دستغیب: نباید به موفقیت دولت در برجام حسادت کرد

xx

چاپ

دستغیب: نباید به موفقیت دولت در برجام حسادت کرد/ همه جریانات سیاسی خود را در این پیروزی سهیم بدانند

xx

سیاست > مجلس – عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است که نباید به موفقیت دولت در به سرانجام رساندن برجام به چشم حسادت نگاه کرد.

سید احمدرضا دستغیب درگفت وگو با خبرهدف با اشاره به اجرایی شدن برجام، آن را موفقیت کلیت نظام و تلاشی دانست که در طول 12 سال گذشته صورت گرفته است و خاطرنشان کرد: همه در این موفقیت سهیم هستند و هیچ جریان و گروه سیاسی نباید خود را از شریک بودن در این موفقیت محروم کند.

وی افزود: این اتفاق مبارک، فرصت و شروع خوبی است. اميدواريم در سال همدلی و همزبانی با راهنمایی ها و ارشادات مقام معظم رهبری همه گروهها و جریانات سیاسی در ادامه راه و مسیری که دیپلمات های ما پی ریزی کرده اند، مشارکت فعالی داشته باشند.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت تصریح کرد: البته این نقطه قوتی برای دولت آقای روحانی از حیث ظرفیت هایی که در دستگاه دیپلماسی خود داشته خواهد بود و نباید نسبت به این موضوع به چشم حسادت و تنگ نظری نگاه کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این یک حرکت، دستاورد ملی و اقدامی است که مرهون زحمات همه است؛ از دانشمندان هسته ای گرفته تا شهدایی که در این راه تقدیم شدند. همچنین حمایت های رهبری تلاش های دستگاه دیپلماسی و تلاش هایی که در مجلس صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه بعید می دانم خود دولت تمایلی به تسری این موضوع به بحث انتخابات داشته باشد، گفت: مردم هوشیاری لازم را دارند و با هوشیاری انتخاب خود را در هفتم اسفندماه انجام خواهند داد. بنابراین سیاسی کردن این موضوع، اقدام شایسته ای نیست و یک دستاورد ملی است که انتفاع آن شامل حال همه مردم خواهد شد. امیدواریم که در گام بعدی با تقویت اقتصاد مقاومتی برای مرتفع شدن مشکلات داخلی نیز تلاش شود.