• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • صحبت‌های جنجالی دادکان؛نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش،فساد در آدم‌هاست!

    تقدیمی هدف:

    ورزش > مدیریت ورزش -خبرهدف نوشت:رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد دوره فعلی فوتبال ایران از نظر انضباطی یکی از بدترین ادوار فوتبال ایران بوده است.

    محمد دادکان در پاسخ به این سؤال که «چرا  فدراسیون فوتبال در زمان شما موفق بود؟»، اظهار داشت: یکی از دلایل درآمدزایی بود که ما فدراسیون را بی‌نیاز کردیم. روزی که فدراسیون را تحویل می‌دادم، پنج میلیارد و 700 میلیون در فدراسیون آمد و ما رفتیم. یک نهاد دولتی هم یک ریال به ما نداده، اگر داده بگوید. آن زمان همیشه جلوی پول‌هایی که به فدراسیون می‌دادند، یک نقطه بود و این یعنی صفر. من همیشه گفتم که اول یک بازاری هستم، بعد دانشگاهی و بعد ورزشی.

    فساد در فوتبال را به حداقل رساندیم
    وی افزود: اگر خوب کار کردیم، به‌خاطر این بود که انضباط را در فدراسیون فوتبال حاکم کردیم. هیچ‌کس به غیر از من و سخنگوی فدراسیون نمی‌توانست حرف بزند. بله، مشکلاتی هم داشتیم که بخشی از آن به رسانه برمی‌گشت، اما نه خودمان را به کسی تحمیل کردیم و نه اجازه دادیم کسی خودش را به ما تحمیل کند. فساد همه‌جا و همیشه هست، اما فساد را آن‌موقع به حداقل رساندیم.

    برای بازی با کرواسی و کره جنوبی پول گرفتیم
    رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم‌های پایه در زمان ریاستش، گفت: روزی که فدراسیون را تحویل گرفتیم، تیم جوانان به‌خاطر بحث صغرسنی محروم بود و ما کاری نمی‌توانستیم بکنیم. 30 کمپ در 30 استان درست کردیم که ماهانه هفت میلیون تومان در آن زمان که 15 سال پیش بود، هزینه می‌کردیم. این طرح مورد استقبال AFC هم قرار گرفت. در دوران ما تیم فوتبال بزرگسالان ما در رتبه پانزدهم دنیا هم قرار گرفت و بارها هفدهم شد. اینکه در رنگینگ جایگاه خوبی به دست بیاوری، دلیلی برای کسب منابع مالی هم می‌شود. در آن مقطع ما با کرواسی و کره جنوبی که سوم و چهارم بودند، پول گرفتیم، امکانات خوب گرفتیم و در کشور خودشان با آنها بازی دوستانه برگزار کردیم. اعضای هیئت رئیسه ما در آن مقطع شخصیت‌های مهمی بودند. انتخاب ما و وزارت ورزش براساس نیازها در فدراسیون بود، نه اینکه چه کسی بیاید. آقایان شریعتمداری که وزیر بود، آصفی سخنگوی وزارت خارجی بود و در کنار آنها تاجرنیا و آقای جعفر کاشانی خیلی به من کمک کردند.

    مرحوم خطیب باور نمی‌کرد می‌خواهیم برای باشگاه پرسپولیس ساختمان بخریم!
    دادکان با اشاره به خریداری ساختمان برای فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: شبی که من می‌خواستم این کار را بکنم، به من گفتند از کجا می‌خواهی دو میلیارد و خورده‌ای پول بیاوری و اینها را بخری؟ من هم گفتم که «شما موافقت کنید، این با من»، خدا را شکر با این کار موافقت هم شد و باشگاه را خریدیم. خدا بیامرز آقای خطیب (مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس) وقتی شنید ما می‌خواهیم ساختمان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را بخریم، باورش نمی‌شد، اما وقتی باشگاه استقلال را افتتاح کردیم، تازه رفت سراغ این کار و ساختمان کنونی باشگاه پرسپولیس را پیدا کرد.

    کمیته اخلاق اول به دنبال فساد باشد، بعد مو و خالکوبی بازیکنان
    وی در مورد وضعیت این روزهایی فدراسیون فوتبال و اینکه برخی از پیشکسوتان می‌گویند چرا فدراسیون فوتبال شفاف‌سازی نمی‌کند، تصریح کرد: قطعاً همین‌طور است و باید فدراسیون فوتبال شفاف‌سازی کند. فدراسیون بخشی از جامعه است و باید در تمام نقاط جامعه شفاف‌سازی باشد. این مگر کار بدی است؟ فدراسیون هر درآمدی دارد باید به مردم بگوید. این چه اشکالی دارد؟ اصلاً کمیته اخلاق یعنی چه؟ یعنی اینکه به مو و خالکوبی بازیکن ایراد بگیرد؟ نمی‌خواهم بگویم این بد است، اما اول باید به دنبال فساد و مسائل آن باشد،‌ بعد دنبال موی بازیکن برود.

    نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش، فساد در آدم‌هاست!
    رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید کمیته اخلاق به دنبال فساد در آدم‌ها باشد، در غیر این‌صورت نه فوتبال فساد دارد و نه ورزش. فساد در آدم‌هاست. اگر دادکان بود،‌ او را دم دروازه شهر می‌گرفتید و به «صلابه» می‌کشدید! این همه اتفاق در فوتبال می‌افتد و این همه تبلیغات می‌شود، پولش کجا می‌رود؟! چه کسی رفت سراغ مدیران تا ببیند این همه دفتر و دستک را ار کجا آورده‌اند؟ فساد را مدیر انجام می‌دهد،‌ نه ورزش. مدیر برای بقای خودش همه کار می‌کند و حتی دم رسانه را هم می‌بیند!

    این دوره یکی از بدترین دوره‌های فوتبال ما از نظر انضباطی است
    دادکان در ادامه با بیان اینکه شاید الان خیلی‌ها بگویند من در مورد نظام حرف می‌زنم، گفت: اصلاً این‌طور نیست و من از همه بیشتر پای نظام جمهوری اسلامی هستم. در همه جای دنیا مدیران بر حسب علم و دانش انتخاب می‌شوند و ما در ایران تعهد را هم به آن اضافه می‌کنیم. من با خانواده خودم هم رو دربایستی ندارم،‌ چه برسد به تاج. او زحمت زیادی در فدراسیون کشیده و در بخش فنی هم موفق بوده، اما در بخش انضباطی الان یکی از بدترین دوره‌های فوتبال است. همه در مورد مسائل انضباطی می‌نویسند، اما چه کسی باید این موضوع‌ها را بررسی کند؟ همه در جامعه از ما می‌پرسند در ورزش چه خبر از است و چه کسی باید به این اتفاقات رسیدگی کند؟

    به جای کاربلدها، نزدیکان را مدیر می‌کنند
    وی افزود: نه تنها در فدراسیون فوتبال،‌ بلکه باید تمام فدراسیون‌ها را بررسی کنیم. این اتفاق در تمام دنیا می‌افتد. ما تا الان چه کسی را بعد از شش ماه از کار برکنار کردیم؟ همه را گذاشته‌ایم پس از اینکه دوره‌های‌شان تمام شده،‌ اعلام کردیم فساد کرده است. مدیری که می‌خواهیم بیاوریم،‌ اصلاً مهم نیست جوان باشد یا اصفهانی، مهم این است که لیاقت داشته باشد. الان کسانی که به ما نزدیک هستند را می‌آوریم. این چیزی است که به دولت هم می‌گویم، مسئولانی که به آن‌ها نزدیک هستند را روی کار می‌آورند نه کسانی که کار بلد هستند. این اتفاق مثل این می‌ماند که الان بگویند چون دادکان مدیر خوبی بوده،‌ رئیس اداره راه و ترابری شود، خوب من بلد نیستم که در این پست کار کنم!

    دادکان درباره اینکه در دوران بازیگریش حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرده است, تصریح کرد: بله حتی یک کارت زرد هم نگرفته‌ام و برای این موضوع سند هم آورده‌ام. روز‌نامه‌های آن موقع که تعدادشان هم زیاد نبود نوشتند «بازیکن با اخلاق خداحافظی کرد».

    از پدر و خانواده‌ام یاد گرفته‌ام که با مردم باشم
    وی در ادامه راجع اهمیت توجه به مردم تصریح کرد: وقتی که مردم به ما حساس هستند و محبت دارند باید در کنار مردم بود. پدرم این همه سال است که فوت کرده، اما هنوز هم در بازار به ما محبت دارند. مگر ما می‌توانیم پاسخ محبت‌های آنها را ندهیم؟! عشق به مردم پایان ندارد. برخی‌ها می‌آیند و می‌گویند که با این مدارکی که داری می‌توانی ویزا بگیری و از ایران بروی اما من به عشق ایران و مردم هستم. همیشه از پدر و خانواده‌ام یاد گرفته‌ام که با مردم باشم. مثل پدرم که در بین مردم بود و هرکاری که می‌کرد به عشق آنها بود.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.