طعنه مسئول ارشد داوری کشور به پرویز مظلومی

vv

چاپ

طعنه مسئول ارشد داوری کشور به پرویز مظلومی با تکرار واژه هایی که بار حقوقی دارد

vv

ورزش > لیگ برتر – مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری کشور برای طعنه زدن به پرویز مظلومی چیزی گفته است که خودش قابل پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری خبرهدف ؛ رضا کرمانشاهی در حضور ده ها هزار هوادار استقلال در بازی این تیم با گسترش فولاد ، روزی دشوار را سپری کرد. چند تصمیم جنجالی از او در دل دعواهای استقلال و پرسپولیس و درست یک هفته پس از اینکه پرویز مظلومی گفته بود داوری ها به سمت تیمی دیگر«پرسپولیس» چرخیده است . اعتراض تبریزی ها به گل اول استقلال و خطای روزبه چشمی. یک آفساید بحث برانگیز و چند صحنه مشکوک دیگر در برد نزدیک استقلالی و رسیدن این تیم به صدر جدل ، دلیل این دعواهاست.مسعود عنایت اما که خودش رئیس دپارتمان داوری است ؛ داور بازی را خیلی سریع زیر سئوال برده و بی آنکه بگوید برای چنین بازی مهم پخش زنده ای از چنین داور کم تجربه تری استفاده کرده است ، گفته:« یک آفساید به سود استقلال گرفته شد که یک موقعیت تک به تک بود و این بار داوری بازی به سمت پرویز مظلومی چرخیده بود. ما از او شکایت کردیم . یعنی شکایت مان را به دبیرکل دادیم تا از طریق ایشان درباره اتهام های مربی استقلال شکایت شود.»

اینکه رئیس دپارتمان داوری در واکنش به حرف های سرمربی یک تیم ، خودش از ادبیاتی مشابه استفاده می کند اما اتفاقی قابل طرح و بررسی در نهادهای مسئول در فدراسیون فوتبال است.