• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • دی‌کاپریو و «بازگشته از گور» برندگان بزرگ شب گلدن گلوب

    تقدیمی هدف:

    فرهنگ > سینما – هفتاد و سومین دوره جوایز گلدن گلوب بامداد امروز با اجرای ریکی جرویس در هتل بورلی هیلتون واقع در کالیفرنیا برگزار شد.

    در شبی سرشار از سورپرایز و شگفتی، فیلم «بازگشته از گور» و ستاره‌ی فیلم لئوناردو دی‌کاپریو دو جایزه‌ اصلی هفتاد و سومین دوره جوایز گلدن گلوب را از آن خود کردند، الخاندرو گونزالس ایناریتو نیز برنده‌ جایزه بهترین کارگردانی گلدن گلوب شد.

    نحوه‌ی انتخاب برندگان از میان نامزدهای جوایز بسیاری را شگفت‌زده کرد و مهر باطلی بر بسیاری از پیش‌بینی‌های پیش از اعلام جوایز زد.

    البته در زمان اعلام نامزدهای جوایز نیز بسیاری از قرار گرفتن فیلم «مریخی» در میان نامزدهای جایزه بهترین فیلم کمدی یا موزیکال شگفت‌زده شده بودند، و جالب اینکه همین تریلر علمی تخیلی جایزه بهترین فیلم موزیکال یا کمدی را گرفت و مت دیمن نیز برای بازی در نقش یک فضانورد سرگردان بر کره مریخ جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک فیلم کمدی را دریافت کرد.

    البته ریدلی اسکات در شاخه کارگردانی به جایزه نرسید، و رقابت را به ایناریتویی واگذار کرد که سال گذشته هم با «بردمن» نامزد دریافت همین جایزه در گلدن گلوب و برنده جایزه بهترین کارگردانی اسکار بود. البته بسیاری اعتقاد دارند که اسکار سال پیش او تاثیر زیادی در دیده شدن امسال «بازگشته از گور» دارد.

    «بازگشته از گور» درامی تاریخی که در شرایط طبیعی بسیار دشوار فیلمبرداری شده است، به گونه‌ای که خود ایناریتو آن را سخت‌ترین کار دوران فعالیت حرفه‌ای خود می‌داند و در عین حال می‌گوید : «درد موقتی است اما یک فیلم تا همیشه باقی می‌ماند.»

    جوایز اصلی شاخه‌ی بازیگری را لئوناردو دی‌کاپریو و بری لارسون به ترتیب برای بازی در «بازگشته از گور» و «اتاق» از آن خود کردند. شاید بیرون آمدن نام دی‌کاپریو از پاکت برنده‌های گلدن گلوب چندان عجیب نمی‌نمود اما در نقطه‌ی مقابل بسیاری برنده را کیت بلانشت برای بازی درخشانش در «کارول» می‌دانستند هر چند که این اتفاق نیافتاد و لارسون برنده شد.

    تا چند روز دیگر نامزدهای نهایی اسکار اعلام خواهند شد و برنده شدن جایزه گلدن گلوب احتمالا تاثیر زیادی در قرار گرفتن نام یک بازیگر در این فهرست خواهد داشت. باید منتظر نشست و دید که آیا طلسم بردن اسکار برای دی‌کاپریو شکسته‌ خواهد شد یا خیر؟

    همکاری جنیفر لارنس با دیوید او.راسل همواره برای این بازیگر خوشایند و موفقیت‌آمیز بوده است. همانگونه که پیش از این بازی در کمدی رمانتیک «دفترچه‌ی امیدبخش» جایزه بهترین بازیگر زن در یک کمدی یا موزیکال سینمایی را برای او به ارمغان آورده بود، این بار نیز نقش‌آفرینی در فیلم دیگری از راسل به نام «جوی» همان جایزه را نصیب او کرد. لارنس در توصیف رابطه‌ نزدیک خود با راسل به شوخی گفته است که می‌خواهد پس از مرگ قبرش کنار قبر راسل باشد!

    سیلوستر استالونه جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در «کرید» از آن خود کرد. با توجه به این که چهار دهه پیش از این همین کاراکتر راکی بود که او را به شهرت و موفقیت رساند، استالونه نیز از دوست خیالی قدیمی خود راکی بالبوا تشکر کرد که همواره بهترین دوستش بوده است.

    در قسمت جوایز تلویزیونی نیز شگفتی‌هایی رخ داد. یکی از این شگفتی‌ها اعطای جایزه بهترین سریال کمدی به سریال «موتزارت در جنگل» در حضور رقبای شناخته‌شده‌تری مانند «ویپ» و «نارنجی سیاهی تازه است» بود. البته در بخش سریال‌های درام هم با اتفاقی مشابه روبه‌رو بودیم و در حضور سریال‌های مطرحی چون «بازی تاج و تخت» و «امپراتوری» جایزه به «آقای روبات» اعطا شد.  البته انتخاب کریستین اسلیتر از سریال «آقای روبات» و مورا تیرنی از سریال «رابطه» به عنوان برندگان جوایز بازیگران نقش مکمل نیز به نوبه‌ی خود در خراب کردن پیش‌بینی‌ها نقش بسزایی داشت. می‌توان به این شگفتی‌ها جوایز گیل گارسیا برنال، راشل بلوم و در نهایت لیدی گاگا را نیز اضافه کرد.

    شگفت اینکه حتی خود وینسلت نیز از بردن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در حضور رقبایی چون آلیسیا ویکاندر و هلن میرن تعجب کرده بود. آرون سورکین نیز که برای نوشتن فیلمنامه «استیو جابز» جایزه بهترین فیلمنامه را دریافت کرده بود، اعتراف کرد : «گمان می‌کردم که شانس من برای بردن این جایزه به همان اندازه‌ای است که احتمال دارد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در یک کمدی یا موزیکال را برنده شوم.»

    از شگفتی‌سازان که بگذریم برخی برندگان هم بودند که بسیاری پیش از مراسم با اطمینان از برد آنها سخن می‌گفتند. در صدر آن‌ها می‌توان به انیمیشن تحسین‌شده‌ی «پشت و رو»، و درام «پسر شائول» اشاره کرد که به ترتیب جوایز بهترین فیلم پویانمایی و بهترین فیلم خارجی زبان را از آن خود کردند.

    باید اعتراف کرد که اعطای جایزه بهترین سریال کوتاه به «تالار گرگ» و جایزه بهترین بازیگر مرد در یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی به اسکار آیزاک برای بازی در «یک قهرمان نشانم بده» نیز دور از انتظار نبود و صد البته پیش‌بینی جایزه بهترین بازیگر مرد در یک سریال درام برای جان هام در فصل آخر «مد من» نیز کار دشواری نبود.

    فهرست برندگان جوایز گلدن گلوب :

    بهترین فیلم درام : «بازگشته از گور»

    بهترین فیلم موزیکال یا کمدی : «مریخی»

    بهترین فیلم پویانمایی : «پشت و رو»

    بهترین فیلم خارجی زبان : «پسر شائول»

    بهترین کارگردان : الخاندرو گونزالس ایناریتو برای «بازگشته از گور»

    بهترین بازیگر مرد در یک فیلم درام : لئوناردو دی‌کاپریو در «بازگشته از گور»

    بهترین بازیگر زن در یک فیلم درام : بری لارسون در «اتاق»

    بهترین بازیگر زن در یک فیلم کمدی : جنیفر لارنس در «جوی»

    بهترین بازیگر مرد در یک فیلم کمدی : مت دیمن در «مریخی»

    بهترین بازیگر نقش مکمل مرد : سیلوستر استالونه در «کرید»

    بهترین بازیگر نقش مکمل زن : کیت وینسلت در «استیو جابز»

    بهترین فیلمنامه : آرون سورکین برای «استیو جابز»

    بهترین موسیقی متن فیلم : انیو موریکونه «هشت منفور»

    بهترین ترانه فیلم : «نوشته بر دیوار» از فیلم «اسپکتر»

    بهترین سریال درام : «آقای روبات»

    بهترین سریال کمدی : «موتزارت در جنگل»

    بهترین فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه : «تالار گرگ»

    بهترین بازیگر زن در یک سریال درام : تاراجی پی.هنسون در «امپراتوری»

    بهترین بازیگر مرد در یک سریال درام : جان هام در «مد من»

    بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی : گیل گارسیا برنال در «موتزارت در جنگل»

    بهترین بازیگر زن در یک سریال کمدی : راشل بلوم در «دوست دختر سابق دیوانه»

    بهترین بازیگر زن در یک فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه : لیدی گاگا در «داستان وحشت آمریکایی : هتل»

    بهترین بازیگر مرد در یک فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه : اسکار آیزاک در «یک قهرمان نشانم بده»

    بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال‌ها، فیلم‌های تلویزیونی یا سریال‌های کوتاه : مورا تیرنی در «رابطه»

    بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سریال‌ها، فیلم‌های تلویزیونی یا سریال‌های کوتاه : کریستین اسلیتر در «آقای روبات»

    mm

    ‘mm

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.