ثبت‎نام دوباره کاندیداهای ریاست تیروکمان

چاپ

ثبت‎نام دوباره کاندیداهای ریاست تیروکمان/دبیرمجمع هنوز معرفی نشده .مهلت ثبت‎نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون تیروکمان در حالی از فردا آغاز می‌شود که هنوز دبیرمجمع انتخاباتی این فدراسیون برای رسیدگی به امور انتخاباتی مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار هدف ، مدیریت فدراسیون تیروکمان که مدت هاست به دلیل پایان ریاست محمدعلی شجاعی با حرف و حدیث های زیادی مواجه شده، قرار است بالاخره با برگزاری انتخابات سر و سامان بگیرد. برای برگزاری این انتخابات در اولین اقدام مهلت ثبت نام کاندیداها مشخص شد. این مهلت از فردا دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) آغاز می شود و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.

وزارت ورزش همزمان با تعیین زمان نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون تیروکمان، شجاعی را هم به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد. ریاست چهارساله شجاعی در فدراسیون تیروکمان خردادماه به پایان رسید با این حال وی از آن زمان تا همین هفته گذشته مدیریت خود را در این فدراسیون ادامه داد و حالا هم بر اساس حکم وزارت به عنوان سرپرست همچنان در این فدراسیون خواهد بود.

همه این ها در حالی است که شجاعی به خاطر همکاری همزمان با استاندارای اصفهان به عنوان معاون اداری و مالی این استانداری، حضور فیزیکی زیادی در فدراسیون تیروکمان ندارد و اصلا خیلی از روزها در تهران و در محل فدراسیون نیست. با این حال وزارت ورزش وی را به عنوان سرپرست معرفی کرد تا شرایط برگزاری انتخابات این فدراسیون را ظرف مدت زمان حداکثر سه ماه مهیا کند اما در فاصله یک روز مانده به آغاز ثبت نام کاندیدها هنوز دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نشده است تا امور نام نویسی را پیگیری کند!

به گزارش هدف ، این دومین بار است که برای برگزاری انتخابات فدارسیون تیروکمان ثبت نام از کاندیداها در دستور کار قرار گرفته است. مردادماه سال گذشته از کاندیداهای ریاست این فدراسیون ثبت نام شد که طی آن محمد علی شجاعی، کریم صفایی، حمیدرضا بتو، محسن باقریان، محمدرضا سامانی، بهمن عبدولی، حشت الله کاظمی و مهدی مسعودی آشتیانی کاندیدای ریاست شدند. قرار بود انتخابات فدراسیون تیروکمان پیش از پایان دوره چهار ساله شجاعی (خردادماه) برگزار شود اما اساسنامه، انتقادات مطرح شده به آن و پروسه ای که برای تائیدیه بین المللی آن طی شد، برگزاری انتخابات را تا به امروز به اخیر انداخته است.

نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون تیروکمان تا ۱۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت. بعد از پایان این مهلت و تائید صلاحیت کاندیداها، زمان برگزاری انتخابات مشخص می شود.