تیم امید می‌تواند افتخارات کشتی فرنگی را تکمیل کند

تیم امید می‌تواند افتخارات کشتی فرنگی را تکمیل کند

چاپ

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید معتقد است فرنگی‌کاران این تیم شایستگی این را دارند که با کسب موفقیت در رقابتهای جهانی، افتخارات این رشته را در سالجاری تکمیل کنند.

حمید باوفا در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی تیم کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ لهستان به خبرنگار هدف گفت: اردوی کنونی از روز ۱۵ مهرماه با دعوت از نفرات واجد شرایط آغاز شد که این اردو تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. البته جمع و جور کردن بچه ها با توجه به حضور تیم جوانان در رقابتهای جهانی فنلاند و همچنین بازی های داخل سالن آسیایی به دلیل فشار این مسابقات کمی سخت بود که خوشبختانه توانستیم این نفرات را هم در اردو زیر نظر بگیریم.

وی افزود: در خصوص سطح پیکارهای قهرمانی امیدهای جهان نیز گفت: این رده به تازگی از سوی اتحادیه جهانی کشتی به رده های قبلی اضافه شده و مطمئنا ما در رقابتهای جهانی لهستان شاهد رقابت سخت و نزدیک فرنگی کاران ایران را رقبای خود خواهیم بود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید خاطر نشان کرد: طبق برنامه آماده سازی، فقط دو اردوی دیگر تا زمان اعزام به رقابتهای امیدهای جهان پیش رو داریم. کادر فنی سعی دارد از این فرصت به خوبی استفاده کرده و بعد از تمرینات سبک و بازیابی توان جسمانی، تمرینات پرفشار و اصلی را استارت بزند. ضمن اینکه بچه ها باید در اواخر این دو مرحله با انجام تمرینات ویژه، مهیای حضور در میدان شوند.

باوفا ضمن اشاره به این موضوع که کشتی فرنگی ایران همیشه جزو تیم های مطرح بوده واین بار هم برای کسب بهترین نتیجه راهی لهستان می شود، گفت: با شناختی که از بچه ها و توانایی روحی و جسمی آنها دارم، مطمئن باشید کم فروشی نخواهند کرد و مثل همیشه با غیرت و جسارت به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی امیدهای جهان در روزهای ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در کشور لهستان برگزار می شود.