• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • حرف های جالب ستاره تیم کروش

    تقدیمی هدف:

    خاکپور و مایلی کهن او را حتی دعوت هم نکردند

    ورزش > فوتبال ملی – هافبک جوان

    zz

    zz

    ایران درباره وضعیت خود و البته کارلوس کروش می گوید.

    خبرگزاری خبر هدف؛ سعید عزت اللهی، جوان ترین بازیکن تیم ملی، از این می گوید که کسی هیچکاه به او القا نکرد تا از کارلوس کروش تعریف کند. وقتی این موضوع را با او مطرح می کنیم، با ناراحتی می گوید کروش هیچکاه نیاز به تعریف کسی ندارد چون مربی بزرگی است. سعید دیروز میهمان خبرورزشی بود و در این گفت و گو از زندگی اش گفت، از اینکه دوست دارد روی کارش تمرکز کند.
    فقط در رسانه ها گفتند به تیم امید می روم
    از تیم ملی امید هیچکس با من حرف نزد. در حد این بود که اسمم در رسانه ها بیایند وگرنه کسی از طرف تیم امید، به من زنگ هم نزد. فقط دیدم اسمم را در رسانه ها نوشته اند. قطعا اگر من را هم می خواستند، باشگاه روستوف اجازه نمی داد برای بازی ها به تیم امید ملحق شوم. پوشیدن پیراهن تیم ملی در هر رده ای برای من افتخار است. من در رده های مختلف تیم ملی از جمله نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازی کرده ام ولی در تیم امید نبوده ام. در رده باشگاهی هم دقیقا همینطور بوده. در رده امیدها بازی نکرده ام.
    امکان ندارد من را یادشان رفته باشد
    در مرحله اول مقدماتی جام جهانی هم من را دعوت نکرده بودند. عده ای می گویند من را یادشان رفته بود ولی من دو سال در لیگ برتر بازی کردم. پدیده لیگ ایران شدم. از نونهالات در تیم ملی بودم. امکان ندارد من را یادشان برود یا نادیده بگیرند. فکر می کنم طرز فکرهایی بود که شاید من نباشم بهتر است یا بازیکن بهتر از من داشتند. به هر حال سلیقه مربی با مربی فرق دارد. شاید هم خبر نداشتند وضعیت من چطوری است و در چه سطحی بازی می کنم. شاید هم نمی خواستند مثل کارلوس کروش درباره من ریسک کنند. مربی بزرگی چون کروش روی من ریسک کرد. بازی ام را دید. یک بار در بازی ملوان و استقلال کروش بازی ام را دید و از آنموقع روی من نظر داشت.
    مجوز بازی ام صادر شد
    ITC من صادر شده و قطعا در نیم فصل دوم روسیه بازی می کنم. نیم فصل اول مشکلاتی پیش آمد که نتوانستم مجوز بازی ام را بگیرد. ولی حالا ITC من رسیده است و منتظرم تا فرصت نقل و انتقالات لیگ روسیه باز شود. باید از آقای کسرایی در کمیته بین الملل فدراسیون تشکر کنم که انصافا در این مدت خیلی پیگیر بود.
    اگر بازی می کردم…
    در 6 ماهی که نتوانستم بازی کنم، از نظر کسب تجربه خیلی ضرر کردم. این 6 ماه می توانست به بالا رفتن تجربه ام کمک زیادی کند و از نظر فوتبالی تاثیر زیادی روی کارم می گذاشت. شاید اینقدر خوب بازی می کردم که همین الان 4 پیشنهاد می رسید. ولی باز هم خدا را شکر . شاید حکمتی بوده. ممکن بود آسیب ببینم. خدا را شکر که در این مدت در تیم ملی بازی کردم و خیلی انگیزه داشتم تا به خاطر بازی های ملی هم که شده، آمادگی بدنی ام را حفظ کنم.
    کارم در روسیه سخت است
    قطعا با توجه به اینکه نیم فصل بازی نکرده ام و بازیکنان دیگر در ترکیب بوده اند، کار سختی دارم. امسال تیم ما هم خوق نتیجه گرفته است و در رده دوم جدول هستیم ولی خدا را شکر مربی روستوف به من اعتقاد دارد. قطعا شانس بازی کردن برای من هست. قطعا حالا که می توانم بازی کنم، با تمام وجود تمرین می کنم تا بتوانم در روستوف به ترکیب ثابت برسم.
    اینطور تمرکزم را از دست می دهم
    من زیاد در رسانه ها نیستم. خب راستش فکر می کنم درست نیست که هر روز در تیترها باشم. این باعث می شود که ذهنم مشغول شود. بازیکن وقتی هر روز در رسانه ها باشد، تمرکزش را از دست می دهد. چند وقت یک بار اگر نیاز بود، حرف می زنم. هر روز که حرف بزنم، مردم زده می شوند.
    عادل فقط منظورش به من نبود
    عادل در برنامه 90 کلا منظورش به جوان ها بود که حاشیه نداشته باشند. اگر بازیکن جوان حاشیه داشته باشد، از هدفی که دارد، دور می افتد. به خاطر همین عادل فردوسی پور می گفت و من و جوان ها باید دور از حاشیه باشیم. منظورش به شخص من نبود. قطعا هرکسی این حرف را می زند، دلش برای بازیکنان می سوزد. اینکه برای آینده ضربه نخوریم. من در در فوتبال بازی آقا کریم و رفتارش را دوست داشتم. به خاطر همین الگوی من است. دوست دارم مثل او همیشه بی حاشیه باشم و بی سر و صدا کارم را جلو ببرم و پیشرفت کنم.
    مگر رونالدو میهمانی نمی رود؟
    یک بازیکن نباید هر جایی برود ولی به نظر من خود بازیکن و شخصیتی که دارد بسیار مهم است. ممکن است بازیکن به بدترین جای ممکن برود ولی خودش را حفظ کند. اگر کسی هدفش را انتخاب کرده باشد و مسیرش را بداند، به حاشیه نمی رود. هر جا هم برود، مشکلی پیش نمی آید. این باید در شخصیت بازیکن باشد که بتواند خودش را کنترل کند. بازیکن هم انسان است و دوست دارد کنار خانواده اش اینطرف و آنطرف برود و خوش بگذرد. الان مگر کریس رونالدو میهمانی نمی رود؟ ولی او از نظر شخصیتی به تکامل رسیده است و از هدفش دور نمی شود. ما هم باید سعی کنیم به این تکامل برسیم. اصلا اشکالی هم ندارد، ماهی یکی دو بار هم همراه با خانواده مان خوش بگذرانیم.
    هر روز در باشگاه هستم
    در اروپا، فوتبال شغل است. شما صبح بیدار می شوی، باید مثل کارمندها باشی. صبح می توانی صبحانه ات را در خانه بخوری و یا اینکه به باشگاه بروی. در باشگاه، هر بازیکن برای خودش یک اتاق دارد و می تواند استراحت کند. بعد از ظهر هم برنامه تمرینی معلوم است. بعد از آن هم اگر دوست داشته باشی می توانی بمانی و در جیم تمرین کنی. ناهار و شام را هم در باشگاه می خوریم و در واقع من فقط برای استراحت به خانه می روم. حتی لباسهایم را در باشگاه می شویند.
    در اروپا به زندگی شخصی بازیکن کار ندارند
    باشگاههای خارجی اصلا روی زندگی شخصی بازیکنان حساسیتی ندارند. من تا به حال ندیده ام گیر بدهند چون این یکسری چیزها برای بازیکنان جا افتاده است. بازیکن می داند که اگر برای خودش ارزش قایل نشود، فردا هم باشگاه برای او ارزشی قایل نیست. بازیکن می داند اگر کار حاشیه ای کند، اولین کسی که ضربه می خورد خودش است، وگرنه بازیکن به اندازه کافی در باشگاه هست و فردا از بازیکن دیگری استفاده می کنند. بازیکن جوان در اروپا می داند که اگر پرحاشیه باشد، دو سال بعد باید فوتبال را کنار بگذارد به همین خاطر همه چیز را رعایت می کند. شما کریس رونالدو را ببینید.
    تنها زندگی می کنم
    من در روسیه تنها زندگی می کنم. سردار با خانواده اش در روسیه است. من به این شرایط سخت عادت کرده ام. در اسپانیا هم تنها زندگی می کردم. دوست دارم روی پای خودم بایستم. از الان باید خودم را برای آینده که سخت تر است آماده کنم. راستش من در روسیه معمولا زندگی ام اینطور است که از صبح تا شب در باشگاه هستم و شب ها هم معمولا پلی استیشن بازی می کنم یا فیلم می بینم و بعدش هم می خوابم.
    دنبال رکورد زدن نیستم
    من هنوز در همین شروع چند رکورد به دست آورده ام. جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی و جوان ترین گلزن تیم ملی شدم. توانستم پدیده لیگ برتر شوم. راستش خیلی ها به من می گویند که تو با 18 سال سن به تیم ملی رسیدی و می توانی خیلی رکوردها را بزنی. راستش من زدن رکورد شیرین است ولی الان تازه اول راه هستم. خیلی خیلی مسیر دشواری دارم. الان هم چون پرسیدید این حرف ها را زدم ولی من دوست دارم خوب بازی کنم، حتی اگر کم باشد. بیشتر از هر چیز به دنبال این هستم که بتوانم خواسته های مربی را در زمین اجرا کنم.
    باید مثل مسی و رونالدو باشیم
    مسی و رونالدو در فوتبال اشباع نمی شوند. ما ایرانی ها هم باید اینطور باشیم. رونالدو سه کفش توپ طلا برده. مسی 4 تا برده. هنوز دارند در زمین می جنگند. این یعنی خواستن. یعنی تمرین کردن. رونالدو زودتر از همه به تمرین رئال می رود و دیرتر از همه هم تمرین را ترک می کند. الان رونالدو و مسی دوباره توپ طلا می خواهند. کریس تمام رکوردها را زده و می تواند تا سالیان سال بنشیند و پول بگیرد ولی عطش دارد و همچنان می خواهد از فوتبال لذت ببرد.
    فوتبال، رینگ بوکس
    ظاهر من آرام است. شاید خیلی ها فکر کنند که فوتبالم هم همین شکلی است. مسی هم چهره آرامی دارد ولی در زمین… راستش شخصیت بیرونی من با زمین فوتبال فرق دارد. شما ببیند خیلی وقت ها کسانی که آرام هستند، نخبه می شوند و مغزهای دنیا. من عطش زیادی برای تمرین دارم. در پستی بازی می کنم که باید مثل بوکسورها باشم. گاهی وقت ها فکر می کنم وسط زمین مثل رینگ بوکس است. شده دستکش های بوکس را دستم می کنم و به زمین می روم. در بازی ژاپن وسط زمین تا حدودی این شکلی بود. من همیشه وقتی به زمین می روم، احساس می کنم قرار است روی رینگ بوکس بروم. در پستی بازی می کنم که می دانم باید وسط زمین بجنگم. دعوا کنم. البته این به معمای دعوای واقعی نیست، یک جنگ فوتبالیست.
    روسیه بازار بازیکنان ایرانی
    فوتبال در روسیه پیشرفت زیادی کرده است و سطح مسابقات بالا رفته است. کراسنادا دورتموند را می برد. زنیت سن پترزبورگ لیون را می برد و در صدر گروه خود می ایستد. در لیگ روسیه بازیکنان خوبی حضور دارند. جام جهانی هم که قرار است در این کشور برگزار شود و هر روز سطح بازی ها بالاتر می رود. لیگ روسیه جای خوبی است که جوان ها خودشان را به بازار اروپا معرفی می کنند.
    چیزی کمتر از اروپایی ها نداریم
    همیشه گفته ام بازیکنان ایرانی استعداد زیادی دارند. من در اسپانیا هم بودم همین حرف ها را زدم چون شرایط را می دیدم. بازیکنان ایرانی اگر بخواهند می توانند در رئال مادرید و بارسلونا بازی کنند. مگر ما در بایرن بازیکن نداشتیم؟ مگر در هرتابرلین یا هامبورگ بازیکن نداشتیم؟ مگر در اسپانیا و ایتالیا بازیکن نداشتیم؟ اگر ما استعدادهایمان را حفظ کنیم و به آنها بها دهیم. ما ایرانی ها اگر هدف گذاری کنیم می توانیم در برنابئو هم بازی کنیم. ایرانی ها چیزی کمتر از بازیکنان خوب اروپا ندارند.
    با ملوان خداحافظی می کنم
    من مدیون هواداران ملوان هستم. همیشه به من لطف داشتند. امیدارم یک روز برگردم و بتوانم جواب زحمت شان را بدهم. انشالله فوتبالم را با ملوان تمام می کنم و با پیراهن این تیم خداحافظی می کنم.
    به من القا شده از کروش تعریف کنم؟!
    می گویند به ما القا می شود که از کروش تعریف کنیم. من یک سوال دارم. اگر از مهدی طارمی بخواهیم درباره دایی حرف بزند چه می گوید؟ طارمی تا عمر دارد مدیون علی دایی است. معلوم است که از او تعریف می کند. من وقتی در اسپانیا بودم و کسی حالم را نمی پرسید، کروش من را دید و به تیم ملی آورد. کروش من را آورده و باعث شده رشد کنم، چه دلیلی دارد به من القا شود که از او تعریف کنم؟ اگر من تعریف می کنم به خاطر واقعیت هاست. اصلا هم نیاز به بزرگنمایی نیست. کروش مربی بزرگی است. مربی امروز رئال شاگرد او بوده، یعنی زیدان. دیگر گنده تر از زین الدین زیدان؟ کروش شخصیت بزرگی دارد. بعد ما خیلی راحت در کشورمان به خودمان اجازه می دهیم که درباره کروش اظهار نظر کنیم و توانایی هایش را زیر سوال ببریم. کسانی که وقتی سرمربی هستند در هفته های آخر دست به دعا می کنند نیفتند، از کروش انتقاد می کنند. انتقاد کردن از او شده کار راحتی. جلوی دیگران راحت حرف می زنند ولی موقعی که باید توانایی شان را نشان بدهد، قایم می شوند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.