حرف های امیدوارکننده رئیس تاج درباره کروش و لباس های زشت تیم ملی

nn

چاپ

حرف های امیدوارکننده رئیس تاج درباره کروش و لباس های زشت تیم ملی

nn

ورزش > لیگ برتر – مهدی تاج در برنامه 90 گفت ممکن است تیم ملی لباس های زشت جدیدش را نپوشد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرهدف؛مهدی تاج در برنامه 90 درباره انتفادهای مصطفی آجورلو گفت:«ببینید آقای فردوسی پور ، طبیعی بود که مجمع به خاطر ارتباط 8 ساله من با این عزیزان ، شناخت خوبی از کارم داشته باشد. اگر منظور از لابی باشد ، یک برنامه مشروع بوده. نه من هیچ حمایتی از طرف دولت نداشتم و نباید هم باشد که از طرف دولت حمایت شود و جواب هم نمی گیرد. حالا اگر کسی از دولت یا وزارت ورزش و هیات رئیسه محبتی به من داشته ، لطف خودشان است. من تکذیب می کنم هر نوع دخالت دولتی را.»

او درباره رئوس برنامه های به عنوان رئیس جدید گفت:«ما چند چالش داریم که باید این ها را حل کنیم. اول این مشکل تیم ملی است ، دیگری مسئله پخش تلویزیونی است.»

او درباره گلایه های کارلوس کرو هم گفت:«آقای کروش 11 مورد دارد که نمی توانیم به آنها نه بگوییم و باید انجام شان بدهیم ولی هیچ کدام شان حل نشده بود و ناراحت بودند. 3 ساعت به ایشان حرف زدم. قرار شد چهارشنبه هم با او حرف بزنیم و انشالله در این روز باید کاری کنیم بمانند. ایشان سامانه ای ساخته که به نفع فوتبال ایران است.»

او درباره لباس های پر انتقاد تیم ملی هم گفت:«من کلیات ماجرای پیراهن تیم ملی را در جریان هستم ، یکی از ایرادهای تیم ملی این بود که پیراهن ها خوب است یا نه. او می گفت ما باید در تیم ملی می دیدیم و نظر می دادیم. ایشان درباره میزان عرق کردن بازیکنان و لباس ها بحث داشت. »

تاج درباره تحولات فدراسیون هم گفت:«شاید در بخش هایی از فدراسیون تغییرات داشته باشیم. الان تصمیمی نگرفتم برای دبیرکل و سایر پست ها. باید مجال داشته باشم تا بتوانم مشکلات را حل کنم. من باید فعلا مشکل سربازها ، لباس و زمین تیم ملی را پشت سر بگذارم و البته باید هفته پایانی لیگ را هم برگزار کنم.»

تاج درباره بدهی های فدراسیون هم گفت:«ما در فدراسیون فوتبال 3 میلیارد و صد میلیون بدهی داریم که اگر پول های فیفا بیاید این را جبران می کند. بدهی ها را الان داریم ولی نمی دانیم پول های فیفا کی می رسند! »