«شاهدان خموش» در تئاتر مستقل اجرا می‌شود

«شاهدان خموش» در تئاتر مستقل اجرا می‌شود

چاپ

فرهنگ > موسیقی – پرفورمنس «شاهدان خموش» به هنرمندی ابوسعید میرزایی و فربد یداللهی در دوازدهمین برنامه شب شنبه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف ، ویژه برنامه شب شنبه‌ها در دوازدهمین تجربه از دوره جدید خود، شنبه ۲۸ مرداد میزبان پرفورمنس موسیقی «شاهدانِ خموش» در سالن تئاتر مستقل تهران می‌شود. در این ویژه برنامه که هر هفته با رویکرد تجربه‌های متفاوت و گفت‌وگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن اجرا می‌شود، ابوسعید مرضایی و فربد یداللهی هنرنمایی خواهند کرد.

ابوسعید مرضایی، نوازنده سه‌تار و شورانگیز، بیش از ۳۰ سال است که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند و تاکنون سه آلبوم موسیقی منتشر کرده و در ضبط و تدوین آثار اساتیدی چون زنده یاد جلال ذوالفنون و زنده‌یاد همایون خرم همکاری داشته است.

فربد یداللهی، نوازنده تمبک و سازهای کوبه‌ای نیز نویسنده سه کتاب آموزشی سازهای کوبه‌ای با نگرشی نو برای سازهای تمبک و کوزه (اودو) است و انتشار پنج آلبوم موسیقی و طراحی و ساخت دو ساز کوبه‌ای جدید از جمله فعالیت‌های اوست.

ابوسعید مرضایی و فربد یداللهی با همکاری یکدیگر در سال ۱۳۹۰ آلبوم «خاک» را منتشر کردند که این اثر به عنوان بهترین آلبوم بی‌کلام همان سال انتخاب شد.

پرفورمنس موسیقی «شاهدانِ خموش»، با نوازندگی ابوسعید مرضایی نوازنده سه تار و شور انگیز و فربد یداللهی نوازنده تمبک و هنگ اودو با همراهی اسماعیل مرضایی (نقاش)، شامگاه شنبه ۲۸ مرداد از ساعت ۲۲ در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.

در این برنامه‌ها، رضا دادویی، طراح و مدیر پروژه، سیامک قطاعی، مسئول امور اجرایی، امیر خرازی، مسئول هماهنگی و برنامه‌ریز و مونا حمزه به عنوان گرافیست حضور دارند.