• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • جزئیات جدید از پرونده فیش‌های نجومی/ برکناری ۱۳ مدیر ارشد دولتی

    تقدیمی هدف:

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام برکناری ۱۳ مدیر ارشد دولتی در جریان افشای حقوق های نجومی گفت: حقوق وزرا نیز کاهش خواهد یافت.

    ss

    به گزارش خبرگزاری هدف محمدباقر نوبخت در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اعلام اینکه ۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان ها برای سال جاری در نظر گرفته است، از اختصاص ۳۵۰۰ میلیارد تومان به استان ها تاکنون خبر داد و گفت: این رقم جدای از اعتبارات طرح های ملی است.

    وی با بیان اینکه تا هشتم تیر مبلغی برای طرح های عمرانی پرداخت نشد اظهارداشت: از هشتم تا ۳۰ تیر ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای این طرح ها  اختصاص یافته است. نوبخت درباره فیش های حقوقی نامتعارف برخی مدیران گفت: مشخص شدن ابعاد این کار و این که چه کسانی از این حقوق ها استفاده کردند، دلایل آن و اینکه برای جلوگیری از تکرار آن چه راهکارهایی وجود دارد موضوع ابلاغیه رئیس جمهور و دلیل تشکیل کمیته ویژه به وسیله معاون اول بود.

    نوبخت افزود: بر اساس بررسی های سازمان بازرسی کل کشور تعداد معدودی از مدیران دولتی از این حقوق و مزایا استفاده کرده اند و بیشتر افرادی که این حقوقها را دریافت کرده اند مربوط به بخش خصولتی یعنی بنگاه های اقتصادی مرتبط و غیرمرتبط با دولت هستند.

    سخنگوی دولت گفت: این بنگاه های اقتصادی در سال های گذشته به مرور از قوانین خاصی استفاده و خود را از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری جدا کرده اند. نوبخت با بیان اینکه این بنگاه ها مجوز قانونی در این زمینه داشته اند افزود: شورای حقوق و دستمزد راه را برای همه دستگاه هایی که از قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنی بودند بست و برای همه چارچوب مشخصی تصویب شد.

    وی گفت: برای دریافتی همه کسانی که از بودجه کل استفاده می کنند سقف و کف دریافتی مشخص شده است. نوبخت افزود: کف دریافتی برای برخی بازنشستگان معادل ۹۰۰ هزار تومان است که به وسیله راه های دیگر ازجمله پرداخت غیرنقدی دریافتی این افراد نیز به یک میلیون تومان رسیده است.

    نوبخت گفت: در چهار ماه گذشته بیش از ۵۵۰۰ میلیارد تومان بین کارکنان دولت برای ایجاد تعادل در دریافتی ها تقسیم شده و کف حقوق افزایش یافته است. سخنگوی دولت افزود: درباره بازنشستگان افرادی که در گذشته بازنشست شده اند و سطح حقوق آنها مربوط به پیش از قانون مدیریت خدمات کشوری است، دولت به سمت تعدیل دریافتی آنها پیش می رود.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در برنامه ششم همه تبعیض ها و تفاوت ها در دریافت ها به حداقل می رسد. وی افزود: ۱۳ مدیر ارشد به دلیل دریافت های غیرمتعارف به نوعی از کار برکنار شده اند.

    نوبخت درباره تک رقمی شدن حقوق وزرا گفت: با توجه به اینکه بیشتر کارکنان سطح مشخصی از حقوق ها دارند و با آن زندگی می کنند ما نیز باید از حقوقمان بگذریم و حقوق های تک رقمی را حتماً دریافت و احساس کنیم دیگران چه می کشند. آنچه که موجب نارضایتی می شود تبعیض و فقر نیست بلکه احساس آن است.

    سخنگوی دولت گفت: از همه دستگاه های بازرسی و نظارتی و ذیحسابان انتظار داریم که ماهانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی را از دریافت ها با خبر و حتی اگر یک مورد اضافه تر از سقف تعیین شده در شورای حقوق و دستمزد دریافتی وجود داشت به ما اعلام کنند.

    نوبخت افزود: سقف استفاده از بودجه کل نه تنها برای مدیران بلکه افرادی که در مناطق بد آب و هوا نیز مشغول هستند مطابق مصوبه شورای حقوق و دستمزد محدود شده است. وی گفت: از این پس درباره دریافتی حقوق بگیران از سران قوه با رعایت شأن آنها تا پایین ترین رده ها بر مبنای مصوبه شورای حقوق و دستمزد است.

    معاون رئیس جمهور درباره رد لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال ۹۵ در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه را یک بار دیگر به دلیل غایب بودن برخی اعضای کمیسیون در زمان رأی گیری در آن مطرح می کنیم و اگر در کمیسیون نتیجه نگرفتیم لایحه را در صحن علنی مجلس مطرح خواهیم کرد.

    وی افزود: امسال دولت برای خروج از رکود مصمم است دستکم ۷۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل را فعال کند و ۱۶ هزار میلیارد تومان نیز برای این موضوع اختصاص داده است. سخنگوی دولت گفت: تا کنون شش هزار و ۲۰۰ مورد پس از طی مراحل در استان ها به بانک ها معرفی شده اند و روند پرداخت تسهیلات به آنها آغاز شده است اما بانک ها مشکل دارند و باید سرعت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

    نوبخت افزود: لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ برای کمک به بانک ها در جهت توانمندسازی آنها برای ارائه تسهیلات به این ۶۲۰۰ واحد تعطیل و نیمه تعطیل بوده است. وی گفت: اکنون بخش قابل توجهی از سپرده های بانک ها که به صورت تسهیلات پرداخت شده بازنگشته است.

    رئیس سازمان مدیریت با بیان اینکه دولت یکی از بزرگترین بدهکاران به نظام بانکی است، مبلغ این بدهی را ۴۲ هزار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: برخی از پیمانکاران طلبکار از دولت اکنون در زندان هستند و لایحه اصلاح قانون بودجه امسال راهی برای پرداخت بدهی دولت به این پیمانکاران است.

    وی گفت: چون دولت پول نقد ندارد می خواهد از روش های رایج دنیا یعنی انتشار اوراق مالی استفاده کند و این در لایحه اصلاح قانون بودجه آمده است. سخنگوی دولت افزود: در سال گذشته با بسته کوتاه مدت رونق اقتصادی در سه ماهه پایانی سال، رشد اقتصادی به دو درصد افزایش یافت اما در مجموع سال گذشته یک درصد رشد اقتصادی داشتیم.

    نوبخت گفت: امسال برای رشد اقتصادی پنج درصد برنامه ریزی کرده ایم و سالانه باید حدود یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کنیم. وی افزود: کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی و ساماندهی مؤسسات پولی و مالی از جمله ۱۰ برنامه دولت برای اصلاح نظام بانکی است.

    این مقام مسئول در دولت درباره نتیجه بخش بودن برجام نیز گفت: بیشتر تحریم ها در بحث هسته ای مربوط به موضوع تحریم نفتی بود و ما حق نداریم بیشتر از آن چیزی که هست از آن تعریف کنیم یا دستاورد بزرگی را که داریم ناچیز نشان دهیم.

    وی افزود: به ما اجازه نمی دادند بیشتر از یک میلیون بشکه نفت خام صادر کنیم و قرار بود این میزان را نیز ۲۰ درصد، ۲۰ درصد کاهش دهند و به سیاست نفت در مقابل غذا برسند. سخنگوی دولت گفت: حتی کشورهایی که ما به آنها کمک می کنیم یک گام جرأت ندارند از خط و نشانی که برای آنها می کشند پا را فراتر بگذارند.

    نوبخت افزود: اکنون بر اساس آخرین آمار، روزانه دو میلیون و ۵۶۸ هزار بشکه نفت صادر می شود. وی گفت: از ۲۷ دی سال گذشته تا کنون بجز اعتراف وزیر خزانه داری آمریکا مبنی بر سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری مستقیم خارجی در ایران، بیش از سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون دلار در ۴۱ طرح در استان ها سرمایه گذاری شده است.

    نوبخت افزود: آخرین مورد ۴ و ۲ دهم میلیارد دلار برای انرژی الکتریکی سرمایه گذاری مستقیم خارجی شده است. وی گفت: باید بانکها خود را اصلاح کنند و از همه ظرفیت های برجام استفاده شود.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    سود اصلی را دلال می‌برد چون دستگاه جداسازی گل زعفران نداریم

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.