رئیس مجلس: حمله به سفارت عربستان کار اشتباهی بود

zz

چاپ

سیا یک نهاد تروریستی است و سپاه،چشم و چراغ ملت

سیاست > مجلس – رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:حمله به سفارت عربستان کار اشتباهی بود لذا وزارت کشور باید با کسانی که تقصیر داشتند برخورد کند.

به گزارش خبرهدف، علی لاریحانی در آغاز جلسه علنی صبح امروز مجلس با اشاره به اينکه «مجلس نیز موضوع حمله به سفارت عربستان را بررسی و مورد پیگیری قرار خواهد داد»؛ گفت: اقدامات مقامات سعودی ریشه‌های دیگری دارد، دولت سعودی که نماینده سرزمین وحی است از خود چهره کشوری ماجراجو را نشان می‌دهد.

وي با انتقاد از طرح‌های اخیر کنگره آمریکا گفت: در مورد اقدامات اخیر برخی نمایندگان آمریکا و طرح‌های سرهم بندی شده آنها باید گفت هر سه طرحی که مطرح کرده‌اند، نامی جز ایذا بر آن نمی‌توان نهاد که قصد آنها تخریب پرونده حل و فصل اتمی است که ایران و ۱+۵ به ثمر رسانده‌اند. اگر حکومت آمریکا از یکپارچگی در تصمیم‌گیری برخوردار نیست، هزینه آن را سایر ملت‌ها نباید بدهند. اقدامی که چندی پیش در مورد روادید در خلال بودجه آمریکا انجام گرفت،قطعا مخالف روح برجام بود و اگر آن را اصلاح نکنند، از طرف ایران مقابله به مثل خواهد شد و در این زمینه تدبیر شده است.

وی تصریح کرد: در مورد این چند طرح نیز اگر دولت آمریکا مانع نشود، نمایندگان ملت در مجلس طرح‌های مقابل آن را به اجرا در خواهند آورد. چه معنایی دارد در مورد سپاه پاسداران و سپاه قدس که چشم و چراغ ملت ایران در امنیت کشور هستند با گستاخی، طرح‌های ناشیانه مطرح می‌کنند. اگر نیروی قدس در مقابل تروریست‌ها حضور نداشت که شما ده‌ها حادثه شبیه پاریس را مشاهده کرده بودید.

وی گفت: سپاه و نیروی قدس مستحق تحقیر جیره‌بگیران صهیونیست در کنگره و سنا نیستند، بلکه سیا یک نهاد تروریستی است که در ماجرای

zz

zz

به کرات با تروریست‌ها زد و بند داشته است.

اين خبرکامل مي شود…

2727