توضیحات مدیرعامل استقلال درباره خرید نکونام، آندو و رحمتی

abe

چاپ

abe

افشارزاده می گوید شایعات درباره نخواستن ملی پوش ها صحت ندارد و تازه از این بازیکنان تشکر هم می کند.

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال ظاهرا خیلی در جریان خریدهای استقلال نیست. او ترجیح می دهد این روزها زیاد صحبت نکند تا مبادا تناقضی پیش بیاید. افشارزاده در پاسخ به این سوال که نمی خواهید در نقل و انتقالات بمب بترکانید، می گوید: «والا ما بمب که هیچی، ترقه هم نمی ترکانیم. بنده زیاد در این خط ها نیستم.» استقلالی ها دیروز با جابر انصاری قرارداد بستند و حرف از حضور روزبه چشمی، فرزاد حاتمی و اکبر صادقی در استقلال است. ظاهرا افشارزاده خیلی در جریان نیست: «ما هنوز با بازیکنی قرارداد نبسته ایم. از داخل تیم به بنده هیچ چیزی نگفته اند. اجازه بدهید اول کارها را انجام دهیم، بعدا درباره اش حرف می زنیم.»
اما همه رسانه ها اعلام کردند و حتی عکس های انصاری در باشگاه استقلال منتشر شد. افشارزاده می گوید: «ما فعلا چیزی اعلام نمی کنیم!» مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که ملی پوش های استقلال سال قبل منتقدان زیادی داشتند و آیا امسال آنها را حفظ می کنید، می گوید: «ببیند این بچه ها اتفاقا بازیکنان خوبی هستند. فوتبال همین است. شاید یک بازیکن نتواند در یک فصل توانایی اش را نشان بدهد. ولی من به عنوان مدیرعامل استقلال از همه آنها تشکر و قدردانی می کنم. در هر صورت همه این بچه ها برای ما قابل احترام هستند.»
اما باشگاه چند نفر از این بازیکنان را نگه می دارد؟ افشارزاده می گوید: «کی گفته آنها را نمی خواهیم؟ به احتمال زیاد بیشترشان را نگه می داریم.» پس استقلال قرار است میلیاردی خرج کند؟ او جواب می دهد: «نه بابا، ما نداریم پول میلیاردی خرج کنیم.» مدیرعامل استقلال ترجیح می دهد درباره شایعات و اخبار هم واکنش خاصی نشان نمی دهد. حرف از حضور نکونام، رحمتی و آندو در استقلال است. دو هفته قبل خبر رسید افشارزاده شخصا با تیموریان تماس گرفت و از او خواست تا به استقلال بازگردد. همچنین افشارزاده از نکونام هم چنین درخواستی داشت. اما او ترجیح می دهد فعلا درباره وضعیت حضور این بازیکنان در استقلال حرفی به زبان نیاورد: «شما اجازه بدهید. در این دو سه روز تکلیف بازیکنان مشخص می شود. بعد از اینکه تکلیف روشن شد من درباره شان حرف می زنم. ولی بازیکنانی که گفتید بازیکنان توانمندی هستند و استقلالی به حساب می آیند. ولی ما با این بازیکنان توافق قطعی نکرده ایم.»
ولی دیروز اتفاق جالبی هم افتاد. افشارزاده گفت اسپانسر برای استقلال جور نشد و قرار است آگهی اسپانسر بدهند! وقتی به او می گوئیم که قرار است آگهی را چطور بنویسید، می گوید: «ما شنبه باشگاه را آگهی می کنیم. وقتی آگهی را نوشتیم و بیرون دادیم، خودتان می بینید که چه چیزی نوشته ایم.»

و