ترامپ: از «توافق جدید» با ایران استقبال می‎کنیم!

چاپ

رئیس جمهوری آمریکا مدعی است باب مذاکره برای حصول توافق جامع‎تر با ایران باز است و تا آن زمان تحریم‎ها علیه این کشور به قوت خود باقی می‎ماند.

به گزارش خبرگزاری هدف  به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد: تحریم‌های واشنگتن علیه ایران مادامیکه به توافق جامع دیگری دست نیافته‌ایم؛ به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی در ادامه ادعای خود افزود: آمریکا از حصول توافق جدید با ایران که جامع‌تر (!) باشد و مسیر دستیابی این کشور به تسلیحات هسته‌ای را برای همیشه مسدود کرده و همه فعالیت‌های بدخواهانه این کشور را پوشش داده و به نفع مردم ایران (!) باشد؛ استقبال می‌کند. تا آن موقع، تحریم‌های تاریخی ما به طور کامل پابرجا خواهد بود.

ترامپ همچنین مدعی شد: بازگشت تحریم‌های ضدایرانی با هدف ممانعت از صرف درآمدهای این کشور برای سرمایه‌گذاری در برنامه هسته‌ای و واداشتن ایران به رها کردن رفتارهای مخرب یا افتادن به ورطه فاجعه اقتصادی، انجام می‌شود.

به گزارش خبر هدف، آمریکا دیروز جمعه بازگشت کامل تحریم‌هایی که به واسطه برجام لغو شده بود را اعلام کرد حال آنکه ترامپ نیز در پیامی توییتری از نزدیک بودن موعد ۵ نوامبر (۱۴ آبان) و اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران خبر داد.