• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • دستاوردهای سفر مشاور ظریف

    تقدیمی هدف:

    دستاوردهای سفر مشاور ظریف/پرونده

    بیانیه پایانی نشست سوچی حاوی چه نکاتی است؟

    بین الملل > دیپلماسی – مشاور ویژه وزیرخارجه کشورمان که به نمایندگی از ایران در کنفرانس سوچی شرکت کرده بود، دیدارهای مهم و فشرده ای با مقامات کشورهای مختلف داشت.

     حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی که برای دیدار با مسئولان سوریه به دمشق سفر کرده بود، بامداد دوشنبه در رأس هیاتی خود را به سوچی رساند.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، وی در بدو ورود با لاورنتیف نماینده ویژه پوتین رئیس جمهور روسیه در امور سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات مربوط به کنفرانس گفتگوی ملی سوریه رایزنی و تبادل نظر کرد.
    جابری انصاری سپس در نشست سه جانبه کشور های ضامن روند آستانه، شرکت کرد و به نخستین روز سفر خود به سوچی پایان داد.

    همچنین جابری انصاری در روز سه شنبه با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، استفان دی میستورا نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه، لاورنتیف و اونال نمایندگان روسیه و ترکیه دیدار کرد.

    مشاور ویژه وزارت خارجه کشورمان در دیدار با استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه در حاشیه نشست کنگره سوچی بعد از ظهر سه شنبه دهم بهمن ماه ضمن بررسی روند فعلایت کنگره گفتگوی ملی سوریه در سوچی و همچنین اقدامات و برنامه های آتی نماینده سازمان ملل در امور سوریه بر ضرورت استمرار رایزنی ها و همکاری ها برای پایان دادن به بحران سوریه تاکید کردند.

    پس از این دیدار، نماینده کشورمان مانند نمایندگان سایر کشورها در آیین گشایش نشست گفت وگوهای ملی سوریه شرکت کرد و پس از آن نشست های سوری – سوری آغاز شد

     


     

    در میانه نوبت صبح و بعد ازظهر نشست گفت وگوهای سوریه، جابری انصاری و شیه شیائو یوان نماینده ویژه چین در امور سوریه، دیدار دو جانبه ای با هم داشتند.

     

    طرفین در این دیدار ضمن بررسی روند تحولات سوریه و کنگره گفتگوی ملی سوریه در سوچی، بر ضرورت همکاری ایران و چین برای پایان بحران سوریه و مبارزه موثر با تروریسم تاکید کردند.

    وی بلافاصله نشست دوجانبه ای با استفان دی میستورا داشت و دراین دیدار نیز طرفین ضمن بررسی روند فعالیت کنگره گفت وگوهای ملی سوریه در سوچی و همچنین اقدامات و برنامه های آتی نماینده سازمان ملل در امور سوریه، بر ضرورت استمرار رایزنی ها و همکاری ها برای پایان دادن به بحران سوریه تاکید کردند.

    جابری انصاری سپس به جمع خبرنگاران آمد و نخست به پرسش خبرنگاران ایرانی اعزامی به سوچی پاسخ داد و بعد از آن پاسخگوی پرسش های رسانه های خارجی شد.

     

     

    وی در ساعات پایانی سه شنبه شب، بار دیگر در نشست چند جانبه وزیر خارجه روسیه، نماینده سازمان ملل در امور روسیه، نماینده پوتین در سوریه و نماینده ترکیه در سوریه شرکت کرد.

    در این نشست سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه عصر روز گذشته دهم بهمن ماه با حسین جابری انصاری و سدات اونال روسای هیئت‌های ایران و ترکیه در کنگره سوچی و دیمیستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد ارد امور سوریه دیدار و گفتگو کرد در این دیدار که لاورنتینف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه نیز حضور داشت پیرامون روند برگزاری اجلاس گفتگوی ملی سوریه رایزنی و تبادیل نظر شد

    این نشست در ساعاتی در حال برگزاری بود که گفته می شد توافق بر سر بیانیه پایانی به مراحل پایانی خود رسیده بود

    ساعاتی پس از پایان این نشست، استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل متحد در امور روسیه در نشست گفت و گوها ملی سوریه سخنرانی کرد و خبر از انتقال دستاوردهای این نشست به سازمان ملل متحد داد.

    دقایقی بعد در حالی که نشست خبری نماینده پوتین در مدیا سنتر در حال برگزاری بود نسخه انگلیسی بیانیه پایانی نشست گفت و گوهای ملی سوریه در اختیار خبرنگاران قرار گرفت.

     

     

    همچنین مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه کنفرانس دیدارها و گفت وگوهای جداگانه با برخی دیگر از حاضران در کنفرانس دیدار کرد؛

     

     

    و همین طور خانم منا غانم (معاون دبیر کل جریان بناء الدوله) و اسماء کفتارو (عضو شورای مشورتی زنان نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه) از دیگر برنامه های نماینده ویژه کشورمان در نشست گفت وگوهای ملی سوریه در سوچی بود.

    وی در این دیدارها ضمن بررسی روند فعالیت کنگره گفت وگوی ملی سوریه، در خصوص تلاش ها برای اعاده صلح و ثبات در سوریه تبادل نظر کرد.

    کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه روز سه شنبه در سوچی روسیه برگزار شد. این نشست در بیانیه پایانی خود بر حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه و حفظ ارتش این کشور تأکید کرد.

    بیانیه مذکور بر حق مردم سوریه برای تعیین آینده کشورشان به صورت مستقیم و دموکراتیک از طریق انتخابات تأکید می‌کند و حق انتخاب نظام سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را منحصر به آن‌ها می‌داند.

    مطابق بیانیه نشست سوچی، ارتش و نیروهای مسلح سوریه باید حفظ شده و بتوانند به وظایف خود براساس قانون اساسی این کشور از جمله حفظ مرزها و مردم سوریه از هرگونه تهدید خارجی عمل کنند.

    بیانیه سوچی همچنین همه اشکال و انواع تروریسم، تعصب، افراط گرایی و فرقه‌گرایی دینی را محکوم کرده و بر مقابله با آن‌ها به شکل فعال تأکید می‌کند.

    بیانیه مذکور همچنین بر حمایت از حقوق بشر و احترام به آن، آزادی‌ و عدم تبعیض و برابری همه بدون توجه به دین، رنگ، قومیت یا جنس تأکید می‌کند.

    نشست سوچی همچنین از تشکیل «کمیته بررسی قانون اساسی» خبر داد که مأموریت آن بررسی قانون اساسی فعلی سوریه بوده و متشکل از 150 عضو از نمایندگان کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه است.

    این در حالی است که روز پنجشنبه وزارت خارجه سوریه از بیانیه پایانی نشست «کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه» در «سوچی» استقبال کرد. به گزارش سانا، یک منبع در وزارت خارجه سوریه درباره سوچی گفت:

    «جمهوری عربی سوریه از نتایج کنگره گفت‌وگوی ملی سوری-سوری که در تاریخ 30 ژانویه در شهر سوچی برگزار شد و ثابت کرد که فرآیند سیاسی در سوریه تنها به رهبری سوری و بدون دخالت خارجی شروع می‌شود، استقبال می‌کند بیانیه نشست سوچی بر اجماع سوری‌ها در التزام به اصول ثابت ملی از جمله حفظ حاکمیت و وحدت سوریه و انحصار حق انتخاب نظام سیاسی و اقتصادی در مردم سوریه تأکید دارد».

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.