• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • جشن حافظ؛ از قهرمدیری و علیخانی تا نظرات جالب محمدزاده

    تقدیمی هدف:

    جشن حافظ؛ از قهرمدیری و علیخانی تا نظرات جالب محمدزاده

    محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه بازیگری، در این جشن جایزه گرفتند

    فرهنگ > سینما – جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ در حالی برگزار شد که زنده یاد علی معلم بنیانگذار این جشن بزرگترین غایب مراسم بود.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، هفدهمین جشن سینمایی، تلویزیونی حافظ شامگاه گذشته (شنبه، 21 مرداد) در حالی برگزار شد که مهران مدیری به جای زنده‌یاد علی معلم، اجرای این مراسم را برعهده داشت.
    پس از دقایقی فرزند کوچک زنده یاد علی معلم به مهمانان و حاضرین در سالن خوشامد و گفت کلید آغاز رسمی مراسم زده شد.

    اجرای رضا یزدانی اولین بخش مراسم شب گذشته بود و پس از آن شیلا خداداد دقایقی به شعرخوانی پرداخت و بعد از او امید معلم فرزند بزرگ زنده‌یاد علی معلم پشت تریبون رفت و دقایقی صحبت کرد. امید معلم گفت: «پدرم همیشه می‌خواست که مراسم جشن حافظ حتی در نبودش هم ادامه داشته باشد و ما امشب همه تلاشمان را کردیم که حضور پدرم در میانمان حس شود.»

    امید معلم در ادامه صحبت‌هایش و بعد از معرفی هیئت داوران این جشن و از مهران مدیری به عنوان مجری مراسم نام برد و او را به صحنه دعوت کرد.

    او سپس هیات داوران این جشن را معرفی کرد و و از مهران مدیری به عنوان مجری مراسم برای حضور در صحنه دعوت کرد.

    این جشن مهمانان سرشناسی چون محمدعلی کشاورز و جمشید مشایخی و محمد سریر و لوریس چکناواریان داشت. همچنین حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد هم در این مراسم حاضر بود.

    مدیری نیز بعد از خوشامدگویی به حضار گفت: «امشب کار بسیار سختی به من محول شده که این مراسم‌ را به جای معلم‌ اجرا کنم ولی مطمئن هستم او اینجا هست.»

    او همچنین از مهمانان و حاضرین خواست تا آخر جشن به خاطر علی معلم در سالن حضور داشته باشند.

    در ادامه به یاد این تهیه‌کننده سینما کلیپی پخش شد و پس از آن مدیری از حاضران خواست یک دقیقه سکوت کنند. پس از این بخش مراسم اهدای جوایز آغاز شد و در اولین بخش از اهدای جوایز، جایزه علی معلم اهدا شد که آذر معماریان همسر علی معلم آن را به اصغر فرهادی اهدا کرد که در غیاب او ساره بیات این تندیس را گرفت و در ادامه نیز پیام تصویری این کارگردان سینما پخش شد.

    در ادامه، جواد طوسی،منتقد سینما جایزه یک عمر فعالیت نوشتاری را به شهرام جعفری‌نژاد اهدا کرد.

    بخش دیگر این مراسم به بزرگداشت محمدعلی کشاورز اختصاص داشت که به دلیل شرایط جسمی، مهران مدیری نزد او رفت تا با همراهی جمشید مشایخی هدیه این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون را اهدا کند.

    کشاورز در سخنانی با یادی از علی معلم گفت: «او در مجله خود فقط راجع به سینما صحبت نمی‌کرد بلکه درباره تئاتر هم حرف می‌زد چون ما اگر می‌خواهیم در دنیا سینمای خوبی داشته باشیم باید تئاترهای خوبی داشته باشیم. اگر تئاتر واقعا تئاتر و ایرانی باشد سینمای ما هم سینما خواهد بود.»

    مشایخی هم پس از اهدای تندیس حافظ به کشاورز گفت:«علی (معلم) در قلب ما جای دارد.»

    در بخش بعدی مراسم جایزه بهترین مستند با صدایی از علی معلم و حضور داریوش ارجمند به «دیپلماسی شکست‌ناپذیر آقای نادری» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم اهدا شد.

    بخش بعدی برای اهدای جایزه بهترین فیلمنامه تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی با حضور آزیتا حاجیان و کورش تهامی همراه بود که مدیری با کنایه توضیح داد امسال جوایز مثل همان مراسم خارجی برگزار می‌شود و البته با تفاوت‌هایی که ما سعی می‌کنیم بهتر از آنها هم باشیم.

    تندیس این بخش به سریال «لیسانسه‌ها» نوشته سروش صحت و ایمان صفایی تعلق گرفت.

    جایزه ویژه هیات داوران توسط امیر پوریا، علیرضا رییسیان و حمید نعمت‌الله به محمدرضا گلزار برای فیلم «سلام بمبئی» و «سریال عاشقانه» اهدا شد.

    گلزار پس از دریافت جایزه خود گفت: «جای آقای معلم خیلی خالی است و نمی‌شود تصور کرد که او در اینجا حاضر نباشد. من این جایزه را پس از ۱۷ سال به فال نیک می‌گیرم و از مردم و طرفدارانم قدردانی می‌کنم که در این سال‌ها از من پشتیبانی کردند.»

    بخش دیگر به جایزه بهترین بازیگر زن نقش کمدی اختصاص داشت که الهام حمیدی و میلاد کی‌مرام تندیس این بخش را به سیما تیرانداز برای سریال «پادری» اهدا کردند.

    جایزه بهترین بازیگر مرد نقش کمدی هم توسط مرجانه گلچین که تنها حاضر شدن او روی سن شوخی‌های مهران مدیری را در پی داشت، به هوتن شکیبا برای سریال  «لیسانسه‌ها» تعلق گرفت.

    صداپیشه عروسک دیبی در مجموعه «کلاه قرمزی» همچنین از این سریال یاد و ابراز امیدواری کرد که این مجموعه پخش شود و جایزه‌اش را هم به پدرش تقدیم کرد.

    در ادامه، جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی توسط هنگامه قاضیانی و امین حیایی به ساره بیات برای سریال «عاشقانه» اهدا شد.

    جایزه دیگر این بخش هم توسط پوران درخشنده و حسام خانزادی به هومن سیدی تعلق گرفت.

    او به همراه بهاره کیان افشار جایزه بهترین کارگردان سریال را به منوچهر هادی برای ساخت «عاشقانه» اهدا کرد.

    در این جشن، تندیس حافظ با حضور مهران غفوریان، یوسف تیموری، رضا داودنژاد و نیکخواه به رضا جودی تهیه‌کننده «لیسانسه‌ها» تعلق گرفت.

    بهترین چهره تلویزیونی این جشن هم توسط یکتا ناصر و لادن مستوفی، ابتدا احسان علیخانی و سپس توسط سعید راد مهران مدیری معرفی شد.

    علیخانی سپس به دیگر نامزدهای این بخش اشاره کرد و گفت که مهران مدیری از من ناراحت است چون نتوانستم در برنامه‌اش حاضر شوم و با من قهر است.مدیری هم بعد از حضور روی صحنه تاکید کرد با علیخانی قهر است.

    علیخانی همچنین گفت: «چند روزی است عکسی دست به دست می‌شود که چشمانش مرز شجاعت را از بین می‌برد و به همین دلیل هدیه‌ام را به خانواده محسن حججی اهدا می‌کنم.»

    سعید راد نیز در ادامه، با اشاره به بازیگران ستاره و جوان سینما مقابل محمدعلی کشاورز تعظیم و از بازی نوید محمدزاده تعریف کرد.

    او همچنین گفت 20 سال قبل علی معلم را در جشنواره کن دیده بود که او گفته بود «چرا به ایران نمی‌آیی؟ جایت خالی است. من آمدم و حالا جای او خالی است.»

    راد با تمجید از ویژگی‌های مهران مدیری او را دیگر چهره برتر تلویزیونی معرفی کرد تا با برنده شدن 5 باره جایزه جشن حافظ مهران مدیری رکورددار دریافت این تندیس شود.

    مدیری بعد از دریافت تندیس‌اش گفت: «این پنجمین تندیس حافظ من است و امسال چقدر خوشحالم که آن را از سعید راد گرفتم.»

    بخش دیگر هفدهمین جشن حافظ به اهدای نشان عباس کیارستمی اختصاص داشت که توسط همایون ارشادی به رضا درمیشیان داده شد.

    در ادامه پس از پایان اهدای جوایز تلویزیونی، بخش اهدای جوایز فیلم‌های سینمایی آغاز شد که ابتدا مدیری به حضور کیهان کلهر در مراسم و موفقیت‌های جهانی این هنرمند اشاره و او را به عنوان برگزیده بخش موسیقی متن برای فیلم «لانتوری» معرفی کرد.

    سپس جایزه بهترین دستاورد هنری توسط ضیاءالدین دری به عبدالله اسکندری برای طراحی چهره‌پردازی سه بعدی فیلم «لانتوری» اهدا شد.

    این مراسم با پخش کلیپی از چهره‌های سینمایی و تلویزیونی درگذشته و نیز تصاویری از برگزیدگان دوره‌های قبل ادامه پیدا کرد و بعد لوریس چکناواریان، سالار عقیلی را به عنوان خواننده بهترین ترانه تیتراژ معرفی کرد.

    این خواننده نیز مانند دیگر برگزیدگان این مراسم به نبود علی معلم اشاره و ابزار خوشحالی کرد که دومین تندیس خود را دریافت می‌کند.

    عقیلی در ادامه، قطعه «خون غزل» را با یادی از افشین یداللهی اجرا کرد.

    او همچنین بخشی از قطعه «ایران» را با پیانونوازی حریر شریعت‌زاده به علی معلم و همسرش آذر معماریان تقدیم کرد.

    در ادامه این مراسم جوایز دو بخش بهترین فیلمبرداری به هومن بهمنش ‌و تدوین اهدا شد.

    نسرین مقانلو و بهنوش بختیاری سجاد پهلوان‌زاده را به عنوان تدوینگر فیلم «ماجرای نیمروز» معرفی کردند. او پس از دریافت جایزه‌اش در صحبتی عجیب خطاب به مهران مدیری گفت: «تدوین فیلمتان (ساعت پنج عصر) خوب نبود.» و مدیری نیز در پاسخ به او گفت: «حالا اینجا چه کاری بود!»

    همچنین در این بخش هومن بهمنش جایزه بهترین فیلمبرداری را برای فیلم‌ «اژدها وارد می‌شود» گرفت و به مدیری گفت: «فیلمبرداری فیلم شما خیلی خوب بود و امیدوارم مخاطبان فیلم شما این تغییر کارتان را درک کنند.»

    بخش بعدی به اهدای جایزه بهترین فیلمنامه تعلق داشت که مدیری از محمد سریر و سیروس الوند برای اهدای تندیس دعوت کرد.

    سیروس الوند با حضور روی‌ سن به مدیری گفت: همیشه در جای بسته کار می‌کردی و فکر نمی‌کردم در بیرون و کوچه‌ و خیابان این طور خوب فیلم‌ بسازی. اما فیلم‌ات خیلی خوب بود.»

    جایزه این بخش به رضا عطاران برای «دراکولا» تعلق گرفت، عطاران بعد زا دریافت جایزه‌اش گفت: «از هیات داوران تشکر می‌کنم چون فکر کنم همین که فهمیدند من سواد نوشتن دارم گفتند جایزه را به او بدهیم.»

    الوند در ادامه با اشاره به اینکه در کارهایش هرگاه کاری را به زنان سپرده بهتر انجام شده و نیز با بیان اینکه وقتش رسیده که خانم‌ها از سوی حاکمیت برای حضور در عرصه جدی تلقی شوند، نرگس آبیار را به عنوان دیگر فیلمنامه‌نویس برتر معرفی کرد.

    در بخش بهترین بازیگر زن سینما هم فاطمه معتمدآریا بازیگر فیلم «آباجان» برگزیده شد.

    در این بخش الناز شاکردوست هم به عنوان دیگر برگزیده برای فیلم «مبارک» انتخاب شد.

    در بخش بهترین بازیگر مرد نیز توسط سامان سالور و سمیرا حسن‌پور به سه نفر تندیس حافظ اهدا شد.

    جواد عزتی بازیگر «ماجرای نیمروز»، شهاب حسینی بازیگر فیلم‌ «فروشنده» و نوید محمدزاده بازیگر «لانتوری» در این بخش معرفی شدند.

    محمدزاده با اشاره به دریافت این جایزه در دو سال پیاپی گفت: «هیچگاه فکر نمی‌کردم وقتی پارسال یک‌ مرد جذاب و خوش‌پوش را دیدم، امسال او میان ما نباشد.»

    او افزود: آقای سعید راد قبل از این جایزه، شما به من جایزه دادید و من فیلم‌های شما را هنوز می‌بینم‌ چون ‌هنوز که هنوز است فیلم‌های «تنگنا» و «کندو»ی بهروز وثوقی درس هستند.

    او با بیان اینکه سوپر استار فقط فردین‌ بوده است، ادامه‌ داد: «من به عنوان کسی که از تئاتر آمده‌ام از پرویز فنی‌زاده و خسرو شکیبایی یاد گرفتم. ناصر خان ملک مطیعی در خیابان‌های تهران قدم می‌زند و برای آرتیسیت، قبل و بعد تعریف نمی‌کنند. مثل بهروز وثوقی که تاج سر ماست.»

    او با اشاره  به جایزه درمیشیان گفت: «افتخار می‌کنم که برای فیلم درمیشیان جایزه گرفتم و آن را به‌ تک‌تک قربانیان اسیدپاشی تقدیم می‌کنم.»

    در بخش بهترین کارگردانی هم محمدحسین جعفریان برگزیده شد که مانند شهاب حسینی در مراسم حضور نداشت و جایزه او را محمد رضوی دریافت کرد.

    بخش انتهایی این مراسم هم به بهترین فیلم اختصاص داشت که این جایزه با حضور امید معلم، فاطمه معتمدآریا، کیهان کلهر، پوریا شکیبایی، الناز شاکردوست و عبدالله اسکندری اهدا شد.

    مهران مدیری پیش از خواندن نام برگزیده اسم او را لو داد، چون قرار است چند روز دیگر به اسپانیا برود جایزه را به برنده می‌رساند.

    سپس معتمدآریا، اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی را برگزیدگان بهترین فیلم برای «فروشنده» عنوان کرد.

    هفدهمین جشن حافظ بیشتر از 4 ساعت طول کشید.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.