• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • در سالی که گذشت و سالی که آمد

    تقدیمی هدف:

    در سالی که گذشت و سالی که آمد بر بورس چه گذشت؟

    xx

    اقتصاد > بازار مالی – تحولات سیاسی بعد از برجام نگاه روشن به آینده بورس را تقویت کرد.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف، از ابتدای دولت یازدهم رشد حبابی بورس متوقف شده و به گفته فعالان بورس بازار واقعی شد.

    از ابتداي سال 94 تا پایان آن متوسط روزانه حجم و ارزش معاملات به ترتيب برابر با 1.117 ميليون سهم و 2322 ميليارد ريال بوده است.

    در اسفند 94 ، دفعات معاملات سهام برابر با – 19 درصد در مقايسه با بهمن 94 كاهش يافت و از 2.689 هزار دفعه به 2187 هزار دفعه رسيد.

    شاخص بورس در پايان اسفند 94 در مقايسه با بهمن 94 به ميزان 2.331 واحد برابر با 3 درصد افزايش يافت و از 77.888 واحد به 80219 واحد رسيد.

    ارزش بازار در پايان اسفند 94 در مقايسه با بهمن 94 به ميزان 80975 ميليارد ريال برابر با 2 درصد افزايش يافت و از 3.363.499 ميليارد ريال به 3.444.474 ميليارد ريال رسيد.

    براساس معاملات خرد و بلوك، در اين ماه ارزش سهام خريداري شده ي اشخاص حقوقي در حدود 89.301 ميليارد ريال و معادل 61 درصد از كل خريدها بود، در حالي كه ارزش سهام فروخته شده ي آنها 90.253 ميليارد ريال و در حدود 62 درصد از كل فروش ها بود. بر اين اساس در اين ماه سرمايه گذاري خالص اشخاص حقوقي به ميزان 952 ميليارد ريال شد. در

    عين حال ميزان خريد و فروش سهام اشخاص حقيقي به ترتيب 38 و 37 درصد از ارزش خريد وفروش بود.

    در سال گذشته 844 هزار کد سهامدار جدید در بازار سرمایه صادر شد تا شمار کدهای سهامداران این بازار به رقم 8 میلیون و 841 هزار کد برسد.

    در حال حاضر بیش از 4 میلیون و 506 هزار مرد و 2 میلیون و 80 هزار زن در بازار سرمایه کد سهامداری دریافت کرده اند، ضمن اینکه بیش از 36 هزار کد حقوقی و 560 کد سهامدار خارجی نیز صادر شده است.

    250 هزار نفر در سال گذشته با خرید اوراق تسهیلات حق مسکن وارد فرآیند دریافت این تسهیلات شدند.

    6383 نماد در بازار سرمایه ایران وجود دارد که در مجموع 410 نماد در بورس تهران، 491 نماد در فرابورس، 45 نماد در بورس کالا و 5437 نماد در بورس انرژی در پایان سال 94 فعال بودند.

    111 هزار و 818 کد حداقل یک تا 10 خرید ، 21 هزار و 967 کد بین 11 تا 20 خرید و 29 هزار و 892 کد بیش از 20 خرید را در ماه اسفند انجام دادند.

    هفته اول بورس در سال 95 با رشد ۱۲۶۱ واحدی معادل ۱.۶ درصد شاخص

    در معاملات نوروز 95 بازار سرمایه تعداد 5319 میلیون سهم به ارزش 12 هزار و 839 میلیارد ریال در 386هزار و 211 دفعه توسط 128 هزار و 296 معامله گر مورد دادوستد قرار گرفت.

    همچنین در 5 روز کاری هفته دوم سالجاری تعداد 476 هزار و 484 برگه اوراق مشارکت به ارزش 472 میلیارد ریال معامله شد.

    شاخص کل هم که اولین روز معاملاتی امسال را از اتفاع 80 هزار و 219 واحد آغاز کره بود در پایان معاملات نوروزی بورس با ثبت رشد 1261 واحدی و 1.6 درصدی در کانال 81 هزار و 480 واحد قرار گرفت و شاخص بازار اول نیز در این مدت با 923 واحد افزایش به رقم 57هزار و 926 واحد و شاخص بازار دوم با 2 هزار و 519 واحد افزایش به عدد 172 هزار و 787 واحد رسیدند.

    در معاملات نوروزی سال 94 نیز تعداد 3022 میلیون سهم به ارزش 6424 میلیارد ریال در 258 هزار دفعه طی 4 روز معاملاتی مورد معامله قرار گرفت و شاخص کل با 2 هزار و 843 واحد افزایش به رقم 65هزار و 728 واحد رسید.

    بیشترین حجم معاملات­ را شرکت های سایپا، بانک صادرات ایران، گروه بهمن، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، ایران خودرو و زامیاد به نام خود ثبت کردند.

    بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را شرکت های گسترش نفت و گاز پارسیان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ایران خودرو، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی مبین و پالایش نفت اصفهان به نام خود اختصاص دادند.

    شاخص کل با 919واحد افزایش (1.14 درصد) به رقم 81480 واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 734 واحد افزایش به رقم 57926 واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 1465واحد افزایش رقم 172787واحد را تجربه کرد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.