• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روحانی: اتحادیه اروپا به آمریکا برای اجرای برجام فشار آورد

    تقدیمی هدف:

    روحانی: اتحادیه اروپا به آمریکا برای اجرای برجام فشار آورد

    لاریجانی: توسعه روابط پارلمانی‌وتجاری بین ایران-بلژیک | ایران خواهان گسترش‌روابط با اتحادیه اروپا

    سیاست > دولت – رئیس مجلس نمایندگان بلژیک در سفری که به ایران داشت با روسای جمهور و مجلس ایران دیدار و گفتگو کرد. فضای پسابرجام محور اصلی مذاکرات دوجانبه بود.

    به گزارش خبرهدف، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز شنبه در دیدار “زیگفرید براک” رییس مجلس نمایندگان بلژیک، با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران استفاده از فضای مناسب بوجود آمده بعد از برجام برای توسعه روابط با اتحادیه اروپا از جمله بلژیک است، اظهارداشت: باید از فضای بعد از برجام حداکثر استفاده را برای توسعه مناسبات و استحکام روابط دوجانبه و چندجانبه بعمل آوریم.

    اهم اظهارات ریاست جمهور را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

    *ایران خواهان گسترش روابط خود با اتحادیه اروپا است، بی‌تردید دو طرف با اراده مشترک می‌توانند از شرایط موجود به نفع منافع ملت‌های خود نهایت استفاده را به عمل آورند.

    *در دولت یازدهم تلاش کردیم روابط ایران با دنیا هموار شده و مشکلات برطرف شود و در دوره جدید به دنبال آن هستیم تا از فضای بسیار مناسبی که در دولت قبلی بوجود آمده برای بهبود و تأمین منافع ملت‌ خود استفاده کنیم و امیدوارم در این مسیر، کشورهای دوست از جمله بلژیک در ایجاد فضای مناسب برای تقویت مناسبات اقتصادی و فعالیت‌ تجار و بخش خصوصی فعال‌تر عمل کنند.

    *در برجام ایران و ۱+۵ توانستند در یک مسأله مهم به نام هسته‌ای به توافق برسند و این یکی از موفقیت‌های بزرگ میز مذاکره در یک مسأله پیچیده بود که می‌تواند الگویی برای مسایل پیچیده منطقه‌ای و جهانی باشد.

    *معتقدیم تنها دستگاهی که می‌تواند اعلام کند که ایران به تعهدات خود بر برجام عمل کرده است، فقط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و جمهوری اسلامی ایران براساس گزارشات آژانس ، به تعهدات خود در چارچوب برجام پایبند بوده است و انتظار داریم که طرف‌های مقابل نیز کاملاً به تعهدات خود در چارچوب این توافق پایبند باشند.

    *از اتحادیه اروپا انتظار داریم که اولاً به طور کامل به توافق برجام عمل کرده‌ و ثانیاً به آمریکا نسبت به پایبندی‌ به تعهداتش در برجام فشار آورده و به آنها پیام قاطعی داده شود.

    *اقدامات تروریستی در تهران و بروکسل به این معناست که دو کشور دشمن مشترکی در این زمینه دارند و لازم است که در مقابله با این معضل با یکدیگر همکاری و مشارکت داشته باشند.

    بروکسل برای ارتقاء روابط خود با ایران اهمیت بسیار زیادی قایل است

    زیگفرید براک رییس مجلس نمایندگان بلژیک نیز در این دیدار، با تأکید بر اینکه تصمیم قطعی بلژیک تقویت مناسبات دوجانبه با ایران است، گفت: بسیار مصمم هستیم که همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه مرتبط با اتحادیه اروپا را با جمهوری اسلامی ایران توسعه دهیم.

    *حضور هیأت‌های مختلفی از پارلمان بلژیک در تهران طی ماه‌های اخیر نشان‌دهنده آن است که بروکسل برای ارتقاء روابط خود با ایران اهمیت بسیار زیادی قایل است و معتقدیم در شرایط کنونی باید از فرصت بزرگ برجام استفاده کرده و تلاش‌های بیشتری برای رفع موانع و توسعه روابط بویژه در حوزه تجاری و اقتصادی به نفع ملت‌های خود به عمل آوریم.

    *برجام نه تنها برای ایران بلکه برای بلژیک و اتحادیه اروپا از اهمیت زیادی برخوردار است و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که اتحادیه اروپا به همه تعهدات خود عمل کند.

    *برقراری و بهبود تبادلات بانکی را به نفع دو طرف می‌دانم و برخی مشکلات موجود باید هر چه سریع‌تر برطرف شده و کانال‌های باثبات بانکی بین تهران و بروکسل برقرار شود.

    *همکاری با جمهوری اسلامی ایران در این حوزه به نفع تمامی کشورهایی است که با تروریسم مقابله می‌کنند. بلژیک قربانی تروریسم است و مصمم است همکاری‌های نزدیکی با تهران در این حوزه برقرار کند.

    تروریسم دغدغه مشترک بین ایران و بلژیک

    رئیس مجلس نمایندگان بلژیک امروز با علی لاریجانی رئیس مجلس ایران دیدار و گفتگو کرد.

     

    اهم اظهارات رئیس مجلس را در ادامه می خوانید؛

    *{با اشاره به رفت و آمدهای پارلمان ایران و بلژیک}در سال گذشته نیز رئیس سنای بلژیک به ایران آمدند لذا این رفت و آمدها از گذشته وجود داشته است.

    *{در خصوص مذاکره امروز با رئیس پارلمان بلژیک}در این مذاکره در مورد محورهای توسعه ایران در آینده به خصوص درباره 6 محور استراتژیک مصوب در قانون برنامه ششم توسعه و زمینه سرمایه گذاری ایران در کشورهای دیگر صحبت شد.

    * همچنین در خصوص زمینه همکاری‌های گسترده‌تر به ویژه در مورد بحران های منطقه‌ای و تروریسم به عنوان دغدغه مشترک ایران و بلژیک بحث و بررسی شد که این مورد نیازمند همکاری‌های بین‌المللی است.

     

    *همچنین موافقت شد تا در توسعه روابط پارلمانی، تجاری، اقتصادی بین دو کشور و همکاری بیشتر برای برقراری صلح و امنیت در جهان گام‌های اساسی برداشته شود.

    لزوم رفع موانع بانکی برای همکاری‌های اقتصادی

    اهم اظهارات رئیس مجلس نمایندگان بلژیک را در ادامه می خوانید:

    *امروز در جلسه مذاکره با رئیس مجلس ایران موضوعات مهمی مورد بحث قرار گرفت به خصوص به روابط دو جانبه بین ایران و بلژیک که به میانه قرن نوزدهم باز می‌گردد اشاره و بر همکاری این دو کشور به خصوص در دوره پسابرجام و برنامه‌ریزی در این راستا تأکید شد.

    *تلاش‌ها در جهت ارتقاء مناسبت‌ها نسبت به گذشته باید ارتقاء یابد، همچنین برنامه دولت و مجلس ایران برای بهبود و پیشبرد اهداف اقتصادی در این کشور بنا نهاده شده که موفقیت‌آمیز خواهد بود.

    *ما اروپایی‌ها با تمامی سیاست‌ها و دیدگاه‌های کشور آمریکا موافق نیستیم لذا در مسیر خود عمل خواهیم کرد، در واقع تأکید داریم دفتر اتحادیه اروپا در ایران تأسیس شود تا مشکلات بین دو کشور رفع گردد.

    *هر دو طرف باید تلاش کنند موانع بانکی برطرف شود در غیر این صورت تجارت بین دو کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

    *

    *در این خصوص نیز توافقاتی حاصل شد تا حقوق بشر در چارچوب حقوقی بنا نهاده شود، در واقع مشکلات حقوق بشر در پارلمان بلژیک نیز وجود دارد که باید برطرف شود.

    *بر مبنای مفاد حقوق بشر فرهنگ و سنت ایرانی قابل احترام است ما نیز به آن احترام گذاشته ضمن اینکه علاقمندیم با فرهنگ و سنت ایرانی بیشتر آشنا شویم.

    *دیدار امروز با رئیس جمهور و رئیس مجلس ایران برای افزایش همکاری بین دو کشور مناسب بوده ضمن اینکه ما آمادگی لازم برای ارتقاء همکاری‌ها را داریم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.