• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • جنگل‌‌ها و مناطق حفاظت شده در کدام استان‌ها بیشتر می‌سوزند؟

    تقدیمی هدف:

    جنگل‌‌ها و مناطق حفاظت شده در کدام استان‌ها بیشتر می‌سوزند؟/کاهش ۵۰ درصدی حریق جنگل‌ها

    جامعه > محیط زیست – مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استان‌های فارس با 26 مورد، آذربایجان شرقی 24 مورد، چهارمحال و بختیاری 17 مورد و کرستان با 15 مورد حریق در سال جاری رکورددار حریق در مناطق 4 گانه تحت حفاظت بوده‌اند.

    به گزارش خبرهدف  به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست، علی تیموری از تشکیل ساختار اجرایی برای اطفای حریق در مناطق 4 گانه استان‌های کشور خبر داد و افزود: با اقدامات خوب صورت گرفته توانستیم میزان حریق در مناطق تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست را در 6 ماهه نخست از 6547 هکتار در سال 93 با کاهش 50 درصدی به 3279 هکتار در سال 94 و باز هم با کاهش 50 درصدی به 1651 هکتار در سال جاری برسانیم و بدین ترتیب میزان حریق در سال جاری در مقایسه با سال 93 کاهش 75 درصدی داشته است. فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و کرستان رکورددار تعداد حریق در مناطق 4 گانه در سال جاری هستند.

    به گفته وی بدین ترتیب در حالی که 216 مورد حریق در مناطق 4 گانه تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در 6 ماهه نخست سال 93 داشتیم این میزان در مدت مشابه در سال گذشته به 272 مورد و در سال جاری به 149 مورد رسید.

    مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این که استان‌های فارس با 26 مورد، آذربایجان شرقی 24 مورد، چهارمحال و بختیاری 17 مورد و کرستان با 15 مورد حریق در سال جاری رکورددار حریق در مناطق 4 گانه تحت حفاظت بوده‌اند، تصریح کرد: در عین حال استان آذربایجان شرقی با 370 هکتار، کردستان 350، زنجان 225 و کهگیلویه و بویراحمد با 214 هکتار حریق بیشترین وسعت آتش‌سوزی‌ها را در سال جاری به خود اختصاص داده‌اند.

    وی تصریح کرد: در عین حال استان تهران به همراه 11 استان دیگر امسال هیچ حریقی در مناطق 4 گانه تحت حفاظت سازمان محیط زیست نداشتند.

    تهران، مازندران و گلستان به همراه 9 استان دیگر امسال حریقی نداشتند.
    مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این که بیشترین حریق در مناطق زاگرسی در تیر و مرداد و در نوار شمالی کشور در شهریور و مهر رخ می‌دهد خاطرنشان کرد: از بین 3 استان خزری در سال جاری تنها استان گلستان با 8 مورد حریق در وسعت 79 هکتاری مواجه بوده و 2 استان دیگر حریقی نداشتند.

    وی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته برای کاهش حریق در مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست گفت: تدوین و تهیه طرح 5 ساله جامع مدیریت پیشگیری و اطفای حریق در عرصه‌های طبیعی کشور، عضویت در کمیته اطفای حریق کشور و استقرار بالگرد در 16 استان حساس به حریق درکنار تامین بخشی از تجهیزات انفرادی اطفای حریق برای یگان حفاظت محیط زیست، تشکیل ستاد مرکزی واکنش سریع اطفای حریق در اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید و فعال کردن ستاد واکنش سریع اطفای حریق استان‌ها، ارسال دستورالعمل ستاد راهبردی واکنش سریع به استان‌ها، برگزاری نشست منطقه‌ای مقابله، پیشگیری و کاهش آتش‌سوزی در مناطق، اجرای مانور مقابله با اطفای حریق در 3 استان با همکاری 18 استان کشور، همکاری با جوامع بومی و محلی و تشکل‌های زیست‌محیطی جهت پایش مناطق و گزارش سریع وقوع حریق، حساس کردن سایر دستگاه‌های مسوول استانی در خصوص حریق در مناطق تحت مدیریت، افزایش گشت و کنترل و پایش مستمر مناطق 4 گانه و اختصاص مکان‌های خاص برای اسکان مسافران و اطلاع‌رسانی عمومی در این خصوص به خانواده‌ها بخشی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص است.

    به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران، هم‌اکنون 278 منطقه شامل پارک ملی، منطقه حفاظت شده، منطقه شکار ممنوع و اثر طبیعی ملی با وسعت 17.5 میلیون هکتار که دارای پوشش گیاهی، تنوع زیستی و جانوری مناسبی هستند، تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست است.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.