ۲ گل امید ابراهیمی و یک گل کرار جاسم به پیروزی رسیدند.

    * پرگل ترین
    پر گل ترین تقابل دو تیم در لیگ برتر به پیروزی ۴ بر ۳ استقلال به سایپا باز می‌گردد. این دیدار که با ۷ گل به پایان رسید در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۴ و به میزبانی سایپا برگزار شد. در آن بازی حسین کاظمی، آگستین گیلائوری، فرزاد مجیدی و شاهین خیری برای آبی پوشان گلزنی کردند.

    * ۵ گلزن خارجی استقلال
    در تاریخ دیدارهای دو تیم ۵ بازیکن خارجی در تیم استقلال موفق به گلزنی به تیم سایپا شده‌اند گیلائوری، پادوانی، کبه، کرار جاسم و پروپیچ گلزنان خارجی آبی پوشان در همه این سالها به تیم سایپا بوده‌اند.

    *  بهترین گلزن دو تیم
    در تاریخ تقابل‌های دو تیم آرش برهانی با ۶ گل بهترین گلزن استقلال و بهترین گلزن این بازی‌ها محسوب می‌شود. بهترین گلزن تیم سایپا هم در تاریخ تقابل دو تیم در لیگ برتر محسن خلیلی است که در این بازی ها ۴ بار موفق به باز کردن دروازه استقلال شده است.

    بعد از برهانی که با ۶ گل بهترین گلزن استقلال در این بازی‌ها محسوب می‌شود، فرزاد مجیدی با ۴ گل و امید ابراهیمی با ۳ گل در رده‌های بعدی قرار دارند. جابر انصاری، سیاوش اکبرپور، فریدون زندی، علیرضا نیکبخت واحدی، محمد نوازی، رضا عنایتی و حسین کاظمی نیز هر کدام ۲ بار دروازه این تیم را باز کرده‌اند.

    محسن کریمی، فرشید باقری، لئوناردو پادوانی، پرو پیچ، کرار جاسم، سجاد شهباززاده، فرزاد حاتمی، مجتبی جباری، امیرحسین صادقی، فرهاد مجیدی، هادی شکوری، حنیف عمران زاده، پیروز قربانی، شاهین خیری، یدالله اکبری و سیروس دینمحمدی دیگر گلزنان استقلال به سایپا هستند.

    * نوازی بهترین پنالتی زن استقلال
    آبی پوشان ۵ بار از روی نقطه پنالتی دروازه سایپا را باز کرده‌اند که محمد نوازی با زدن ۲ گل از روی نقطه پنالتی بهترین پنالتی زن این تیم است. امید ابراهیمی، آرش برهانی و یدالله اکبری هم هر کدام یکبار از روی نقطه پنالتی دروازه سایپا را باز کرده اند.

    * دیدارهای دو تیم قبل از لیگ برتر
    قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر در فصل ۸۱-۸۰ دو تیم در لیگ آزادگان نیز ۱۳ بار با هم دیدار داشتند که حاصل آن بازی‌ها ۵ پیروزی برای استقلال، ۳ پیروزی برای سایپا بوده و ۵ بار هم دیدار دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. آبی پوشان در این بازی‌ها ۹ بار گل زده اند و سایپا نیز در مقابل ۷ بار موفق به گلزنی شده‌اند.

    حساس ترین دیدار دو تیم تا قبل از برگزاری لیگ برتر به فینال جام آزادگان در سال ۷۳ باز می‌گردد که در آن بازی سایپا با هدایت بیژن ذوالفقار نسب و استقلال با هدایت نصرالله عبداللهی به میدان رفتند و تیم سایپا با تک گل فرشاد فلاحت زاده استقلال را شکست داد و به مقام قهرمانی جام آزادگان رسید.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.