• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • روس‌ها اوپک را به بازی گرفته‌اند؟

    تقدیمی هدف:

    روس‌ها اوپک را به بازی گرفته‌اند؟

    در صورت عدم توافق اوپک، پیش‌بینی‌ها از افت قیمت نفت به 40 دلار حکایت دارد

    اقتصاد > انرژی – در فاصله زمانی کوتاه باقی‌مانده تا زمان برگزاری جلسه اوپک برای تصمیم‌گیری درباره کاهش تولید، کشورهای تأثیرگذار بر بازار همچنان مواضع ناهماهنگ و متناقضی دارند و همین شرایط بر پیچیدگی اوضاع افزوده است.

    کمتر از یک ماه تا برگزاری جلسه اوپک برای تصمیم‌گیری درباره فریز نفتی باقی مانده‌است اما بنظر می‌رسد شرایط بیش از هر زمان دیگری نسبت به چند ماه گذشته پیچیده است و دستیابی به توافق کاملا در هاله‌ای از ابهام قراردارد؛ آمارها از رکوردشکنی روسیه در تولید نفت حکایت دارند در عوض آمریکا از کاهش تولید در سال جاری میلادی خبر می‌دهد!

    عربستان هم با وجود قول‌های مساعدی که برای پایبندی به توافقات کاهش تولید داده همچنان سیاست “یکی به نعل و یکی به میخ” را دنبال می‌کند. یک روز تهدید می‌کند دوباره سطح تولید را بالا می‌برد فردای آن روز تهدید به هرگونه افزایش تولید را برداشت غلط رسانه‌ها می‌خواند.

    در این میان ظاهرا روس‌ها بیشتر از دیگران “دو دوزه بازی” می‌کنند؛ سطح تولید نفت روسیه در اکتبر ٢٠١٦ میلادی به بیشترین میزان خود از زمان استقلال کشورهای جماهیر شوروی سابق رسید. آن‌گونه که وزارت انرژی روسیه گزارش کرده “سطح تولید نفت این کشور در ماه اکتبر با ٠,١ درصد افزایش نسبت به ماه سپتامبر به ١١ میلیون و ٢٠٠ هزار بشکه در روز رسید که بیشترین مقدار از زمان استقلال کشورهای جماهیر شوروی سابق بشمار می‌رود”.

    از آنجایی که فروش نفت و گاز بیش از یک سوم درآمد دولت روسیه را تشکیل می‌دهد، افزایش سطح تولید نفت این کشور نشان می‌دهد پیوستنش به توافق جهانی فریز نفتی اوپک احتمالا دشوارتر شده باشد.

    عرضه نفت اعضای اوپک نیز در ماه اکتبر در پی افزایش تولید نیجریه، لیبی و عراق رکوردشکنی کرد.

    تولید نفت آمریکا در ٢٠١٦ کاهش مییابد

    بر خلاف روس ها اما رئیس اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرده “تولید روزانه نفت این کشور در سال جاری میلادی با ٨٠٠ هزار بشکه کاهش رو‎به‎رو خواهد شد”.

    ادم سیمینسکی این را هم گفته که ” توافق احتمالی اعضای اوپک برای کاهش عرضه نفت همچنان از پشتوانه کافی برخوردار نیست. ممکن است که اوپک در این میانه نقشی داشته باشد، اما در نهایت خود بازار است چگونگی بازگشت توازن عرضه و تقاضا را تعیین می‎کند”.

    عربستان؛ همچنان یکی به نعل یکی به میخ

    عصر روز گذشته رویترز از قول یک منبع آگاه خود در اوپک نوشت “عربستان تهدید کرده که در صورت عدم کاهش تولید نفت از سوی ایران، تولید خود را تا 12 میلیون بشکه در روز افزایش خواهد داد”. سعودی‌ها تهدید هم کرده اند که در صورت عدم توجه به درخواست آنان، نشست‌های اوپک را تحریم خواهندکرد.

    این گزارش آن هم از قول یک منبع آگاه در حالی منتشر شد که سران اوپک از اظهار نظر درباره روند مذاکراتی که در آن نشست غیرعلنی انجام شده، خودداری کرده اند و نمایندگان ایران و عربستان نیز در این باره موضع رسمی اتخاذ نکردند.

    چند ساعتی از انتشار این خبر که بازتاب وسیعی هم داشت نگذشته بود که  دولت عربستان سعودی با رد آن تاکید کرد” ما تهدید نکرده‌ایم که تولید نفت خود را به 12 میلیون بشکه در روز افزایش می دهیم. مطلبی که خبرگزاری‌های جهان با این مضمون منتشر کرده اند به هیچ‌وجه درست نیست”.

    اوپکی‌ها توافق نکنند چه بلایی سر قیمت نفت خواهد آمد؟

    گذشته از اینکه عربستان تهدیدی کرده باشد یا نه بالا بودن احتمال عدم توافق اعضای اوپک بر سر کاهش تولید، بازار پیش بینی درباره نتایج احتمالی این شکست را داغ کرده است؛ موسسه مالی «گلدمن ساکس» در این باره پیش بینی کرده “در صورتی که سازمان اوپک نتواند به توافقی در زمینه کاهش تولید نفت دست یابد، بهای آن تا 40 دلار کاهش خواهد یافت”.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف  یکی از تحلیلگران موسسه گلدمن در این باره اظهار کرد: “نبود پیشرفت در مذاکرات تعیین محدودیت‌ سطح تولید، باعث شده شانس دست‌یابی به یک توافق نفتی کاهش یابد.”

    تحلیلگران بلومبرگ هم معتقدند “با افزایش تولید نفت کشورهای نیجریه و لیبی، کار سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای کاهش مازاد عرضه بازار سخت تر شد”.

    لیبی در اکتبر  بیشترین حجم نفت خام را از اواخر سال 2014 تولید کرد. وزیر نفت نیجریه  هم اعلام کرده “کشورش برای نخستین بار از ابتدای امسال تاکنون روزانه 2 میلیون بشکه نفت تولید می کند”.

    تحلیلگران تأکید دارند”تا زمانی که نیجریه و لیبی به افزایش تولید ادامه دهند، زحمت اوپک برای دستیابی به برنامه محدودسازی تولید این سازمان بیشتر و بیشتر خواهد شد”.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.