• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • رضا عطاران و جواد عزتی گیشه سینماها را فتح کردند

    رضا عطاران و جواد عزتی گیشه سینماها را فتح کردند

    تقدیمی هدف:

    رضا عطاران و جواد عزتی گیشه سینماها را فتح کردند

    ۲ اثر از بهمن کامیار هم‌زمان روی‌ پرده سینماهاست | «هزارپا» هم‌چنان می‌فروشد

    فرهنگ > سینما – با اکران «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی و بازی رضا عطاران و جواد عزتی، فروش سایر کمدی‌های در حال نمایش زیر سایه این فیلم قرار گرفت.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، همانطور که پیش‌بینی می‌شد اکران کمدی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی جان تازه‌ای به سینماها بخشید و یک بار دیگر رضا عطاران و جواد عزتی گیشه‌ها را فتح کردند.

    سانس‌های فوق‌العاده برای نمایش این فیلم در بیشتر پردیس‌ها از جمله کورش، مگامال، آزادی و … همچنان ادامه دارد و طبیعی است که استقبال در روزهای پایانی هفته یعنی پنج‌شنبه و جمعه بیشتر از دیگر روزهای هفته شد. حضور بازیگران و عوامل این فیلم در مراسم اکران‌های مردمی این فیلم نیز در استقبال بیشتر مخاطبان تاثیر زیادی دارد.

    «هزارپا» داستان دزدی است که به‌طور اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوءاستفاده کند….  این فیلم در حالی وارد دومین هفته اکران شد که به رقم 4 میلیارد فروش دست پیدا کرده است. رضا عطاران و جواد عزتی زوج کمدی این فیلم را تشکیل دادند و از آنجاییکه هر دوی این چهره‌ها در سال‌های اخیر فروش خوبی را برای فیلم‌هایی که در آنها بازی کرده‌اند به همراه داشتند می‌توان به ادامه فروش خوب این فیلم امیدوار بود.

    کارگردانی با دو فیلم

    در میان فیلم‌هایی که در حال حاضر روی پرده است دو اثر از یک کارگردان در حال اکران است، «مرداد» و «در وجه حامل» دو فیلم ساخته بهمن کامیار هستند و جالب اینکه همزمان با هم روی پرده هستند. «در وجه حامل» یک ماه از اکرانش می‌گذرد و مرداد تنها 9 روز است که به نمایش عمومی درآمده است.

    «در وجه حامل» روایتگر داستان زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می‌شود و در پی حل آن است. مصطفی کیایی که خودش در مقام کارگردان فیلم «چهارراه استانبول» را در حال اکران دارد تهیه‌کننده این فیلم است و ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا و … نیز بازیگران آن هستند.

    تاثیر اکران «هزارپا» بر فروش دیگر کمدی‌ها

    کمدی «تگزاس» اما تعداد زیادی از سالن‌هایش را از دست داد اما توانست نزدیک به یک میلیارد دیگر نیز فروش داشته باشد. در واقع دور از انتظار نیست که با اکران «هزارپا» که یک کمدی جدید است و از حضور رضا عطاران و جواد عزتی بهره برده است فروش سایر فیلم‌های کمدی تحت تاثیر قرار بگیرد. «خجالت نکش» رضا مقصودی هم از این قضیه مستثنی نبود و در هفته گذشته تنها 50 میلیون تومان بر رقم فروشش اضافه شد. احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، شهره لرستانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و بازیگران «خجالت نکش» هستند. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد در سن میانسالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند.

    افزایش سالن‌های «دشمن زن»

    «دشمن زن» کریم امینی در حال حاضر در 100 سالن سینما در حال اکران است و بعد از «هزارپا» بیشترین سالن را در اختیار دارد. هفته گذشته نیز اعتراض عوامل و تهیه کننده این فیلم به شرایط نابرابر اکران ادامه داشت و حسین فرحبخش خواستار رسیدگی به شرایط اکران این فیلم بود. «دشمن زن» ساخته کریم امینی است و سام درخشانی، گوهر خیر اندیش، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی و … از بازیگران آن هستند. جواد یساری نیز پس از سال‌ها ممنوع‌الفعالیتی در این فیلم حضور داشته و به اجرای یک قطعه موسیقی شاد پرداخته است.

    در ادامه می‌توانید میزان فروش فیلم‌ها در هفته گذشته را در جدول زیر بخوانید.

    نام فیلم نام کارگردان تعداد روزهای نمایش تعداد سالن‌های نمایش میزان فروش
    تگزاس مسعود اطیابی 86 روز 65 سالن 13 میلیارد و 150 میلیون تومان
    خجالت نکش رضا مقصودی 72 روز 87 سالن 4 میلیارد و 300 میلیون تومان
    هزارپا ابوالحسن داودی 8 روز 120 سالن 3 میلیارد و 950 میلیون تومان
    عصبانی نیستم رضا درمیشیان 72 روز 41 سالن 3 میلیارد و 400 میلیون تومان
    چهارراه استانبول مصطفی کیایی 72 روز 36 سالن 3 میلیارد و 350 میلیون تومان
    دشمن زن کریم امینی 30 روز 100 سالن 2 میلیارد و 200 میلیون تومان
    دلم می‌خواد بهمن فرمان‌آرا 23 روز 59 سالن 1 میلیارد و 350 میلیون تومان
    دارکوب بهروز شعیبی 16 روز 72 سالن 850 میلیون تومان
    به وقت خماری محمدحسین لطیفی 16 روز 75 سالن 570 میلیون تومان
    خاله قورباغه افشین هاشمی 16 روز 90 سالن 420 میلیون تومان
    در وجه حامل بهمن کامیار 30 روز 17 سالن 180 میلیون تومان
    شماره 17 سهیلا محمود غفاری 23 روز 10 سالن 100 میلیون تومان
    مرداد بهمن کامیار 9 روز 9 سالن 35 میلیون تومان

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.