• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرهدف عنوان کرد

    تقدیمی هدف:

    آمادگی مقابله با حوادث طبیعی کلان وجود ندارد/ ضرورت تقویت و به روزرسانی تجهیزات و امکانات

    mm

    رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه گاهی احساس می‌شود هیچ آمادگی در مقابل حوادث طبیعی کلان در کشور وجود ندارد، گفت: آمادگی مقابل حوادث، به روزرسانی و تقویت تجهیزات و امکانات ضروریست.

    ناصر چرخساز در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری خبرهدف، در ارتباط با فراخوان مسابقه پذیرایی از یک میهمان ناخوانده، اظهار داشت: این مسابقه توسط کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش همگانی برگزار می‌شود که محورهای آن آمادگی جامعه، آمادگی مراکز امدادی و درمانی و ابنیه و زیرساخت‌ها است.

    وی افزود: این مسابقه به یاد جانباختگان زلزله رودبار و منجیل برگزار می‌شود و امیدواریم که از این طریق بتوانیم هشدارهای لازم را جهت آمادگی مردم در مقابل زلزله بیشتر کنیم.

    رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: گاهی احساس می‌شود در کشور هیچ آمادگی در مقابل زلزله نداریم در حالی که مردم باید بدانند که هر لحظه ممکن است میهمان ناخوانده و سرزده همچون زلزله وارد حریم آنها شود و بر همین اساس نیاز است که خودشان را آماده کنند.

    چرخساز اضافه کرد: در بسیاری از مواقع آمادگی در مقابل زلزله میان مردم و گاهی میان مسئولین نیست و دائم باید در این زمینه هشدار داد تا آمادگی ایجاد شود البته این هشدار تنها برای ایجاد ترس نیست بلکه جهت به روزرسانی آموزش‌ها، تجهیزات و امکانات است تا بتوان زلزله را مدیریت کرد.

    وی با تأکید بر اینکه تجهیزات و امکانات در لایه‌های مختلف همچون بیمارستان‌ها، مدارس و حتی در منازل باید ارتقا یابد، گفت: برخی از دستگاه‌ها بر اساس وظیفه ذاتی خود خدمات لازم را جهت ایجاد آمادگی ارائه دهند و آمادگی‌های لازم را از لحاظ ذخایر و تجهیزات داشته باشند البته سازمان امداد و نجات سال گذشته بخشی از ذخایر خود را استفاده کرد و امسال رئیس جمهور در این زمینه دستور خاص داده و ان‌شاءالله بتوانیم خدمات لازم را فراهم و به زودی وارد بحث تکمیل ذخایر شویم.

    رئیس سازمان امداد و نجات  با بیان اینکه هم اکنون مقدمات را فراهم کرده و دولت هم وعده‌هایی در این زمینه داده است گفت: به محض وصول مصوبه‌های مالی ذخایر امداد و نجات به صورت کامل تجهیز و تکمیل می‌شود.

    چرخساز در ادامه به بافت‌های فرسوده در کشور اشاره کرد و افزود: این مسئله در بروز خسارات ناشی از حوادث بسیار تأثیرگذار بوده و بخش زیادی از مناطق آموزشی و درمانی فرسوده هستند لذا باید مقاوم‌سازی صورت گیرد و زیرساخت‌های متعددی برای آن ایجاد شود.

    وی به حادثه شهران و ترکیدگی لوله گاز در این منطقه از تهران اشاره کرد و بیان داشت: چنین حوادثی نشان می‌دهد که همه باید آمادگی داشته باشیم و با قدرت بتوانیم علاوه بر آمادگی مدیریت لازم را داشته باشیم.

    رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه بسیاری از ادارات و مراکز آموزشی و درمانی نیاز به مقاوم‌سازی جهت مقابله با زلزله را دارد، تصریح کرد: خطر زلزله در کمین ما است و علیرغم اینکه کارهای زیادی انجام شده ولی هنوز نیاز به مقاوم‌سازی و به روزرسانی تجهیزات داریم.

    به گفته چرخساز، جهت آمادگی در برابر زلزله خیلی از کارها انجام شده به طور مثال استان‌های معین تشکیل شده است و در صورتی که در یک نقطه کشور حادثه‌ای به وقوع بپیوندد بقیه نقاط اطراف و مناطق معین باید آمادگی لازم را داشته باشند که خدا را شکر هم اکنون آمادگی نسبی در کشور ایجاد کرده‌ایم ولی نمی‌توان به این میزان بسنده کرد.

    وی گفت: آمادگی در کشور مقابل حوادث کلان را نداریم ولی در ارتباط با حوادثی که به صورت جزئی و منطقه‌ای رخ دهد آمادگی نسبی وجود دارد و به طور کلی نیاز به تقویت و به روز‌رسانی آمادگی‌ها داریم. کشور ما حادثه‌خیز است و تقریباً اکثر حوادث و بلایا در آن به وقوع می‌پیوندد.

    رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه هیچ جای ایران مصون از خطر نیست، گفت: در ارتباط با ریزگردها نیز سازمان امداد و نجات آموزش‌های همگانی را ارائه کرده و هر جا لازم بوده هشدار داده‌ایم. استان‌های درگیر نحوه مقابله و مواجهه با این پدیده را فرا گرفتند و در صورت نیاز و درخواست از ما به عنوان فعالیت عملیاتی می‌توانیم در این مبحث وارد عمل شویم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.