شب های نقره ای» میزبان بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بود

sinma

چاپ

هدف: شب های نقره ای در چهارمین شب اجرای خود میزبان هنرمندان و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بود. برنامه “شب های نقره ای” شب گذشته هفت تیرماه با حضور اهالی سینما و ورزشکاران با نمایش فیلم قندون جهیزیه برگزار شد و امشب میزبان فیلم “تاج محل” محصول حوزه هنری به کارگردانی دانش اقباشاوی با حضور کارگردان، هنرمندان و اهالی سینما می باشد.
بنابراین گزارش، این برنامه شب گذشته در چهارمین شب اجرای خود میزبان مسعود فروتن، فرزاد حسنی، کوروش تهامی، دانش اقباشاوی و علی ملاقلی پور از اهالی سینما و سردار آزمون و مهدی طارمی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بود.
برنامه “شب های نقره ای” که اختصاص به اکران فیلم های روز سینمای ایران دارد، از شامگاه پنجشنبه چهارم تیرماه آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه خواهد داشت که فروش بلیت در این ده شب به صورت همت عالی بوده و تمامی وجوه دریافتی آن به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد.
علاقمندان می توانند بلیت خود را به صورت اینترنتی از سایت سینما تیکت و ایران کنسرت تهیه نمایند و یا به صورت حضوری یک ساعت قبل از شروع سئانس (ساعت 23)  به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند.