دومین رویداد مهم جهان المپیک دانشجویان است

دومین رویداد مهم جهان المپیک دانشجویان است

چاپ

دومین رویداد مهم جهان المپیک دانشجویان است/برنامه‌ریزی خوبی داریمرئیس فدراسیون ورزش های دانشجویی گفت: برنامه ریزی های خوبی را برای حضور قدرتمندانه در رقابت های ناپل ایتالیا انجام داده ایم تا پرافتخارترین دوره را رقم بزنیم.

محمدرضا دهخدا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه خبرگزاری هدف در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: یونیورسیاد بعدی در ایتالیاست. قرار است دانشجویان ایرانی در ۱۵ رشته دائمی که قرار است در کنار رشته تیروکمان و سه رشته اختیاری برگزار شود، به رقابت بپردازند. در کمیته فنی برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است تا در رشته های اختیاری سعی کنیم از بازی های تیمی استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: از این رو رشته های فوتبال، بسکتبال و والیبال را زیر ذره بین قرار دادیم تا هم در رده مردان و هم زنان بتوانیم اعزام داشته باشیم.

رئیس فدراسیون دانشجویی در خصوص حضور ورزشکاران در رشته های انفرادی خاطرنشان کرد: سعی داریم در کنار رشته های رزمی، اعزام هایی را مربوط به شیرجه و ژیمناستیک هم داشته باشیم تا باعث افتخارآفرینی زیر پرچم ایران شویم.

وی افزود: تصمیم قطعی‌مان حضور با تعداد نفرات بیشتر است. حدود دو هفته است برنامه ریزی مدونی داشته ایم و فکر می کنم حاصل تلاشمان را با نتایج درخشان بگیریم.

دهخدا درباره برنامه ریزی در خصوص رشته های غیرالمپیکی تصریح کرد: محوریت کار ما بر اساس مدال آوری در یونیورسیاد جهانی است. همان طور که می دانید بعد از بازی های المپیک دومین رویداد مهم جهانی بازی های دانشجویی است، به همین خاطر سعی داریم روی همین موضوع مانور دهیم.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون در خصوص تصمیمات مدیریتی کاملا مستقل عمل می کند، این طور نیست که وزارت علوم تغییرات مدیریتی داشته باشد و به تبع آن بخواهیم در سطح فدراسیون جابه جایی مدیر داشته باشیم. اساسنامه فدراسیون ملی ورزش های دانشجویی به طور شفاف در خصوص این موضوع اظهارنظر کرده است و هیچ ارگانی نمی تواند در امور فدراسیون دخالت داشته باشد.