• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • توافق اعضای اوپک، شرط افزایش قیمت نفت

    تقدیمی هدف:

    توافق اعضای اوپک، شرط افزایش قیمت نفت

    خوش‌بینی وزرای نفت ایران و الجزایر درباره افزایش قیمت نفت

    اقتصاد > انرژی – وزیر انرژی و معادن الجزایر درباره قیمت مناسب نفت گفت: اگر اعضای اوپک در نشست ١٧١ به توافق برسند قیمت نفت در سال آینده میلادی به ٥٠ تا ٥٥ دلار برای هر بشکه و در پایان سال به ٦٠ دلار برسد.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف  بیژن زنگنه امروز (شنبه، ٦ آذرماه) از ارائه بسته پیشنهادی الجزایر به ایران مبنی بر تخصیص مقدار تولید هر کشور خبرداد و گفت: صحبت‌ها حاکی از آن است که اوپک می تواند به یک توافق پایدار برای تولید خود و مدیریت بازار برسد.

    وزیرنفت پس از دیدار با نورالدین بوطرفه، وزیر انرژی و معادن الجزایر در جمع خبرنگاران گفت: وزیر انرژی الجزایر تلاش‎های ارزشمندی را در ماه‌های اخیر برای این که سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به مواضع مشترک برای کاهش تولید و مدیریت بازار برسد، انجام داده است.

    وی ضمن تشکر از وزیر انرژی الجزایر یادآور شد: توافق الجزیره در چند ماه گذشته مبنی براین که اوپک تولید خود را به روزانه ٣٢ میلیون و ٥٠٠ هزار بشکه برساند، مدیون تلاش‌های ایشان است.

    زنگنه ادامه داد: پیشنهاد وزیر انرژی الجزایر برای تخصیص مقدار تولید هر کشور امروز ارائه و این پیشنهاد به دقت بررسی و تجزیه و تحلیل شد.

    وی تصریح کرد: ما قرار است دیدگاه‎های خود را درباره این پیشنهاد در نشست عادی ١٧١ اوپک که آخر هفته (چهارشنبه، ١٠ آذرماه) در وین برگزار می شود، ارائه دهیم.

    وزیر نفت افزود: جریان عمومی و صحبت‌های انجام شده حاکی از آن است که اوپک می تواند به توافقی پایدار برای تولید خود و مدیریت بازار برسد.

    افزایش قیمت نفت در صورت توافق اوپک

    زنگنه درباره این که تصمیم اوپک چه تاثیری بر بازار نفت خواهد داشت، افزود: اگر به توافق برسیم؛ که من خوشبین هستم قیمت‏‎ها افزایش می یاید و اقتصاد جهانی هم چنین شرایطی را طلب می کند.

    وزیر نفت درباره این که آیا کشورهای ایران، لیبی و نیجریه که در توافق الجزیره از کاهش تولید نفت مستثنی شدند، در نشست ١٧١ اوپک نیز همچنان مستثنی خواهند بود، اظهار کرد: یکی از بحث‌های جدی ما این موضوع بود.

    وی درباره این که آیا عراق درخواستی را برای مستثنی شدن از کاهش تولید نفت ارائه داده است، افزود: طبق اطلاعات ما، چنین درخواستی از سوی عراق ارائه نشده است.

    زنگنه درباره این که تا چه اندازه به اجرایی شدن تصمیم الجزایر در نشست ١٧١ اوپک امیدوار هستید، اظهار کرد: تصمیم‎های نشست الجزایر را همه قبول دارند و هم اکنون بحث بر سر چگونگی تقسیم بندی آن است.

    وی تاکید کرد: به توافق اعضای اوپک خوشبین هستم.

    قیمت نفت با توافق اوپک بالای ٥٥ دلار می رود

    نورالدین بوطرفه، نیز پس از دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار امروز با وزیر نفت ایران سازوکارهای نشست عادی ١٧١ اوپک در ٣٠ نوامبر (١٠ آذرماه) بررسی شد.

    وی افزود: پیشنهاد دولت الجزایر مبنی بر کاهش یک میلیون و ١٠٠ هزار بشکه ای تولید اعضای اوپک در دیدار امروز با وزیر نفت ایران ارائه شد.

    بوطرفه افزود: این پیشنهاد قرار است از سوی ایران بررسی شود و در نشست ١٧١ اعضای اوپک به جمع بندی نهایی برسیم.
    وزیر انرژی و معادن الجزایر از پیشنهاد کاهش تولید ٦٠٠ هزار بشکه ای به کشورهای غیرعضو اوپک خبر و ادامه داد: باید جلو کاهش قیمت نفت که سبب آسیب به اقتصاد جهان شده است، گرفته شود.

    بوطرفه تصریح کرد: چشم امید ما به نشست آینده اوپک است تا بازار نفت از بحران کنونی نجات یابد.

    وزیر انرژی و معادن الجزایر درباره قیمت مناسب نفت هم اظهار کرد: اگر اعضای اوپک در نشست ١٧١ به توافق برسند قیمت نفت در سال آینده میلادی به ٥٠ تا ٥٥ دلار برای هر بشکه و در پایان سال به ٦٠ دلار برسد.

    وی ادامه داد: اگر توافق انجام نشود پیش بینی این است که قیمت نفت به زیر ٥٠ دلار برای هر بشکه برود.

    بوطرفه درباره این که تا چه اندازه به توافق اوپک در نشست وین خوش‎بین هستید، اظهار کرد: ما بسیار امیدواریم که توافق میان همه اعضای اوپک در ٣٠ نوامبر صورت گیرد.

    وزیر انرژی و معادن الجزایر تصریح کرد: در همین فاصله ای که تا نشست پیش روی اوپک باقی مانده است ما و ایران به همراهی و هماهنگی های خود ادامه می دهیم تا بتوانیم به توافق نهایی برسیم.

    گفتنی است وی پیش از سفر به ایران برای مذاکره با بیزن زنگنه وزیر نفت نگرانی اصلی را عربستان دانسته و گفته بود: این کشور اعلام کرده است که اگر کشورهای تولید کننده نفت غیرعضو اوپک، روز دوشنبه (٨ آذرماه) درنشست کارشناسان بلندپایه اعضای اوپک حضور داشته باشند، حاضر به شرکت در این نشست نخواهد بود.

    ریاض براین باور است که ابتدا باید توافقی میان اعضای اوپک شکل گیرد و سپس با کشورهای غیر عضو رایزنی شود.

    اعضای اوپک دو ماه پیش در نشست الجزیره توافق کردند سطح تولید نفت خود را محدود کنند، اما برای ایران، لیبی و نیجریه با توجه به شرایط خاص آن‌ها استثنا قائل شدند.

    بازار همچنان منتظر تصمیم اوپک برای میزان تولید نفت است. این درحالی است که، قیمت نفت خام «دبیلیو تی آی» با بیش از یک درصد کاهش به چهل و شش دلار و هفتاد و هفت سنت رسید.

    یکصد و هفتاد و یکمین نشست کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) چهارشنبه (دهم آذرماه) در مقر این سازمان در وین برگزار می شود.

    اعضای اوپک در نشست ٢٨ سپتامبر (هفتم مهرماه) الجزیره، تصمیم گرفتند تولید خود را در سطح ٣٢ میلیون و ٥٠٠ هزار بشکه در روز تثبیت کنند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.