• انواع حساسیت پوستی در کودکان    :   آلرژی پوستی در کودکان خردسال در مقایسه با افراد دیگر رایج‌ تر است، حساسیت پوستی کودک می ‌تواند سلامت جسمی و روحی او را مختل کند. یکی ...
  • روحانی مسئولیت گرانی بنزین را بپذیرد    :   عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه رئیس جمهور مسئولیت شوک بزرگ افزایش قیمت بنزین را به گردن وزارت کشور بیاندازد، قابل قبول نیست؛روحانی باید مسئولیت این اقدام را بپذیرد.
  • حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند    :   حذف قبوض کاغذی جریمه از اول اسفند/ کروکی‌ها الکترونیکی می‌شوند.رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن ۸ هزار دست افزار دیگر به دست‌افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست‌افزار جریمه کند.
  • جزئیات آمار حوادث شغلی    :   جزئیات آمار حوادث شغلی/۴۴ درصد حوادث در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله.جدیدترین آمار حوادث ناشی از کار نشان می‌دهد ۴۴.۳ درصد از حوادث کار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ ساله قرار دارند. همچنین ۷۱ درصد حوادث در ساعات صبح رخ می‌دهد.
  • در صورت امکان سهمیه بنزین به ۱۰۰ لیتر افزایش یابد    :   رئیس کمیسیون آموزش مجلس از رئیس‌جمهوری خواستار تثبیت قیمت‌ها شد و گفت: اگر امکان دارد سهمیه بنزین به ۹۰ تا ۱۰۰ لیتر افزایش یابد تا مردم دچار مشکل نشوند.
  • اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود    :   اینترنت در آینده نزدیک وصل می‌شود/ با اغتشاشگران برخورد جدی شود. رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر آرامش همین گونه باشد در آینده خیلی نزدیک اینترنت وصل می‌شود.
  • عبور والیبال ایران از دیوار چین / المپیک ما آمدیم

    تقدیمی هدف:

    عبور والیبال ایران از دیوار چین / المپیک ما آمدیم

    zz

    ورزش > والیبال – رقابت عجبی شده بود بازی ایران و چین ، دو تیم شانه به شانه هم پیش می رفتند اما در نهایت این شاگردان لوزانو بودند که برنده این بازی شدند.

    به گزارش خبرگزاری خبرهدف؛ تیم ملی ایران که برای صعود به المپیک به ژاپن سفر کرده تا رویای 52 ساله اش را محقق کند ، حتی نمی خواهد یک گام به عقب بگذارد. شاگردان رائول لوزانو بعد از کست دادن دو رقیب آسیایی شان و گرفتن 3 امتیاز کامل از ژاپن و استرالیا به مصاف چین رفتند. چینی ها که بعد از سال ها تیم خوبی دارند ، در ست اول پا به پای تیم ایران پیش آمدند اما در نهایت با نتیجه 26 بر 24 این ست را به بچه های خوب ایران واگذار کردند. تیم ملی در صورت پیروزی در این بازی ، حتی با یک پیروزی برابر ونزوئلا از دو بازی بعدی اش ، می تواند با اقتدار به المپیک صعود کند.

    ست دوم

    بچه ها تیم ایران که می دانستند پیروی در بای با چین و رسیدن به 3 امتیاز کامل این بازی ، تقریبا المپیکی شدن مان را قطعی می کند ، ست دوم را هم عالی شروع کردند. چین البته تیم خوی ود. ولی چه ها با همان ترکیب تقریبا ثابت معروف ، سید ، غلامی ، قائمی ، عبادی پور ، ظریف و شهرام ، سعی کردند بازی را در اختیار داشته باشند. امتیاز ها تقریبا تنیسی پیش می رفت. هر امیتاز از بچه های ما را چینی ها جواب می دادند. این روند برابر برای دو تیم تا امتیاز 14 ادامه داشت.سید امتیاز 15 را با کاری سرعتی برای ایران باید می گرفت اما توپش به اوت رفت و بلافاصله چینی ها با یک سرویس خوب و یک دفاع عالی 16 بر 14 از ایران پیش افتادند و کار کمی برای ما سخت شد.

    چینی ها وقتی به امتیاز 17 رسیدند ، ما 15 امتیاز داشتیم . سید در دفاع روی تور توپش به بیرون رفت و چینی ها امتیاز 18 را هم گرفتند تا لوزانو وقت استراحت بگیرد. لوزانو اصرار داشت که توپ های دریافتی را بهتر انجام بدهند و این قدر نگذارند توپ ها ارتفاع بگیرد. چینی ها اما امتیاز 19 را هم گرفتند. لوزانو ، زرینی را جای قائمی آورد و در این لحظه امتیاز ایران را سید گرفت و 16 شدیم. چینی ها اما قصد امتیاز دادن نداشتند و خیلی سریع امتیاز 20 را با یونگ گرفتند.این بار میلاد برای ایران امتیاز 17 را گرفت. میرزاجانپور امتیاز 18 را برای ایران گرفت. حالا اختلاف دو تیم به عدد 2 رسیده بود. بلافاصله مربی چینی ها وقت استراحت گرفت.

    سید دوباره باید سرویس می زد. سرویسی که ناباورانه به اوت رفت. چین به امتیاز 21 رسید. یوان هم سرویس از دست داد. شهرام و محمودی به زمین برگشتند و سعید باید سرویس می زد. سرویس او را ژونگ تبدیل به امتیاز 22 برای چین کرد.چینی ها امتیاز 23 را هم گرفتند و تقریبا می شد گفت آنها ست دوم را برده اند. باز لوزانو وقت استراحت خواست. اصرارش این بود این قدر ساده در دریافت ها عقب نمانند. خطای سرویس ژونگ امتیاز 20 را به ما داد. چینی ها اما لحظه ای بعد امتیاز 24 را گرفتند . دو امتیاز برای ایران ما را به 22 رساند اما چینی ها با گرفتن امتیاز 25 ، برنده این ست شدند.

    ست سوم

    ست پنجم هم با همان فشردگی آغاز شد. دوباره تیم ها یک به یک پیش می رفتند. ایران ابتدا پیش بود و چین برای لحظاتی جدا افتاد. دو تیم تا امتیاز 6 برابر با هم پیش می رفتند . در این لحظات اما ایران به لطف سرویس های خوب عادل غلامی و دریافت های بهتر ، توانست 8 بر 6 پیش بیفتد. در وقت استراحت اصرار داشت نباید توپی از بچه ها رد شود و با فریادهایش می خواست دقت بچه ها خیلی بالا باشد. بچه هایی که باید رویایی 52 ساله را محقق کنند. در شروع دوباره بازی ، چینی ها با یک جای خالی به امتیاز 7 رسیدند و روند سرویس های عادل قطع شد.یک اشتباه از حمزه زرینی چینی ها را به امتیاز 8 رساند و دوباره برابر شدیم. چینی ها امتیاز 9 را هم زودتر از ما گرفتند و اسپک عالی از شهرام بازی را برابر 9 کرد.چینی ها روی سرویس ما امتیاز 10 را گرفتند و با دفاع عالی روی اسپک شهرام به امتیاز 11 رسیدند.یک خطای تور از چینی ها امتیاز 10 را به ما داد اما مربی چین ویدئوچک درخواست کرد. این امتیاز اما برای ایران بود. حمزه به زیبایی سرویسش را خواباند و ما هم یازده شدیم. با بلافاصله امتیاز 12 هم رسیدیم. مربی چین وقت استراحت گرفت. در شروع بازی ایران باید امتیاز 13 را هم می گرفت اما اشتباه عبادی پور در دفع توپ ، باعث شد امتیاز از دست برود. رقابت حساس در امتیاز برابر 13 ادامه داشت.

    امتیاز برابر 14 و بعد ابتدا امتیاز 15 برای ایران . چینی ها توپ شان را به آنتن زدند و ایران زودتر به امتیاز 16 رسید. لوزانو به بازیکنانش می گفت والیبال بازی حوصله است و خودمان باید نتیجه را رقم بزنیم. او داشت به شهرام و ظریف این واژه ها را می گفت و می خواست بقیه هم گوش کنند. بازی که شروع شد چینی ها امتیاز 15 را گرفتند. آنها خیلی سریع بازی را برابر کردند تا احتمالا لوزانو بماند که آیا بچه ها حرف هایش را گوش می کنند!

    لحظه ای بعد شهرام امتیاز 17 را برای ایران گرفت. سرویس میلاد به تور خورد باز برابر شدیم. امتیاز 18 و 19 را بچه ها از بازی با دست دفاع ، عالی گرفتند و باز ما پیش افتادیم. خطای تور از چینی ها ، ایران را به امتیاز 20 رساند . شرایط عالی شده بود.جای خالی از چینی ها آنها را به امتیاز 18 رساند.

    بعد از امتیاز 22 برای ایران ، مهدوی و میرزاجانپور به زمین آمدند . یوان توپش را به بیرون زد و ما 22 شدیم. اختلاف امتیاز دو تیم به عدد 4 رسیده بود. ایران 23 بود و چین 19 که سرویس عالی فرهاد قائمی ما را به امتیاز 24 رساند و بلافاصله ما امتیاز 25 را هم گرفتیم. حالا ما برای دیدن واقعی رویای المپیکی والیبال ، فقط یک ست نیاز داشتیم.

    ست چهارم

    بعد از شروع طوفانی ایران در ست چهارم ، کسی باورش نمی شد خیلی سریع این هیجان فروکش کند. ایران زود به امتیاز 3 رسید اما در ادامه و در امتیاز 8 این چینی ها بودند که 8 بر 6 پیش افتادند. این اختلاف در امتیاز 12 برای چینی ها به عدد 4 رسیده بود و ما ناباورانه 12 بر 8 عقب بودیم. لوزانو وقت استراحت گرفت و باز جملات معروفش درباره صبر را تکرار کرد. با شروع بازی اما چینی ها با خطای تور حمزه به امتیاز 13 هم رسیدند. کار برای ما داشت گرفت. 13 بر 9 بودیم و لوزانو دو تعویضه اش را انجام داد. مهدوی سرویس زد اما گروه بلند روی تور ما هم نتوانست دفاع کند. چینی ها با سرویسی عالی به امتیاز 15 رسیدند و ما هنوز به امتیاز 10 نرسیده بودیم. حمزه امتیاز 10 را برای مان گرفت. زرینی جایش را به قائمی داد تا فرهاد سرویس بزند. سرویس خوب فرهاد و دفاع موسوی این بار امتیاز 11 را به ایران داد. این بار چین سریع وقت استراحت گرفت. هنوز 4 امتیاز عقب بودیم. چینی ها امتیاز 16 را هم گرفتند و 16 بر 11 پیش بودند. دو امتیاز متوالی برای ایران ، ما 13 شدیم ولی چینی ها سریع دو امتیاز گرفتند و 18 شدند. همچنان اختلاف دو تیم ،5 بود. باز لوزانو وقت استراحت گرفت.

    بچه ها تقریبا دیگر خودشان هم باورشان شده بود ست چهارم را باختند و برای رسیدن به پیروزی به ست پنجم فکر می کردند. ایران ناباورانه در این ست 24 بر 16 عقب افتاده بود. این ست در نهایت 25 بر 17 به سود چینی ها تمام شد.

    ست پنجم

    رقابت ست پنجم خیلی حساس بود. استرس را می شد در چهره بچه های ایران دید. آنها اصلا قبل از مسابقات فکر نمی کردند که برای صعود به المپیک با سد محکم چین روبرو شوند. شاید این قدری که از استرالیا و ژاپن می ترسیدند ، اصلا باور نداشتند به سد چین بخورند اما غافلگیر شدند. در ست پنجم باید حتما یک امتیاز بیشتر از چین می گرفتند و 3 بر 3 داشتند ، گام به گام هم پیش می رفتند. سرویس عالی میرزاجانپور امتیاز 4 را به ایران داد. میلاد عبادی پور خیلی خوب توانست امتیاز 5 را هم برای ما بگیرد. بچه ها باید با همین روحیه ادامه می دادند. امتیاز 4 به چینی ها رسید ولی بچه ها برای از دست ندادن این امتیاز عالی بودند.شهرام خیلی خوب امتیاز 6 را گرفت. سید سرویس از دست داد. آنها 5 شدند. اسپک شهرام محمودی به اوت رفت و چینی ها 6 شدند. چن امتیاز 7 را هم برای چینی ها گرفت و باز ورق برگشت. عادل بازی را برابر 7 کرد. چینی ها پی از ما به امتیاز 8 رسیدند.

    عادل امتیاز 8 را برای ایران گرفت. او خیلی عالی یوان را دفاع کرد و حالا ما 9 بر 8 پیش بودیم. مربی چین درخواست وقت استراحت کرد. شهرام با توپی که به بیرون زد ، دومین فرصت چلنج ایران را در این ست مهم از دست داد و دو تیم برابر شدند. عادل اما خیلی سریع امتیاز 10 را برای ایران گرفت. او ستاره این دقایق ایران بود. ژونگ اما بازی را برابر 10 کرد.

    ایران 12 بر 11 از چین پیش بود که قائمی برای زدن سرویس ما به زمین آمد. سرویس حساس فرهاد برای ایران به امتیاز 13 بدل شد اما مربی آنها درخواست چلنج داد. امتیاز برای آنها برگشت چون درست درخواست داده بودند.

    دو تیم در امتیاز 12 برابر شدند.شهرام محمودی دفاع شد و چینی ها 13 بر12 پیش افتادند. لوزانو وقت استراحت گرفت. موسوی امتیاز برابر 13 را برای ایران گرفت. آرمین تشکری برای زدن سرویس به جای سید به زمین آمد. چینی ها به امتیاز 14 رسیدند. میلاد دو تیم را برابر کرد. ایران 15 بر 14 پی افتاد.

    شرایط حساسی شده بود.یک امتیاز ایران می گرفت و یک امتیاز چین.شگردان لوزانو روی کار سرعتی معروف و غلامی امتیاز 16 را هم گرفتند اما چند ثانیه بعد “یونگ” آبشار خود را در زمین ایران خواباند تا بازی برابر شود.

    در امتیاز آخر آبشار شهرام محمودی کار را تمام کرد تا ایران با نتیجه سه بر دو از دیوار چین عبور کند.

    gps1

    مطالب مرتبط :

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    مدیر رَسته فناوری اطلاعات «طرح توسعه کسب و کار و اشتغال» پایدار وزارت کار از راه‌اندازی اولین بنیاد کارآفرینی توسعه فناوری‌های نوین در حوزه بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء خبر داد. محمدعبده ابطحی در گفتگو با خبرهدف، با اشاره راه اندازی بنیاد ملی توسعه فناوری در حوزه‌های بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کشور تا پایان هفته جاری گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مشارکت سازمان صنعتی ... مطلب کامل

    چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟

    قانون سلیقه‌ای اجرا می‌شود؛ چرا پزشکان مالیات نمی‌دهند؟رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق تعاون ایران با اشاره به قوانین دست و پاگیر کسب و کار گفت: سازمان مالیاتی با احیای پرونده های۵ سال گذشته،شرکت‌ها را درگیر کرده و در مواقعی ترمز ادامه فعالیت است. مطلب کامل

    آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم‌بازار برای کنترل بازار

    یک مقام مسئول از جلسه فوق‌العاده عصر امروز ستاد تنظیم بازار برای کنترل بازار خبر داد و گفت:با توجه به فراوانی کالا و وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، هرگونه افزایش قیمت کالا در بازار ممنوع است. مطلب کامل

    ۲۳ آبان ۱۳۹۸ – عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز

    تهدید به اخراج کارکنان فروش بلیت مترو برای تراکنش پایین پوز/قید مدرک «دیپلم»در قرارداد تمام متصدیان.پیمانکار باجه های فروش بلیت مترو، ضمن اجبار کارکنان به ترغیب مسافران برای شارژ بلیت از طریق دستگاه‌های پوز، آنها را به اخراج در صورت تراکنش پایین دستگاه ها تهدید می کند. مطلب کامل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    روزنامه های: هفت صبح - اعتماد - شرق - کیهان - شهروند - ایران - آرمان - همشهری - صبح نو - قانون - بهار - اطلاعات - ابتکار - وطن امروز - جام جم - مردم سالاری - آفتاب - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد - کسب و کار - جهان صنعت مطلب کامل

    بخشی از سهام هپکو همچنان در اختیار مالک فاقد صلاحیت

    در حالی که بدلیل فقدان صلاحیت درمالک قبلی هپکو، سهام این شرکت با وکالت بلاعزل در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار گرفته امابر اساس اطلاعات«کدال»مالک اولیه همچنان بخشی از سهام را در اختیار دارد. مطلب کامل

    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ –  عناوین روزنامه‌های امروز

    ... مطلب کامل

    قیرهای تقلبی چگونه وارد پروژه‌های راهسازی شد؟

    سودهای میلیاردی موجب شده بازار تولید قیرهای تقلبی همچنان گرم باشد و اگرچه ورود این ماده اولیه به پروژه‌های عمرانی محدود شده اما عرضه به بازار همچنان ادامه دارد. مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    پرتال خبری،تفریحی،موزیک،دانلود،نرم افزار هدف

    طراحی توسط : طراح وب دات کام www.taraheweb.com

    تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت خبر هدف محفوظ است و نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

    تلفن: 850 550 33 ایمیل: info@khabarhadaf.ir

    تمام حقوق این سایت برای © 2024 خبر هدف. محفوظ است.