• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روحانی: اخلاق در انتخابات قربانی نشود

    تقدیمی هدف:

    روحانی: اخلاق در انتخابات قربانی نشود/ به رقیب اخم نکنیم

    از نشاط مردم خوشحال شویم، کینه‌ها رنج‌دهنده هستند | برای چه و که باید دین خود را بفروشیم؟

    سیاست > دولت – رئیس جمهور کشورمان خواستار توجه به گفتمان تولید و اشتغال و کار در سال جاری شد.

    به گزارش خبرهدف  حسن روحانی در آئین افتتاح پروژه های عمرانی در مازندران افزود : باید بگذاریم این مرغ خوش آواز اخلاق و آرامش در زندگی ما ادامه داشته باشد و به آن تیراندازی نکنیم و این فرشته اخلاق همچنان بالای سر ما به پرواز بپردازد. نباید اخلاق در انتخابات قربانی شود.

    وی گفت : برای چه و که باید دین خود را بفروشیم ، چرا باید اخلاق و صداقت را فدا کنیم، باید شرایطی ایجاد کنیم که انتخابات اخلاقی و شکوهمند داشته باشیم و به خیر کشور و دین مبین اسلام باشد.

    اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

    * شرایط انتخاباتی ما با کشورهای اروپایی و آمریکایی تفاوت دارد و ما زیر چتر ولایت فقیه ، قانون اساسی و بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داریم و از همه مهم تر ، ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم و باید ادبیات ما نیز با شرایط بزرگان دین ما همخوانی داشته باشد.

    *باید همه ما کینه ها را کنار بگذاریم و برادرانه در کنار یکدیگر کار کنیم ، چرا که کینه ها خواب و نشاط را از انسان سلب می می کند. ما باید زمینه ای را فراهم کنیم که مردم ما در سایه نشاط و شادابی و امنیت زندگی کنند.

    *ما باید رقیب را بپذیریم و نباید نسبت به حضور رقیب اخم کنیم و نگران باشیم ، نباید به گونه ای فکر کنیم که حضور رقیب زندگی را بر ما تنگ می کند و با دیدن آن ، جوری حرکت و به گونه ای برخورد کنیم که انگار نمی خواهیم رقیب را ببینیم.

    *ما همه اهل یک کشور و مملکت هستیم و باید برای آبادانی کشور تلاش داشته باشیم و همه تلاش خود را برای تولید و اشتغال جوانان به کار بگیریم .

    *همه ما باید از خوشی و نشاط مردم خوشحال باشیم و دست به دست هم بدهیم تا کارها پیش برود.

    * همه باید گفتمان خود را کار و تلاش و اشتغال قرار دهیم، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید با یک تحرک بسیار خوب و حضور باشکوه مردم همراه شود چراکه ما در شرایط حساسی قرار داریم و باید وحدت و قدرت خود را به دنیا نشان دهیم.

     

    *این روند نیز با برنامه ریزی در روزهای آخر دولت یازدهم ادامه داشته و این نمایش تلاش کارگزاران دولت، نمایندگان مجلس و به طور کلی همت ملی است.همه ما باید از تحرکی که برای توسعه کشور انجام می شود و از نشاط مردم خوشحال باشیم.

    *{با اشاره به وضعیت سرمازدگی باغ های مرکبات مازندران}: دولت در حد مقدور کمک هایی را برای جبران خسارات به باغداران داشته است. کارهای بزرگی در حوزه های عمرانی در استان مازندران در دست اجراست و دولت مصمم به خدمتگزاری به مردم است.

    *{در فرمان افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان مازندران پس از استماع گزارش دکتر قاضی‌زاده هاشمی}: موضوع سلامت، بهداشت و درمان در کشور بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از افتخارات دولت تحولی است که در این راستا حاصل شده است.

    *{در استان مازندران ۳ هزار تخت بیمارستانی وجود داشته که در طول سال‌های گذشته بیش از هزار تخت به آن اضافه شده و با برنامه‌ریزی مسئولان هزار تخت دیگر نیز در برنامه کاری قرار دارد. البته این به معنای آن نیست که توانسته‌ایم به نقطه مطلوب برسیم و باید اقدامات در این راستا ادامه پیدا کند.}

    *{ در فرمان افتتاح پروژه‌های وزارت جهاد و کشاورزی در استان مازندران}:اگر سه وزارتخانه نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای تجهیز اراضی و فناوری‌های مدرن دست به دست هم بدهند، هدف دستیابی به تولید و اشتغال به خوبی حاصل خواهد شد.مردم مازندران علاقمند به کار و کوشش هستند و باید به آنان کمک کنیم.

    * استفاده چندباره از اراضی در طول سال را بسیار مهم است. در برخی از کشورهای جنوب شرق آسیا، از بعضی از اراضی در طول یکسال، ۸ بار استفاده می‌شود و ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم امکان استفاده چند باره را از اراضی خود در کشور، ایجاد کنیم.

    * باید خود را برای یک تحول بزرگ در کشور آماده کنیم، امروز زمینه برای صادرات انواع محصولات کشاورزی، فراهم است و ایجاد بنادر و توسعه آنها نیز تسهیل‌کننده آن خواهد بود، البته باید همپای آن در زمینه سازماندهی هم تلاش کنیم.

    *{ در فرمان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های وزارت ورزش و جوانان در استان مازندران نیز با تقدیر از دست‌اندرکاران ورزش کشور و قهرمانان ملی که در صحنه‌های مختلف ورزشی برای ملت ایران افتخارآفرینی کردند}: بهره‌برداری از ۱۱۹۰ پروژه ورزشی در طول ۳.۵ سال گذشته در کشور، افتخاری برای دولت است و نشان می‌دهد که ملت ایران مردمی ورزش دوست بوده و خادمان مردم هم گام‌های خوبی در راستای توسعه ورزش برداشته‌اند.ورزش تضمین‌کننده سلامت جامعه بوده و برای نسل جوان اهمیت فراوانی دارد.

    .

    *امروز مسأله تقویت ارتباطات با زندگی، شغل، فناوری، علم و رابطه با جهان در ارتباط است و دیگر تنها یک موضوع تشریفاتی و لوکس نیست، بلکه به عنوان یک ضرورت مطرح است. در طول سال‌های گذشته، تلاش‌های زیادی از سوی دولت صورت گرفته تا ثابت کنیم، مسأله تقویت ارتباطات مجازی و شبکه‌های اجتماعی که برخی تصور می‌کردند باید هر وقت دلشان خواست این شبکه‌ها را ببندند، یک ضرورت است و میلیون‌ها جوان و افراد تحصیلکرده، کشور نیاز به آن دارند.

     

    *اقداماتی که در این دولت برای اکتشاف معادن انجام شده است، ۲.۵ برابر ۹۰ سال گذشته است و این کار بزرگی است که در دولت یازدهم انجام شده و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

    *{ با اشاره به آمارهای خوشحال‌کننده در کل مناطق کشور}: کشف و اکتشاف معادن می‌تواند به اشتغال‌زایی کمک کند. طبق آمار بانک مرکزی وضعیت معادن در سه ماهه اول و دوم سال نشان می‌داد که رشدی ندارد، اما در ۳ ماهه سوم سال بانک مرکزی اعلام کرد که معادن کشور رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

    *اید به سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، بخش خصوصی، کارگران، مهندسان و ملت ایران تبریک گفت که چنین کار بزرگی را انجام داده‌اند و باید ادامه یابد.باید همانطور که مقام معظم رهبری بر امر اشتغال و تولید در سال جاری تأکید کرده‌اند، کار مضاعف انجام دهیم و به آنچه که هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسیم. مسأله اشتغال و کارآفرینی برای همه روستائیان و کل کشور حائز اهمیت است.

    * باید برای هر روستا، مزیت‌هایی در نظر بگیریم و طرح مورد نظر وزارت کار و تأمین اجتماعی مبنی بر اینکه برای هر روستا یک محصول اصلی که دارای مزیت است، تعریف شود، باعث تحرک در زندگی و اشتغال مردم خواهد شد.

    *{با تأکید بر اینکه بخش خصوصی در صنعت گردشگری فعال شده و حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است}: با ساخت هتل‌ها، زیربنای گردشگری کامل می‌شود و تجهیز ناوگان هوایی، ریلی، بنادر و دیگر زیرساخت‌ها، به این صنعت کمک می‌کند. گردشگری یکی از راه‌های سریع اشتغال‌زایی است و با توجه به جاذبه‌های فراوان مذهبی و گردشگری ایران، می‌توان توریست‌های فراوانی را جذب کشور کرد.

    *{با اشاره به حساسیت‌های برخی در کشور، برای برنامه صد روزه اول دولت یازدهم و همچنین اقدامات مهم این دولت در همین زمینه}در همان صد روزه اول دولت با آقای آخوندی و رییس سابق بنیاد مستضعفان جلسات متعددی در باره جاده شمال برگزار شد و یکی از دستگاه‌های امنیتی در این زمینه مسایلی داشت. اما متأسفانه برای اتمام این پروژه، زمان طولانی سپری شد و در طول ۱۷ سال گذشته تنها ۳۰ درصد تحرک داشت.

    *امیدواریم پروژه تهران – گچسر از جاده شمال در دولت یازدهم، انجام شود چرا که جاده شمال، ملی بوده و برای همه مردم ایران حائز اهمیت است. سه طرح جاده فیروزکوه، هراز و شمال، مهم‌ترین کار دولت یازدهم برای مردم ایران است و امیدواریم قدم به قدم جلو برویم.خوشحالیم که پروژه‌های دولت تدبیر و امید به اندازه‌ای زیاد است که برای افتتاح آنها، فرصتی نمی‌شود.

    رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت صبح امروز برای افتتاح 34 طرح آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرائی 9 طرح به مازندران سفر کردند.

    بهره برداری از طرح ها و آغاز عملیات اجرائی آنها به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور رئیس جمهوری در بندر امیرآباد آغاز شد .پیش از بهره برداری یا کلنگ زنی مجموعه طرح های هر وزارتخانه ، وزیران دولت به صورت جداگانه گزارشی را با حضور در محل اجرای طرح ها به رئیس جمهوری ارائه کردند و سپس دکتر روحانی دستور افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی را صادر کرد.

    برای اجرای 34 طرح زیربنائی ، عمرانی و اقتصادی در بخش های مختلف که بیش از هشت هزار نفر اشتغال زایی دارد ، افزون بر 18 هزار و 650 میلیارد ریال هزینه شده است .

    راه اندازی نخستین کارخانه تولید کاغذ تحریر کشور ، 6 پست اسکله با ظرفیت 3.5 میلیون تن ، دیوار حفاظتی، تجهیزات تخلیه و بارگیری ، سیلوی 46 هزار تنی غلات ،انبار ذخیره روغن 7 هزار و 500 تنی در بندر امیر آباد ، واحد ذغالشویی 700 هزار تنی البرز شرقی ، تونل پل سفید و 40 کیلومتر از بزرگراه قائمشهر- تهران، تونل چالوس- نوشهر، کمربندی ساری و محور بهشهر زاغمز ، بزرگترین پایانه صادراتی خاوریار خاورمیانه و 13 واحد درمانی و بهداشتی از مهم ترین طرح هایی است که به بهره برداری رسیده است .برای آغاز عملیات اجرایی 9 طرح عمرانی و زیربنایی نیز دولت حدود 15 هزار و 220 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی کرده است.

    اتصال اسکله رورو بندرامیرآباد به شبکه راه آهن سراسری، شهرک صنعتی شرق استان، احیای تالاب میانکاله، سالن کشتی پنج هزار نفری ، کارخانه چوب ام دی اف از مهمترین پروژه هایی است که در این سفر عملیات آن اجرایی شد.

    در نخستین سفر رئیس جمهوری به مازندران که در مهرماه سال 94 انجام شد، 46 طرح با اعتباری حدود 10 هزار میلیارد ریالی مصوب شد که تاکنون از لحاظ اعتباری حدود 90 درصد اعتبار آن نقد شد و از لحاظ فیزیکی نیز تعدادی از این پروژه ها به بهره برداری و یا در زمان مقرر مصوب افتتاح می شود.

    در مجموع در دولت تدبیر و امید حدود 5 هزارو 560 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 80 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و برای حدود 150 هزار نفر نیز ایجاد اشتغال شد.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.