• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روحانی: ورود اس۳۰۰ به ایران یک کلمه رمز برای دنیاست

    تقدیمی هدف:

    روحانی: ورود اس۳۰۰ به ایران یک کلمه رمز برای دنیاست

    این دولت با همه سختی‌ها در زمینه بودجه و اعتبارات نسبت به نیروهای مسلح کم نگذاشته است

    aa

    سیاست > دولت – رییس‌جمهور گفت: در برجام موفقیت‌ها و پیروزی‌های فراوانی به دست آوردیم که یکی از این موفقیت‌ها پیروزی اخلاقی ملت ایران بود.

    به گزارش خبرهدف حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی با حضور در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از توانمندی‌های این وزارتخانه در حوزه هوایی بازدید و به ایراد سخنرانی پرداخت.

    اهم سخنان وی به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:

    *در مردادماه سال 95 تفاوت‌هایی با مردادماه سال گذشته داریم، از لحاظ فضایی که در منطقه و جهان برای ایران پیش آمده است.

    *برجام یک کار عظیم و بزرگی بود که بسیاری از نیروها و کارگزاران نظام در بخش‌های مختلف در آن نقش و تاثیر داشتند. در برجام موفقیت‌ها و پیروزی‌های فراوانی به دست آوردیم که یکی از این موفقیت‌ها پیروزی اخلاقی ملت ایران بود.

    *در طول مدت 12 تا 13 سال ما را متهم می‌کردند که مخفیانه در پی ساخت سلاح‌های کشتارجمعی هستیم. ثابت شد که دشمنان تهمت‌های واهی به ما نسبت دادند. ما به دنبال ساخت و انبار سلاح‌های کشتارجمعی نبودیم.

    *برجام صدها خاصیت دارد. بازدید آمانو از پارچین یک بازدید تاریخی در زمینه مسائل حقوقی بود.

    *ثابت شدن دروغگویی بدخواهان ما یکی از موفقیت‌های برجام بود و اینکه آژانس بین‌المللی اعلام کرد نسبت به گذشته پرونده هسته‌ای ایران کاملا بسته شده و کار ما نسبت به آینده و اجرای برجام است. این یک پیروزی حقوقی و فنی و اخلاقی بود که ما به دست آوردیم و وزارت دفاع همه توان فنی خود را برای این کار به کار گرفت.

    *ما باید فاصله‌های خود را با صنعت دنیا جبران کنیم.

    *این دولت با همه سختی‌ها در زمینه بودجه و اعتبارات نسبت به نیروهای مسلح کم نگذاشته است. اعتبارات و بودجه نیروهای مسلح امسال نسبت به سال گذشته دو برابر است.

    *ما علیرغم اینکه ثبات خود را در منطقه حفظ کردیم، به دوستان و همسایگان خود کمک کردیم. اگر به سوریه، عراق و لبنان کمک نمی‌کردیم معلوم نبود چه بر سر آنها می‌آمد.

    *در زمینه موشک‌ها و پهپادها کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است. ورود اس 300 به ایران یک کلمه رمز برای دنیاست. اولین نامه‌ای که درباره اس 300 نوشتم در سال 1368 بود. در سال 68 نامه‌ای به رهبری نوشتیم که نیاز به اس 300 داریم.

    *ما ملتی نیستیم که دورو و دو چهره باشیم، به زبان سخنی بگوییم و در عمل کار دیگری انجام دهیم.
    *ما توانستیم به جهانیان ثابت کنیم اگر فتوای رهبر معظم انقلاب این است که ساخت سلاح هسته ای، انبار سلاح هسته ای و بکار گیری آن نامشروع است؛ ما به این فتوا عمل کردیم.
    *امروز فضای دیگری برای ما ایجاد شده است؛ این را وزارت دفاع و صنعت دفاعی به خوبی می تواند توضیح دهد که فضای بعد از برجام چقدر نسبت به قبل از برجام تغییر کرده است
    * اساس کار این است که خود ما باید در همه زمینه‌ها تلاش و فعالیت کنیم. اقدام کنیم و روی پای خودمان بایستیم . اما گاهی یک همکاری کار ما را چند سال جلو می‌اندازد . گاهی یک نقشه کار ما را جلو می‌اندازد . سرعت مهم است. ما باید فاصله‌هایمان را با صنعت دنیا جبران کنیم.
    *{با اشاره به رونمایی از توربوجت هواپیما } این به این معناست که در این زمینه صنعت دفاعی ما گام بلندی برداشته‌ایم.کم کم در ساخت جنگنده و هواپیما ورود و تخصص پیدا می‌کنیم. ما اگر مسلط شویم ممکن است گاهی موتور هواپیما را از جای دیگری بخریم که ایرادی ندارد ما بتوانیم بسازیم و ورود پیدا کنیم اشکالی ندارد که در مراحل بعدی یک موتور پیشرفته‌تر را بخریم . همین که وارد این صنعت شده‌ایم مهم است .
    * در سال اول جنگ که آمریکایی‌ها رها کرده بودند و رفته بودند و ما هم نمی‌خواستیم که آنها بالای سر ما باشند.آن زمان بسیار سخت بود زمانی که می‌خواستیم موتور را باز کنیم و ببندیم یا یک موشک را می‌خواستیم باز کنیم ببنیدم.من یادم است موتور فونیکس را در اصفهان باز کرده بودند با تعمیرات آن آشنا شوند.
    * خیلی مهم است که ما قدم به قدم توانستیم. البته یک کامپوننت‌هایی بود در هواپیما که ما اصلا باز نمی‌کردیم. اولین بار که می‌خواستیم باز کنیم برای ما عجیب بود بعدها اکثر آنها را باز کردیم تعمیر کردیم . این کار در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد. خیلی مهم بود ما در هر قدمی با بخشی از کار مسلط شویم.
    * لامپ‌های رادار ما که از قدرت افتاده بود کسی فکر نمی‌کرد بشود احیا کرد . من به افسری در آن زمان گفتم اینها را می‌شود احیا کرد؟ می‌گفت لامپ منزل شما می‌سوزد مگر می‌شود احیا کرد. زمانی که ما تلاش کردیم شد دیگر ما یک لامپ نداشتیم . گاهی مجبور بودیم لامپ خارک را ببریم تهران. مال تهران را ببریم خارک، خارک را ببریم جبهه.
    * یک مدت مجبور شدیم هاگ تهران را خاموش کنیم . من به مسئولان بالای خودم این موضوع را نگفته بودم. در جلسه‌ای بحث شد، گفتم هاگ تهران خاموش است. گفتند از کی! گفتم از دو سه ماه پیش . خیلی دچار تعجب شدند در آن جلسه رهبر انقلاب هم حضور داشتند و به من گفتند به چه جراتی این کار را کردی من گفتم چون اگر مشورت می‌کردم همه مخالفت می‌کردید و تردید می‌کردید. آن روز سه ماه هاگ تهران خاموش شد.
    * مگر کسانی که اولین موتورها را درست کردند در چه شرایطی بودند . استعداد ما ایرانیان و عشق ما کمتر نیست و عقب‌ماندگی تاریخی داریم که می‌شود به سرعت جبران کرد. خوشبختانه باور به اینکه که ما قادریم به اهداف بلندمان دست یابیم، هست . همه چیز البته از خداست . هر پیروزی ای از آن خداست. همه جا خدا به ما توفیق می‌دهد . الحمد الله امروز در هر سه مردادی که خدمت شما رسیدیم یک گام به پیش بردیم و کارهای عظیمی شده البته این دولت هم با همه سختی‌ها از لحاظ مادی نسبت به نیروهای مسلح کم نگذاشته است. اعتبارات امروز دو برابر سال ۹۲ است.
    * دولت در همه سختی‌ها اولویت‌های مربوط به نیروهای مسلح را در اولویت قرار می‌دهد و می‌فهمد اولویت دفاعی یعنی چه و اگر ما می‌توانیم با دشمن مذاکره کنیم به خاطر وحدت ملی و قدرت ملی و نیروی مسلح توانمند و رهبری آن است.
    * در این کشورها یا تورم سه رقمی داشتند یا ذخایر ارزی آنها کم شد. مثل ونزوئلا که تورم ۴۰۰ درصدی تجربه کرد و روسیه و آذربایجان نیز ارزش پول ملی دربرابر ارز خارجی از نصف هم کمتر شد اما ایران با وجود مشکلات رشد اقتصادی مثبت بود و امسال نیز در سه ماه اول رشد اقتصادی بالای ۴ درصد است و هدف‌گذاری ما تا پایان سال ۵ درصد است و در تورم هم خوشبختانه به تورم یک رقمی رسیدیم و این کار بزرگی بود که جمهوری اسلامی انجام داده است.
    * دفاع موثر، دفاعی است که دشمن را پشیمان کند و در شرایط مبادا بتواند دشمن را تنبیه کند و کمک صنعت دفاعی به صنعت ما از جمله اهداف صنعت دفاعی ایران است.

    * قسمتی از صنعت دفاعی محرمانه است اما قسمتی که می‌تواند با دیگران همکاری کند باید این کار را بکند و موتور محرکه در صنعت بسیاری کشورهای دنیا هم در صنعت هوایی و هم اینترنت و هم صنایع دیگر اول نیروهای مسلح بودند که وارد شدند و بعد بخش‌های دیگر آمدند و این صنعت‌ها را تجاری‌سازی کردند.
    *{در رابطه با نامه‌ای که در سال ۶۸ به رهبر انقلاب برای خرید S۳۰۰ نوشته بود} حالا بعد از بیست و چند سال به این هدف رسیدیم تا همه قبول کنند و به سهم خود برسند و امروز به این هدف رسیدیم.
    * پیام ما به همسایگان ما این است که قدرت نظامی ما به ضرر مسلمانان و کشورهای همسایه نیست. ما به نفع مسلمانان کار می‌کنیم و امیدوارم یکی دو کشوری که فکر می‌کنند با هرج و مرج‌طلبی و ابزار قرار دادن تروریست‌ها به تفوقی می‌رسند، به اشتباه خودشان پی ببرند.خواست ما دوستی با همه کشورهای مسلمان است. خواست ما دوستی با همسایگان است و کمک به همه کشورهایی که امروز در مقابل تروریسم ایستادگی می‌کنند و این را وظیفه اسلامی و انقلابی و انسانی خودمان می‌دانیم.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.