• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • جابری انصاری: جای گل آقا خالی که

    تقدیمی هدف:

    جابری انصاری: جای گل آقا خالی که از عادل جبیر به عنوان سوژه های طنزش استفاده کند

    cc

    بین الملل > دیپلماسی – حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت خارجه در جلسه هفتگی خود با خبرنگاران، اظهارات عادل جبیر را بیشتر طنز خواند تا واقعیت.

    به گزارش خبرهدف حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در کنفرانس خبری هفتگی خود با اشاره به تحولات هفته گذشته سیاست خارجی کشورمان، سفر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، به بروکسل، پایتخت بلژیک، را موفقیت‌ آمیز خوانده و گفت: « [ظریف] در زمینه هم روابط دو جانبه با بلژیک و هم تسهیل توافقات برجام و بویژه تبعات و نتایج اقتصادی آن در جنبه‌های مختلف گفتگوهای جدی، موفق و مؤثری را با مقامات اتحادیه اروپا داشت.»

    رایزنی‌های موفق ایران-عمانو سفر چند رئیس جمهور به تهران

    سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به سفر یوسف بن علوی به کشورمان گفت: در یکی دو روز اخیر وزیر خارجه عمان رایزنی‌های موفقی را در زمینه های مختلف با مقامات ایران داشت. امیدواریم در چارچوب توافقات در این سفر و سفرهای آتی زمینه های همکاری اقتصادی و تجاری نیز فراهم شود.

    وی در ادامه گفت: فردا الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان و هشت اسفند رئیس جمهور سوئیس و 10 اسفند هم سفر رئیس جمهور آفریقای جنوبی به ایران می‌آیند. این سفرها دوره ای جدید از روابط ایران با کشورهای مختلف را نشان می‌دهد.

    گفتگو درباره نسل جدید اس 300

    جابری انصاری سفر «سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه به تهران را نمادی از روابط نزدیک و تبادل نظر مستمر بین ایران و روسیه دانست و تاکید کرد: در این سفر پیام ویژه پوتین به روحانی منتفل شد که ناظر به تحولات منطقه و روابط دو جانبه است.

    وی افزود: یکی از زمینه های گفتگوی مشترک نیازهای دفاعی ایران است. از جمله مسایل گفتگو نسل جدید اس 300  است که در زمان مقتضی درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

    حمایت ایران از دولت و ارتش لبنان

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان درباره کمک نظامی ایران به ارتش لبنان نیز گفت: هنوز در زمینه کمک ایران به لبنان برای تجهیز ارتش درخواست رسمی مطرح نشده است. ایران پیشتر آمادگی خود را اعلام کرده بود.

    وی تصریح کرد: عربستان پس از آن اعلام کرد ٤ میلیارد دلار کمک ارسال خواهد کرد اما اخیرا اعلام کرده اند آن را ارایه نخواهند کرد. ایران از دولت و ارتش لبنان حمایت می‌کند و اگر درخواستی مطرح شود در مجاری ذیربط بررسی خواهد شد.

    جابری انصاری ادامه داد: در حاضر با توجه به قطعنامه های جدید ایران می‌تواند خرید های تسلیحاتی را انجام دهد.

    محکومیت انفجار تروریستی زینبیه

    وی با بیان اینکه ایران با روشنی و اشکاری کلیه حملات تروریستی علیه بیگناهان محکوم می‌کند گفت ایران انفجار تروریستی در زینبیه دمشق را نیز صراحتا محکوم می‌کند.

    توقف کمک مالی و نظامی به تروریست‌ها شرط موفقیت راه حل سوریه

    سخنگوی وزارت خارجه درباره اوضاع سوریه و گفتگوهای آتش بس گفت: موفقیت هر گونه راه حل در سوریه منوط به مبارزه با تروریسم و توقف کمک های مالی و نظامی به آنها است. تروریست ها هیچگاه خواهان آتش بس نبوده و راه حل سیاسی را قبول نداشته اند. همزمان با پیشرفت فرایند صلح وین اقدامات و تلاش های گروه های تروریستی نیز افزایش یافته است.
    جابری انصاری افزود: نتیجه این است که میبایست زمینه رویارویی و مبارزه با گروه های تروریستی در هر راه حل سیاسی فراهم شود وگرنه موفق نخواهد بود.

    سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت: ایران از همان ابتدا از تحقق آتش بس جدی در سوریه حمایت کرده و اکنون نیز این موضع خود را ادامه می‌دهد. موفقیت طرح های جاری منوط به محدود کردن گروه های تروریستی و خارج کردن آنها از مسیر تاثیرگذاری در سوریه است. در غیر این صورت همین گروه ها هر طرحی برای آتش بس را با مشکل مواجه خواهد کرد.

    وی گفت ایران روابط خود را با جنبش حماس علی رغم برخی اختلافات در سال های اخیر حفظ کرده و این روابط را در خدمات منافع امت اسلامی می‌داند.

    جبیر گل آقا را می خواهد

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره ادعاهای عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان مبنی بر اینکه ایران دیپلمات‌های عربستانی زیادی را کشته است، گفت: «گفته‌های آقای عادل الجبیر از ابتدای اشتغال به پست وزارت خارجه (عربستان)، بسیاری از آن‌ها بیشتر از آنکه به واقعیت نزدیک باشد به طنز نزدیک است. و جای مرحوم کیومرث صابری، گل‌آقای ملت ایران خالی است که (که این اظهارات) دستمایه طنزهای متعدد مکتوب و کاریکاتوری گل‌آقا بشود».

    جابری انصاری در ادامه تصریح کرد: «گفته‌های وزیر خارجه عربستان تنها در یک صورت می‌تواند واقعی تلقی شود، که دولت عربستان به تروریست‌هایی که در عراق و سوریه علیه دولت‌های قانونی و ملت‌های این کشورها در حال جنگ هستند گذرنامه دیپلماتیک داده باشد. و به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران خدمات مستشاری به دولت‌های قانونی عراق و سوریه می‌دهد، در این مسیر تروریست‌هایی که کشته می‌شوند در حقیقت به نحوی (کشته‌شدن آن‌ها) منسوب به جمهوری اسلامی ایران می‌شود».

    سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: «اما در مقابل واقعیت این است که حمله به برخی اماکن دیپلماتیک ایران از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت، توسط گروه‌های تروریستی که توسط اتباع عربستان سعودی هدایت و رهبری می‌شد و ارتباط واضح با سرویس امنیتی عربستان سعودی داشتند، انجام شد که به شهادت یکی از دیپلمات‌های ایران و همسر یکی از دیپلمات‌های دیگر ما و وارد آمدن خسارت‌هایی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت منجر شد».

    وی گفت:‌ «امروز تقریبا در سرتاسر جهان، از جمله در کشورهای غربی هم این مطلب به شکل گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی منتشر می‌شود که اقدامات دولت عربستان در زمینه حمایت از گروه‌های تروریستی، فضایی از ناامنی و بی‌ثباتی و بحران را در کل منطقه و جهان دامن زده است و عربستان سعودی با این فرافکنی‌ها در تغییر مسیری که به طور مستقل در افکار عمومی منطقه و جهان ایجاد شده هیچگونه موفقیتی نخواهد داشت».

    روحانی به سفر اروپایی می‌رود

    وی درباره سفر آتی رئیس جمهور کشورمان به چند کشور قاره سبز گفت: زمان سفر روحانی به برخی کشورهای اروپایی مشخص شده و گفتگوها درباره سفر به کشورهای دیگر در جریان است.

    جابری انصاری افزود: سفر رئیس جمهور ویتنام هم تاریخ نهایی آن پس از توافق طرفین به اطلاع خواهد رسید.

    از قیمت نفت عادلانه حمایت می‌کنیم

    وی درباره قیمت نفت گفت: ایران به طور کلی از تلاش کشورهای عضو و غیر عضو اوپک برای بازگردان قیمت نفت به قیمت عادلانه حمایت می‌کند. البته به عنوان سیاست ملی بازگشت به تولید به دوران قبل از تحریم در برنامه است. امیدواریم کشورهایی که در این مورد تولید خود را افزایش داده اند آن را کاهش دهند.

    سخنگوی وزارت خارجه همچنین به خرید هواپیما از کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: گفتگوها با شرکت های هواپیمایی انجام شده است. توافق های اولیه با ایرباس نیز شده که روند آن در جریان است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.