حمایت جامعه مدرسین از نامزدی علی لاریجانی در قم برای سومین بار

xx

چاپ

حمایت جامعه مدرسین از نامزدی علی لاریجانی در قم برای سومین بار/بنایی و آشتیانی در لیست جامعه مدرسین

xx

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها – جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای دهمین دوره انتخابات مجلس ازنامزدی لاریجانی، بنایی و آشتیانی در حوزه انتخابیه شهر قم حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرهدف، علی لاریجانی برای سومین بار است که نامزد مورد حمایت جامعه مدرسین در انتخابات مجلس شورای اسلامی است. او در دو انتخابات مجالس هشتم و نهم نیز مورد حمایت این تشکل روحانی و مراجع عظام تقلید در قم بود و ریاست این دو مجلس را بر عهده داشت. وی پیش از ریاست مجلسٰ رئیس سازمان صدا و سیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور بوده‌است.

به گزارش کانال تگرامی روزنامه 19 دی،در جلسه امشب جامعه آقایان بنایی وآشتیانی نمایندگان قم در مجالس هشتم و نهم نیز به عنوان کاندیداهای جامعه با اکثریت آرا انتخاب شدند.

در دوره هاي گذشته همه گروه هاي اصولگرا به احترام جامعه مدرسين از معرفي نامزد خودداري و از فهرست جامعه مدرسين حمايت كرده اند و اين دوره نيز چنين خواهد بود؛  با اين حال جبهه پايداري، تشكل نزديك به آيت الله مصباح يزدي روز گذشته ، آقایان آشتیانی، ذوالنور و امیرآبادی را به عنوان نامزدهای این تشکل در انتخابات پیش روی مجلس در شهر قم معرفی کرد.