سلطانی‌فر: داورزنی بازنشسته نیست

چاپ

سلطانی‌فر: داورزنی بازنشسته نیست/ کشتی با ترکیب کامل می‌رود.وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد معاونش در ورزش حرفه ای و قهرمانی بازنشسته نیست. وی همچنین از اعزام کامل تیم های کشتی ایران به مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان خبر داد.

به گزارش خبرهدف ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان درباره قانون منع به کارگیری بازنشسته ها اظهار کرد: قانون برای تمام وزارت خانه ها قابل اجرا است و انجام خواهد شد.

سلطانی فر با بیان این مطلب که داورزنی بازنشسته نیست، در پاسخ به این سوال وضعیت تاج و ضیایی چه می شود؟ تصریح کرد: قانون برای تمام بازنشسته ها لازم الاجرا است.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای نوسان های ارزی بر ورزش تاثیرگذاشته است، وزارت ورزش چه راهکاری اندیشیده ؟ بیان کرد: ورزش از ارز ثانویه استفاده می کند و از این هفته که شروع شده فدراسیون ها از ارز ثانویه استفاده می کنند.

سلطانی فر در پاسخ به این سوال که کشتی هم اعلام کرده با ترکیب ناقص راهی قهرمانی جهان می شود آیا ارز ثانویه گرفته یا نه؟ گفت: بله کشتی هم ارز ثانویه گرفته و من خبر دارم که با ترکیب کامل راهی مسابقات می شود.

وزیر ورزش و جوانان از یکسال بودن پاداش بازی های آسیایی و پاراآسیایی نیز خبر داد و به خنده گفت: دعا کنید که قیمت سکه پایین بیاید.