دستگاه ها برای مقابله با مواد مخدر وارد عمل شوند

zz

چاپ

کرمان -هدف- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دستگاه های اجرایی در زمینه مقابله با مواد مخدر باید وارد عمل شوند.

zz

به گزارش هدف آیت الله سید یحیی جعفری روز یکشنبه در نشست اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: همه دستگاه ها و افراد باید در بخش مقابله با مواد مخدر اقدام کنند و این امر فقط وظیفه برخی از دستگاه ها نیست.
وی یکی از اقشار تاثیرگذار در بخش مقابله با مواد مخدر را از طریق آگاه سازی جامعه، روحانیت عنوان و اظهار کرد: نگرش جامعه نسبت به مواد مخدر باید تغییر کند.
وی تربیت صحیح فرزندان را راهی اساسی برای رفع معضلات اجتماعی چون اعتیاد دانست و عنوان کرد: آگاهی داشتن در مورد مضررات مواد مخدر از ابتلای افراد به این مواد جلوگیری می کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: والدین باید راه های تربیتی صحیح فرزندان را بدانند زیرا بعد از ورود افراد به جامعه، ارائه نکات تربیتی دشوار می شود.
وی با اشاره به وجود انواع مخدر در جامعه گفت: تعداد افرادی که تربیت نادرست دارند در جامعه کم نیست و ممکن است با تبلیغات گرفتار مواد مخدر شوند.
وی با تاکید بر اینکه در بخش مبارزه با مواد مخدر، باید خانواده ها را دریابیم تصریح کرد: سخنرانی و نشست ها در این زمینه بدون تربیت صحیح افراد جامعه تاثیر چندانی ندارند.
آیت الله جعفری گفت: حدود 40 سال است که جمهوری اسلامی ایران در حال مبارزه با مواد مخدر است اما نتیجه ای که درصدد آن هستیم به دست نیامده است.
وی تاکید کرد: باید نشستی متشکل از افراد متخصص این امر تشکیل شود تا راهکارهای موثر ارائه شود.
نشست اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان تشکیل شد.